Vakantiehuis Mactra

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Mactra in het Nederlands

Theo en Gerjanda
29-10-2017

We hebben een fijne midweek gehad in huisje mactra op Schiermonnikoog.

Het huisje is heel gezellig en knus en van alle gemakken voorzien.

We hebben over het algemeen mooi weer gehad zodat we ons hebben vermaakt met fietsen, wandelen en shoppen en lekker bij het huisje in de tuin gezeten en gegeten.

We zaten vlakbij het strand en de zee, heerlijk gewandeld en door de duinen gelopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mactra in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mactra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.