Vakantiehuis Lyts Hûs

Vakantiehuis
Vakantiehuis Lyts Hûs
5,9

4 reviews over Vakantiehuis Lyts Hûs in het Nederlands

Oud eilander huisje in het dorp

De Hoop
15-2-2015

Voor de prijs hoef je het niet te laten, alles wat je nodig hebt is aanwezig, het is inderdaad eenvoudig, maar schoon en Schier is zo mooi dat je weinig in het huisje bent.

Er zijn bedden met dekbedden, de douche is eenvoudig, maar je kunt je wassen, keukentje is keurig met genoeg potten en pannen,koffiezetter, koelkast, gastel en zelfs een magnetron.

Wanneer je niet in een goede conditie verkeerd is de steile trap wel een hele klim

Alle voorzieningen zijn op loopafstand

In het knusse huiskamertje snort een gaskacheltje wanneer je even onderuitzakt op de nieuwe bank en de leuke blauwe fauteuiltjes

Weinig voor weinig

Rutger
21-5-2014

"Oud maar knus eilander huisje" volgens de verhuurder. Een oud huisje betekent in dit geval niet alleen dat het huisje oud is, maar ook de verf die er op zit en het meubilair dat er in staat.

De inrichting is een bijzondere verzameling uit de 70's 80's en 90's.

De trap is zo stijl daar word je eng van (staat op de site, hij is ècht stijl)!

Oud maar heel erg knus en schoon eilanderhuisje

Fam. de Vries
29-3-2012

In dit kleine huisje (betekenis Lyts hus) is het prima toeven. Eenvoudig vakantiehuisje staat er op de site, dus hele hoge eisen moet je niet hebben. Er zijn bedden met dekbedden er is verwarming, douche,wastafel,toilet, keuken met gastel, koelkast en magnetron genoeg potten en pannen, eethoek, zithoekje TV en stereosetje. En een terrasje met verstelbare stoelen op het zuiden.wat heb je meer nodig ?

E dat voor een heel schappelijke prijs

uitgewoond

Martin
19-9-2010

Helaas, de foto's doen anders vermoeden. Wij hebben er helaas geen andee woorden voor dan oud, uitgewoond en stoffig. Wasnachine kapot, douche minmaal, meibels achterhaald, vloerbedekking gelegd over andere vloerbedekking en vies en laat los.

De woning ligt achter een bouwbedrijf, dus door de week, vroeg in morgen ( 7 uur ) ronkende diesels en veel radiooverlast van werknemers die opstarten.

De tuin is redelijk maar iedereen kijkt je eruit, totaal geen privacy.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lyts Hûs in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lyts Hûs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lyts Hûs scoort een 5.89 uit 10 op basis van 4 reviews.