Vakantiehuis Ne kom yn

2 reviews over Vakantiehuis Ne kom yn in het Nederlands

compleel en overal dichtbij

groen
24-6-2017

fijne slaapkamer om begane grond nieuw sanitair en een centrifuge voor de handwasjes. Bedden op de bovenverdieping minder geschikt voor volvassenen

Gereisd Met partner in juni 2015

Goede, gezellige plek midden in het dorp.

TT
23-6-2016

De ligging is perfect, alleen enig loop- en fietsverkeer in het straatje en midden in het dorpscentrum. Ook vlakbij de duinen en vele wandelmogelijkheden om de hoek. Leuke tuin met privacy. Alles is in het huisje aanwezig. De inrichting is wat gedateerd.

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Ne kom yn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ne kom yn in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ne kom yn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.