Appartement Paal 7

7 reviews over Appartement Paal 7 in het Nederlands

Geweldige accommodatie.

andré
14-3-2016

Compleet nieuwe inrichting. Gezellig ingericht en een keurige badkamer. Echt een aanrader. Jammer van de oudere reviews, nu is er niets meer op aan te merken. Ontspannen sfeer.

Gereisd met partner in maart 2016

Tweede thuis gevonden!

Karin
16-8-2015

Zojuist weer geweest met mijn zoon van 20 en de hond. Wederom genoten. Meer ruimte en comfort heb je niet nodig. De eigenaresse doet niet moeilijk aks er bijv.iets stuk gaat ed. Ook de koffers mochten op de vertrekdag in hun berging staan zodat we nog een heerlijke laatste dag hadden. De sfeer is gemoedelijk: levensmiddelen etc. wat de vorige huuder over had, blijven liggen en kun je gewoon opmaken. Hetzelfde deden wij ook weer toen we weggingen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Helaas niet weer ...

RJ
4-10-2011

Allereerst de eigenaren zijn vriendelijk. De kamer met slaapkamer is aan de krappe kant (maximaal 2 personen). De inrichting is prima, voor zowel de kamer als de keuken. Helaas een zware minpunt is de douce/wc : tussen de tegels in de douche zit overal schimmel, en dit ruik je ook, ook in het slaapkamerraam zit schimmel in het kozijn. Helaas is de hor "lek" in de slaapkamer en hadden wij steeds vele muggen, daarom maar het raam dicht (benauwd). Ook de hor van de schuifpui in de woonkamer/keuken is voor een groot gedeelte kapot en dus onbruikbaar. Wij begrijpen niet goed waarom deze mankementen niet worden opgelost? Voor ons in ieder geval een reden om hier niet weer te boeken.

Gereisd met partner in januari 2011

eindelijk een tweede thuis gevonden!

karin
3-9-2010

Appartement paal 7 Schiermonnikoog was in alle opzichten fantastisch! Samen met mijn zoon van 15 jaar, alles bezocht op het eiland; we waren hier 2 weken, precies genoeg om het gehele eiland te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Lekker plekje

Anne Marije de Vries
27-8-2010

Prima appartement!

Van alle gemakken voorzien.

Fijn en sfeervol ingericht.

Ideale ligging.

Flexibele en meedenkende eigenares (babybed (opgemaakt) en -bad te leen, handdoeken kunnen lenen na misverstand, spullen achter mogen laten i.v.m. vertrektijd boot).

Één nadeel: de badkamer is erg vochtig en daardoor schimmelig. Één laag pure Andy, twee lagen pure dikbleek en het aanhouden van de ventilator hielpen aardig maar het gaat om een constructureel probleem. Toch overwegen wij zeker om hier nog eens terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010
2008

een uitstekende vakantie gehad in Paal 7. Genoten van het goede weer en het mooie eiland.

De inrichting van het huisje is compleet, er is veel privacy, ondanks dat het huisje gekoppeld is aan de woning van de verhuurder.

Het huisje is groot genoeg voor twee personen en eventueel een kind.

Als enig minpunt inderdaad de bedden, erg zacht dus rugpijn en de stoel/bank die niet echt confortabel zit.

Gereisd met partner in augustus 2008

Alg

Marion
28-5-2008

Alg. indruk: Het appartement was schoon, de verhuurster en haar gezin erg vriendelijk, de uitrusting compleet.

Ligging: ongeveer 500 m van het centrum van Schiermonnikoog, 900 m van het Wad, 1500 meter van het strand.

Service: oplossingsgericht, bereidwillig.

Inrichting: compleet(inclusief theedoeken en keukenhanddoeken) maar basaal. Bedden goed maar de matrassen vond ik persoonlijk aan de zachte kant. Daarnaast een uitstekende kachel.

Hoeveelheid ruimte: Klein, maar voor 2 personen voldoende.

kindvriendelijkheid: We hebben geen kinderen en kunnen dit dus niet objectief beoordelen.

prijs/kwaliteit: Gezien de ruimte en comfort een redelijke prijs/kwaliteit verhouding.

Overig: Voor max. een week voor ons een fijne plek. S'nachts erg donker en erg rustig. Veel privacy. Een heerlijk zonnig prive terras(je) (te bereiken via een schuifpui in de woonkamer) met goed tuinmeubilair.

Gereisd met partner in mei 2008

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paal 7 in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paal 7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.