Géén boekingskosten
NederlandWaddeneilandenSchiermonnikoogVakantiehuizen SchiermonnikoogVakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie

Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

17 Reviews over Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie

• 9Eva09-08-2021

Rust, ruimte en een zeer comfortabel huis

Een lang weekend genoten in het 6 persoons huis (Oost). Het huis is gezellig, ruim en van alle gemakken voorzien: vaatwasser, bad, oven enz. De plek vinden wij fijn. Het is wel iets verder van het dorp, maar daardoor ook heel rustig.Mijn zoon heeft genoten van de kalfjes, de boerderij en natuurlijk het eiland.Freerk en Marieke zijn zeer behulpzaam en gastvrij.

• 9The Barneys25-05-2021

Geweldig genoten

We hebben voor het eerst Pinksteren doorgebracht op Schiermonnikoog. We hebben het wederom geweldig gehad. Het is altijd thuiskomen op Schiermonnikoog. Onze meiden hebben zich ook weer goed vermaakt. Er waren meer kinderen in de accomodatie. Wat erg leuk was voor ze, gezellig met elkaar voetballen , tafeltennissen. We zijn nog op t strand wezen blokarten ook zo geweldig om te doen. Het weer liet het toe om te bbq en. Zo fijn. Wij komen heel graag weer terug , we verheugen ons er nu al weer op. De oorsprong en Schiermonnikoog zitten ons hart ❤️

• 10Bert en Angelique12-01-2021

Echte aanrader als je van het landelijk houdt

Kerst en oud&nieuw gevierd in het heerlijke volledig gezellig ingericht vakantiehuis. Nu met Corona gelukkig er toch nog op uit. Er is zelfs aan gedacht om ieder verblijf extra te voorzien van tafeltennis bedjes nieuw in het plastic en desinfectie gel met een welkom verblijf er op. Wij voelden ons wederom ontzettend welkom en hebben de tijd even laten stil staan en toch met ons gezin heerlijk van onze vakantie genoten. En hoe geweldig ! Er zijn zelfs nog kalfjes geboren waar onze jongste dochter bij mocht zijn. Echt top!

• 10Corina13-06-2020

Geweldige vakantie gehad! Wij verbleven in het oude voorhuis van de boerderij. Deze is verbouwd tot 2 vakantiewoningen. De woning was mooi ruim en zeer compleet. De kinderen vonden het geweldig om rond te kijken op de boerderij. De eigenaren zijn zeer gastvrij en nemen alle tijd voor je.

• 10Jeroen en Janneke01-03-2020

Perfecte voorzieningen voor een bruiloft

We hebben hier een weekend lang onze bruiloft gevierd met 160 gasten, waarvan vele ook hebben geslapen op de accommodatie. Perfecte voorzieningen, erg prettig en vriendelijk contact met de eigenaars en ook niets dan lof van de gasten voor deze fijne locatie. Allerlei extra's zoals ingerichte tenten, lakenpaketten en bagageservice zijn mogelijk. Een aanrader op dit mooie eiland.

• 10Familie25-06-2019

Onvergetelijk

Fantastische locatie waar we met een groep van ruim 100 man een fantastische onvergetelijke bruiloft hebben gehad. Freerk en Marieke zijn heel behulpzaam hebben een prachtige locatie waar heel veel mogelijk is. Een gezellige borrel, diner en feest in prachtige oude stal/binnenplaats en iedereen die na afloop zijn stapelbed of tentje kon inrollen.

• 10Groen02-09-2018

Zeker veel vaker voor ons dé vakantie plek

Als je van een boerencamping houd dan moet hier zijn. Zo geweldig leuk. Onze kinderen van 8,11,14,15 hebben zich uitstekend vermaakt. Voetballen, vliegeren, strand,zwemmen,fietsen, lol maken, helpen in de stal en kijken bij de kalfjes en de geboorte ervan. Jonge zwaluwen voeren. Teveel om op te noemen. Super gastvrij! Wij komen zeker terug, voor ons Is dit de plek om te onthaasten , voor ons geen dure vliegvakantie naar verre bestemmingen. Maar heerlijk op Schiermonnikoog bij de Oorsprong. Het weer zat ons ook geweldig mee. Maar zelfs bij minder mooi weer kunnen de kinderen tafeltennis of tafelvoetbal spelen in de binnenplaats vd kampeerboerderij. Er zijn altijd wel kinderen. En.... wat zo leuk Is , dat jong en oud met elkaar voetbal. Zo ook de jongens vd life guards , vond onze 11 jarige dochter helemaal stoer. Voor ons Was het bij de Oorsprong de ideale vakantie. Wij kijken nu alweer uit naar de volgende vakantie.

• 9Schuur02-09-2018

Voor ons super fantastisch komen hier weer terug

Kleine eenvoudige camping , super gastvrij, en behulpzame boer en boerin. Service staat hoog .En willen het alle gasten het zo goed mogelijk naar de zin maken.

• 8Mary Reemst27-01-2018

heel gezellig,voor herhaling vatbaar

de vrijheid die we hadden. en het was er schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig

• 10VV Middelstum 222-01-2018

Boombastic

Echt een aanrader!!! Een super weekend gehad, mooie nette accommodatie. Heerlijk geslapen! Veel vertier voor jong en oud! Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een hele leuke gezellige tijd! Alleen maar positief!!

Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie info

• CafeNiet beschikbaar