Hotel Om de Noord

Kleine hotelsWeer vandaag16°12°
Hotel Om de Noord
7,3

9 reviews over Hotel Om de Noord in het Nederlands

Een prima hotel, maar ontbijt ergens anders

Jolanda
12-8-2018

Goeie ligging van het hotel, mooie kamer. Vriendelijk ontvangst. Het bijgeboekte ontbijt viel erg tegen en was aan de dure kant wat betreft de hoeveelheid. Meermaals gevraagd om meer brood/ander beleg maar werd steeds vergeten.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Zeer gastvrij!

Carla
2-8-2017

We waren hier voor zakelijke doeleinden. Zeer gastvrij personeel en we voelden ons erg welkom! We hebben elders overnacht, maar we zijn drie volle dagen in het hotel geweest. Het avondeten was heerlijk. Aanrader!

Gereisd Zakelijk in juli 2017

Heerlijk! Voelt thuis

Dorenda
8-7-2017

De gastvrijheid, prettige sfeer en mooie inrichting. Over alles is goed nagedacht. Bart en zijn crew doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Zeer bereidwillig personeel met altijd een vriendelijk woord. Het eten in het restaurant is van zeer goede kwaliteit. De kamers zijn volledig ingericht. Heerlijke bedden, goede douche en buiten een zitje. Wij zijn hier vier nachten verbleven en hebben er erg van genoten! Voor nu en nog eens!

Gereisd Met partner in juli 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Om de Noord voor je op een rij gezet:

Is geen vier sterren waard

Geert-Jan
15-9-2016

Afgelopen week 2 dagen geboekt bij hotel om de Noord in. Schiermonnikoog. Bij aankomst werden ee niet echt klantvriendelijk ontvangen. Als je ruim 2 en half uur hebt gereisd mad de verwelkoming wel wat klantvriendelijker. Wat is uw naam en hier is uw sleutel is al wat er verteld werd. Het hotel is niet echt vier sterren waard. De ligging is op zich wel goed. De badkamer is via een glazen doorzichtige wand gesitueerd. Vanuit privacy is dit miet van deze tijd. De bedden zijn erg zacht. Kamers waren erg warm. Er is geen airconditioning. Ik begrijp fat dit mogelijk te kostbaar is. Men heeft ook geen ventilator beschikbaar. Ook geen horren in de raam. Het eten is verder prima. In de avond tafel willen reserveren voor buiten. Was miet mogelijk. Toch zagen we de avond daarvoor bordjes gereserveerd. Na lang aandringen toch gelukt

Gereisd Met partner in september 2016

Een Must!

Hein Robbers
6-9-2016

Een unieke combinatie van eten en slapen en... fitness!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

D.
24-8-2015

Een hartelijke ontvangst. vriendelijk personeel. Het ontbijt was heerlijk, verse producten, mooie ruime hotelkamer, wel veel lawaai in de ochtend door bevoorrading. badkamer stonk naar rioollucht dat was een echt minpunt , heel jammer.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Onthaasten? Om de Noord!!

Jolanda Mol
30-6-2015

Het is te makkelijk om voor alles een tien te geven, maar eigenlijk verdienen ze het wel. De ligging van dit hotel is perfect: centraal in het dorp, op fietsafstand van de zee en toch rustig. De kamers is prachtig, schoon, ruim, modern en comfortabel. Het ontbijt wordt uitgeserveerd. Op dag één dat wij hier van het ontbijt genoten verliep het serveren niet helemaal gesmeerd, maar op dag twee werd dit (op het terras) goedgemaakt. De diners waren heerlijk en zeker aan te bevelen. Neem wel de tijd want in dit hotel ben je om te onthaasten, geniet er dus ook van. Het hotel is aan te bevelen voor een ieder die eens echt alles achter zich wil laten........neem de tijd en geniet van het moment.

Gereisd Met partner in Thu Jun 25 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein hotel met ruime mooi ingerichte kamers.

Ada Kraaijeveld
13-5-2015

Als je aankomt bij Hotel Om de Noord ga je naar binnen door een zee van bloemen en wordt je hartelijk ontvangen. Het authentieke pand is gezellig ingericht en je voelt je er echt een beetje thuis. Het terras aan de voorkant is lekker zonnig en gezellig. In de tuin staan ook nog wat tafels en stoelen voor de gasten, die even rust of geen wind/ zon willen
Het eten wordt met zorg bereid en smaakt prima. Gewoon doen!

Gereisd Met partner in mei 2015

Vriendelijk en gastvrij hotel!

Etty

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Om de Noord in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Om de Noord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.