Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie

Vakantiehuis
Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie
9,2

11 reviews over Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie in het Nederlands

Met jonge kinderen

Als je van een boerencamping houd dan moet hier zijn. Zo geweldig leuk. Onze kinderen van 8,11,14,15 hebben zich uitstekend vermaakt. Voetballen, vliegeren, strand,zwemmen,fietsen, lol maken, helpen in de stal en kijken bij de kalfjes en de geboorte ervan. Jonge zwaluwen voeren. Teveel om op te noemen. Super gastvrij! Wij komen zeker terug, voor ons Is dit de plek om te onthaasten , voor ons geen dure vliegvakantie naar verre bestemmingen. Maar heerlijk op Schiermonnikoog bij de Oorsprong. Het weer zat ons ook geweldig mee. Maar zelfs bij minder mooi weer kunnen de kinderen tafeltennis of tafelvoetbal spelen in de binnenplaats vd kampeerboerderij. Er zijn altijd wel kinderen. En.... wat zo leuk Is , dat jong en oud met elkaar voetbal. Zo ook de jongens vd life guards , vond onze 11 jarige dochter helemaal stoer. Voor ons Was het bij de Oorsprong de ideale vakantie. Wij kijken nu alweer uit naar de volgende vakantie.

Kleine eenvoudige camping , super gastvrij, en behulpzame boer en boerin. Service staat hoog .En willen het alle gasten het zo goed mogelijk naar de zin maken.

heel gezellig,voor herhaling vatbaar

Mary Reemst
27-1-2018

de vrijheid die we hadden. en het was er schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig

Boombastic

VV Middelstum 2
22-1-2018

Echt een aanrader!!! Een super weekend gehad, mooie nette accommodatie. Heerlijk geslapen! Veel vertier voor jong en oud!

Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een hele leuke gezellige tijd! Alleen maar positief!!

Zo heerlijk en ontspannen

Kamans
2-8-2017

Fijne plek om heerlijk te onthaasten zo gemoedelijk en heel gastvrij. Verrukkelijke eigengemaakte yoghurt en verse melk.

Fantastisch voor ons echt een top plek

Schuur
24-7-2017

Geweldige locatie, accomodatie grote klasse, gastvrijheid Is geweldig. Daar kunnen veel campings wat van leren. Je moet wel van het normale boerenleven houden. Kinderen mogen helpen kalfjes voeren en helpen in de stal Etc. Echt Super!!!

Perfecte plek om met groep 8 op kamp te zijn

Francien Roelofs
4-4-2015

Wij gaan nu al meerdere jaren met groep 8 op kamp naar Schiermonnikoog. We verblijven bij de oorsprong. Doordat we met een grote groep zijn (4 klassen) hebben we de hele boerderij tot onze beschikking. De keukens zijn goed uitgerust, de slaapkamers zijn netjes en de grote centrale hal en het speelveld maken het helemaal af.

Marieke en Freerk doen er alles aan om je verblijf tot een succes te maken. Echt mensen die weten wat gastvrijheid is en die hart hebben voor hun mooie bedrijf. Wij komen heel graag volgend jaar weer terug!

Prachtig!

Ankie Onnes
11-7-2014

ijd. Prachtig huis van alle gemakken voorzien, zeer sfeervol. De eigenaren Freerk en Marieke Visser zijn zeer gastvrij en behulpzaam! Een fijne plek op het heerlijke eiland Schiermonnikoog. Wij komen graag nog eens weer!

Geweldig mooie plek

mela
8-7-2014

We gaan dit jaar voor de 4e keer hier naartoe en zal zeker niet de laatste keer zijn kids zijn dol op het boerenleven en hebben elke keer weer vakantie van hun leven, het eiland schiermonnikoog heeft een plekje in ons hart en is schitterend mooi

Geweldige plek

Alex
28-6-2012

nette mensen, jammer va de afstand tot het dorp. Slaapzaal is uitstekend voor een weekend/midweek met een groep mensen/jongeren. Sport veldje zit erbij dus dat is ideaal mocht er nog aan sport gedaan worden/

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie