Appartement See

4 reviews over Appartement See in het Nederlands

Jammer !

Jeannet Bos
24-7-2014

Het appartement is klein maar praktisch.

Jammer dat de borg wordt gebruikt om alsnog schoonmaakkosten te berekenen!

Ik zal om deze reden de volgende keer een andere plek zoeken!

Gereisd met partner in juli 2014

Fantastisch gastvrij onthaal

Dinie en Henny Bomans
      10-5-2010

Wij waren in dit appartement begin september 2006 (meestal kamperen we) en wat vooral bijgebleven is dat de gastvrouw buitengewoon vriendelijk en spontaan regaeerde op alles wat je vroeg (zonder opdringerig te zijn) en het enthausiasme waarmee ze haar werk deed.

Het was een schoon en gezellig ingericht appartement met tuin met goede tuinstoelen waar je heerlijk vrij uitzicht had (op de zuidelijke dijk van het eiland).

Het enigste minpuntje waren de muggen, die in die week wel heel erg actief aanwezig waren (schijnt niet altijd zo te zijn).

Gereisd met partner in september 2007
      2008

Dit is een topper

Dinie en Henny
      30-10-2008

Wij zijn 2 jaar geleden 1 week geweest in Augustus. Ontvangen door zeer gastvrije beheerster in schildersoveral, maar uiterst spontaan en vriendelijk, en behulpzaam waar nodig. Zeer schoon, ruime tuin, uitzicht over de weilanden en Zuid dijk. Helaas die week wel veel muggen, maar dat was ook het enige minpuntje.

Gereisd met partner in september 2006

2006

Ik heb het heel erg leuk gehad in dit appartement.

Het was klein, maar fijn. Ik vond het alleen jammer dat de slaapkamer niet apart was ,maar dat wisten we van te voren natuurlijk.

Erg netjes allemaal, erg schoon, aardige mensen, mooie omgeving, leuk dat er een hond bij was en paarden in de wei.

Heb er echt van genoten!

Gereisd anders in juni 2006

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement See in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.