Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie

Meer vakantiehuisinfo

12 reviews over Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie

• 10Familie25-06-2019

Onvergetelijk

Fantastische locatie waar we met een groep van ruim 100 man een fantastische onvergetelijke bruiloft hebben gehad. Freerk en Marieke zijn heel behulpzaam hebben een prachtige locatie waar heel veel mogelijk is. Een gezellige borrel, diner en feest in prachtige oude stal/binnenplaats en iedereen die na afloop zijn stapelbed of tentje kon inrollen.

• 2018
    10Groen02-09-2018

Zeker veel vaker voor ons dé vakantie plek

Als je van een boerencamping houd dan moet hier zijn. Zo geweldig leuk. Onze kinderen van 8,11,14,15 hebben zich uitstekend vermaakt. Voetballen, vliegeren, strand,zwemmen,fietsen, lol maken, helpen in de stal en kijken bij de kalfjes en de geboorte ervan. Jonge zwaluwen voeren. Teveel om op te noemen. Super gastvrij! Wij komen zeker terug, voor ons Is dit de plek om te onthaasten , voor ons geen dure vliegvakantie naar verre bestemmingen. Maar heerlijk op Schiermonnikoog bij de Oorsprong. Het weer zat ons ook geweldig mee. Maar zelfs bij minder mooi weer kunnen de kinderen tafeltennis of tafelvoetbal spelen in de binnenplaats vd kampeerboerderij. Er zijn altijd wel kinderen. En.... wat zo leuk Is , dat jong en oud met elkaar voetbal. Zo ook de jongens vd life guards , vond onze 11 jarige dochter helemaal stoer. Voor ons Was het bij de Oorsprong de ideale vakantie. Wij kijken nu alweer uit naar de volgende vakantie.

Met oudere kinderen

• 9Schuur02-09-2018

Voor ons super fantastisch komen hier weer terug

Kleine eenvoudige camping , super gastvrij, en behulpzame boer en boerin. Service staat hoog .En willen het alle gasten het zo goed mogelijk naar de zin maken.

• 8Mary Reemst27-01-2018

heel gezellig,voor herhaling vatbaar

de vrijheid die we hadden. en het was er schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig

• 10VV Middelstum 222-01-2018

Boombastic

Echt een aanrader!!! Een super weekend gehad, mooie nette accommodatie. Heerlijk geslapen! Veel vertier voor jong en oud! Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een hele leuke gezellige tijd! Alleen maar positief!!

• 2017
    10Kamans02-08-2017

Zo heerlijk en ontspannen

Fijne plek om heerlijk te onthaasten zo gemoedelijk en heel gastvrij. Verrukkelijke eigengemaakte yoghurt en verse melk.

• 10Schuur24-07-2017

Fantastisch voor ons echt een top plek

Geweldige locatie, accomodatie grote klasse, gastvrijheid Is geweldig. Daar kunnen veel campings wat van leren. Je moet wel van het normale boerenleven houden. Kinderen mogen helpen kalfjes voeren en helpen in de stal Etc. Echt Super!!!

• Oude reviews

8Francien Roelofs04-04-2015

Perfecte plek om met groep 8 op kamp te zijn

Wij gaan nu al meerdere jaren met groep 8 op kamp naar Schiermonnikoog. We verblijven bij de oorsprong. Doordat we met een grote groep zijn (4 klassen) hebben we de hele boerderij tot onze beschikking. De keukens zijn goed uitgerust, de slaapkamers zijn netjes en de grote centrale hal en het speelveld maken het helemaal af. Marieke en Freerk doen er alles aan om je verblijf tot een succes te maken. Echt mensen die weten wat gastvrijheid is en die hart hebben voor hun mooie bedrijf. Wij komen heel graag volgend jaar weer terug!

• 8Ankie Onnes11-07-2014

Prachtig!

ijd. Prachtig huis van alle gemakken voorzien, zeer sfeervol. De eigenaren Freerk en Marieke Visser zijn zeer gastvrij en behulpzaam! Een fijne plek op het heerlijke eiland Schiermonnikoog. Wij komen graag nog eens weer!

• 9mela08-07-2014

Geweldig mooie plek

We gaan dit jaar voor de 4e keer hier naartoe en zal zeker niet de laatste keer zijn kids zijn dol op het boerenleven en hebben elke keer weer vakantie van hun leven, het eiland schiermonnikoog heeft een plekje in ons hart en is schitterend mooi

1 tip over Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie

• Francien Roelofs, 04-04-2015

Huur direct bij aankomst fietsen aan de haven. De fietsverhuurder zorgt voor het vervoer van de bagage.

0 vragen over Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie

Vakantiehuis info