Appartement Noderstraun

17 reviews over Appartement Noderstraun in het Nederlands

Echt fantastisch

Yvonne Koster,
9-12-2017

De ligging van dit appartementen complex is heel mooi. Het gebouw ligt vlak bij het strand. De bediening in het restaurant is vlot en persoonlijk. Ook hadden we de beschikking over 2 fietsen.

Bij het boeken even erop letten, dat men geen appartement krijgt, die aan de westkant gesitueerd is. Men heeft dan constant s´nachts het licht van de vuurtoren, waardoor het moeilijk is om in slaap te vallen.

Gereisd met partner in september 2017

Mooie plek, ander appartement

Briggeman
5-7-2016

Appartement 50 Norderstraun is op zich keurig, volledig ingericht en ruim. Je ligt echter recht boven de keuken van het restaurant....Dus de gele nacht bromgeluid van apparatuur, om 8.30 uur de eerste vrachtwagen van leveranciers onder je slaapkamerraam en rokend, pauzerend personeel onder je balkon. De hele dag fijn veel zon op het balkon, maar ook zicht op de buslus en alle verkeersbewegingen. Met dank aan doorgezakte matrassen de hele week hoofdpijn en stijve nek. Zou hier zeker weer naartoe gaan voor ligging maar dan wel een ander rustiger appartement.

Gereisd alleenreizend in januari 2016

Geweldig uitzicht!

Gezellig ingericht appartement.

Trap naar bedden is stijl, dus niet voor oudere mensen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Noderstraun 60

Ellen van Ieperen
15-5-2015

Mooi appartement met fabuleuze uitzichten en prima inrichting. Groter dan op de foto's en van alle gemakken voorzien. Rustig en prachtige natuur. Enig minpunt waren de matrassen op de "kinder"slaapkamer. De matrassen zaten vol met plasplekken en volgens mijn dochters rook het er ook naar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Hier kom je tot rust

Enno Castro
30-4-2015

Wij zaten in appartement Noderstraun 54. In een woord: geweldig! Je kijkt vanuit de woonkamer en het terras uit op het strand en de zee. Met eb zie je vaak zeehonden op de zandbank. Inrichting is heel gezellig: geen afgedankte spullen maar sfeervolle meubels, niet kakkineus en leuke details (spelletjes, verrekijker e.d.). Je kunt zien dat de eigenaar het je naar de zin wil maken. Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in april 2015

Bijzondere plek.

J.I.J.
24-1-2014

Appartement Norderstraun no. 62 is een prima plek om Schier te verkennen.

Wij waren er voor de derde keer en elke keer is het weer een belevenis om op Schier te zijn.

Gereisd met partner in januari 2014

Prachtige plek.

jij_buijs
26-1-2013

Appartement Norderstraun (nr. 62) is gelegen op een prima locatie op korte afstand van het strand. Vanuit het apparrement kijk je uit op de zee en vaak de zeehonden die op een zandbank liggen. Het complex is van 1983 en op de begane grond bevindt zich een restaurant.

Gereisd met partner in januari 2013

Fijn appartement , prachtig uitzicht,

N.schenk
9-10-2012

Heerlijk uitzicht en fijn en kompleet uitgerust appartement. Helaas doet het beloofde draadloze internet het niet of nauwelijks. Zowel vanuit de huiskamer als slaapkamer direct zicht op strand en zee!!

Gereisd met partner in oktober 2012

App. 82: prima plek voor een weekendje weg

Mireille
22-8-2011

Wij hebben in november een weekendje in appartement 82 gezeten.

Het complex ligt erg mooi, direct aan het strand waardoor je de zeehonden vanaf het balkon al ziet liggen.

Het appartement is ietwat verouderd, maar beschikt over alles wat je nodig hebt: kleine keuken, fijn zitgedeelte, standaard sanitair en een aardig balkon. De bedden zijn geplaatst op de vide, je kunt op deze bovenverdieping niet rechtop staan.

Prima appartement voor een weekendje Schiermonnikoog.

Gereisd met partner in november 2010

helemaal geweldig, niets anders meer.

milco Huisman Loenen
13-4-2011

geweldige service, geweldig eten en super bediening, wat wil je nog meer.

Gereisd met partner in januari 2011

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Noderstraun in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Noderstraun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.