Appartement Laun

2 reviews over Appartement Laun in het Nederlands

Prima, knus huisje.

Gerde Leenders,
1-5-2017

Goed ingericht, prima bedden, fijne stoelen, meer dan compleet: tijdschriften, boeken, dvd's, WiFi, alles is er.

Gereisd alleenreizend in april 2017

Een aanrader!

GJ2707,
21-4-2017

Een knus 2-pers. appartement, met aparte badkamer (douche en toilet). Keuken voorzien van alle gemakken en elektrisch kooktoestel. Alles tip top in orde en brandschoon bij aankomst. Eigen terrasje, afgeschermd van de buren waar de koffie in de zon prima smaakte! :-) App is aan de rand van het dorp gelegen. 10 minuutjes fietsen en je staat op de Waddendijk.met práchtig uitzicht over het Wad. Afstand tot badstrand is 10 min fietsen. Heerlijk uitgewaaid en bijgetankt. Ik zeg: een aanrader!

Gereisd alleenreizend in februari 2017

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Laun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Laun in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Laun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.