Vakantiehuis Lytje Môsk

7.8Goed

Nederland, Waddeneilanden, Schiermonnikoog

Op vakantie geweest naar Lytje Môsk?

7.8Goed

• 7.8Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

10 reviews over Vakantiehuis Lytje Môsk

• 8J.O Hietkamp01-06-2020

Leuk en voor herhaling vatbaar.

Leuk huisje met fijn omheinde tuin. Dit is ideaal voor kleine kinderen en in ons geval voor onze jonge hond. Alles is aanwezig in huisje. Nieuwe badkamer en de rest is wat oud maar het functioneert allemaal. Meiden op de slaapkamer boven misten een spiegel. Locatie is rustig straatje net naast de hoofdstraat.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 2019
    8Fam de Bruin08-07-2019

Prima huisje: voor herhaling vatbaar!

Mooi vakantiehuisje, gezellig dichtbij kern van het dorp maar toch eigen plekje. Solde huisje; goede, prettig liggende bedden; fris meubilair. Keuken goed voorzien. Wasmachine en droger= pluspunt! Tuintje ideaal voor ontbijt, koffie enz: altijd wel een plekje uit de wind in de zon te vinden. 's Nachts heerlijk rustig, licht van de vuurtoren in de verte over de daken te zien. Afstand naar de stranden prima te doen. Eiland heeft goed geinvesteerd in bezigheden bij minder goed weer, ook voor kinderen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8soepboer10-05-2019

zeer gezellig

een leuk huisje klei maar fijn alles is er

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    7Saar13-04-2018

Alweer geboekt voor volgend jaar! Heerlijk...

Een heerlijk huisje midden in het dorp. Op loop afstand van winkeltjes en restaurantjes. Het huisje zelf was wel gedateerd, maar dat vonden we helemaal niet erg. Alles was aanwezig wat er moest zijn. De badkamer was nieuw... Een heerlijk tuintje erbij met genoeg ruimte.

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

9BPN02-10-2014

Prima

Prettig, nostalgisch huisje Lytje Mosk is een fijn huisje om in terug te komen na fietstocht of strandwandeling. Het ligt aan een rustige zijstraat in het dorp. Het huis zelf is ruim genoeg voor 4 volwassen personen. De authentieke sfeer in zowel straat als huisje vinden wij prettiger dan een bungalow in een vakantiepark. Omheinde tuin met afdakje en tuinhuis biedt goede was- en drooggelegenheid. De tuin is prima om er even buiten te zitten ontbijten en is ook prima voor de hond. Verbeterpunt: zou wel de twee stoelen in de leefruimte vervangen voor iets comfortabelers of er voetenbankjes bij zetten.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9BPN27-09-2014

Prettig, nostalgisch huisje

Gereisd in januari 2014

• 8Birgit19-09-2011

Helemaal goed, voor herhaling vatbaar.

Net terug van een lang weekend in Lytje Môsk. Gewoon een leuk vakantiehuisje. Echte pluspunten waren de prettige, moderne badkamer en het overdekte gedeelte in de tuin, waardoor je tijdens een buitje ook nog buiten kunt zitten. De afgesloten tuin was ideaal voor onze honden. Het enige nadeel is de combinatie van de vroege uitchecktijd (10:00 uur) en het feit dat je de eindschoonmaak zelf moet doen. Dit betekent dat je de laatste dag van je vakantie er vroeg uit moet om te poetsen. Wij hadden er wel een paar tientjes extra voor over gehad om de schoonmaak uit te besteden. Heerlijk weekend gehad op Schier en dit vakantiehuisje zullen we waarschijnlijk nog wel een keer boeken!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7j.b koelstra03-11-2009

prijs / kwaliteit komt goed overeen

Gewoon een normaal en goed onderhouden bungalow, mooie rustige omgeving, ideale plaats om met kinderen naar toe te gaan, we hebben ons zeker vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 6Jan Lichtmast02-11-2009

Realistisch

Wij huren al 15 jaar Lytje Môsk in de kerst periode. Door de jaren is e.e.a. wel wat verouderd, maar onze ervaring met zowel het huisje en de eigenaar zijn bij lange na niet zoals die van de Fam. Dijkstra. Mogelijk hebben zij pech gehad en heeft de voorgaande huurder er een zootje van gemaakt (geen eindschoonmaak!). Ook wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding hebben wij vastgesteld dat dit in vergelijking met andere huisjes op Schier best wel meevalt. Het zou hier en daar inderdaad wat verbeterd moeten worden (maar daar schijnt de Gemeente een belemmerende factor in te spelen), maar het is wel een accomadatie in een wat lagere prijsklasse (eenvoudig), die ook mensen met een kleiner budget de mogelijkheid van een fijne vakantie biedt.

Gereisd met partner in november 2009

• 6Jan Lichtmast26-10-2009

Realistisch

Wij huren al 15 jaar Lytje Môsk in de kerst periode. Door de jaren is e.e.a. wel wat verouderd, maar onze ervaring met zowel het huisje en de eigenaar zijn bij lange na niet zoals die van de Fam. Dijkstra. Mogelijk hebben zij pech gehad en heeft de voorgaande huurder er een zootje van gemaakt (geen eindschoonmaak!). Ook wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding hebben wij vastgesteld dat dit in vergelijking met andere huisjes op Schier best wel meevalt. Het zou hier en daar inderdaad wat verbeterd moeten worden (maar daar schijnt de Gemeente een belemmerende factoor in te spelen), maar het is wel een accomadatie in een wat lagere prijsklasse (eenvoudig), die ook mensen met een kleiner budget de mogelijkheid van een fijne vakantie biedt.

Gereisd met partner in december 2008

Vakantiehuis Lytje Môsk info