Géén boekingskosten

Appartement info

Meer appartement info

5 Reviews over Op Streek

• 9Jikke19-11-2017

Heerlijke plek om het eiland te verkennen!

Heerlijke plek op de benedenverdieping met eigen sauna. Goed bed en douche. Praktisch en sfeervol. Wij kunnen geen minpunten bedenken!

• 8Hans en Inge09-04-2016

Heerlijke ontspannen break

We hadden de beschikking over de gehele benedenverdieping: keuken, zitgedeelte, 2 x slaapkamer, badkamer en .... sauna. Het geheel was prima in orde. Jammer van het onregelmatige weer. De tijd die we binnen moesten blijven vanwege de regen konden we goed doorbrengen. Stoelen/bank waren gerieflijk. Sauna is goed bevallen en heerlijk na een lange (koude) wandeling/fietstocht. Je loopt zo vanuit de voordeur achter het huis de duinen in naar het strand of een van de vele wandelwegen. Subliem. Aan de andere kant is het nog geen 100 m lopen naar de bakker. Het huis ligt tegen de rand van het centrum.

• 10Meiney Roffel30-10-2015

Geweldig!

Wij hebben genoten, mede door het prachtige nazomerweer, van dit appartement. Vriendelijke, ongedwongen begroeting door de eigenares. Van werkelijk alle gemakken voorzien. Fijne bedden, kraakhelder en schoon. Veel tijdschriften en een mooie collectie boeken met actuele titels. Heerlijk beschut terras tegen de duin. Ook mooie ligging, vlakbij het dorp en toch meteen vanuit het huis in de duinen. Wij hebben geen minpunt ontdekt ( o ja we misten bierglazen) en kunnen niet wachten om weer te boeken! Nogmaals hartelijk dank Jeannette!

• 9Inge en Ger30-07-2013

Heerlijke plek

Een leuk huis, grappig dat je onderin een fijne plek hebt voor jezelf .We vinden het heerlijk rustig en beschut. Toch heb je alles bij de hand, want alles zit op steenworp afstand. De eerste indruk van de eigenaresse? Leuk en ontspannen Ze heette ons van harte welkom en.... we voelden ons ook welkom. Het is een gezellig en praktisch ingericht huis. Van alle gemakken voorzien. Schoon en fris en fruitig. Bed en douche ( belangrijk) zijn beide zeer goed bevallen. Het bed is lekker opgemaakt en de handdoeken liggen voor je klaar Meteen wordt je in de vakantie stand gezet.Erg prettig. Prijs/kwaliteitverhouding: prima.

• 7lisa_hopman28-07-2012

Nog niet af?

We hadden de indruk dat dit appartement nog maar net in gebruik was. Het is de begane grond in een huis aan de rand van het dorp. Er is een tuin met tuinstoelen. Binnen is het ruim. Het bed, de badkamer en de keuken zijn goed. Buiten lag veel troep, zoals ladders, matrassen en pallets. Er zou WiFi zijn, maar de verhuurster wist het wachtwoord niet. We wisten niet hoe de tv werkte. De eigenares woont erboven en het is vrij gehorig. Op een avond waren daar twee honden aan het blaffen. De volgende ochtend stond de schilder om 9 uur 's ochtends het huis te schilderen. Verder hing er af en toe nogal een rioollucht in de badkamer.

Appartement Op Streek info

• CafeBeschikbaar (1)