Vakantiepark Landal Vitamaris

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten6,7

10 tips over Vakantiepark Landal Vitamaris

johan, 8-3-2014
Op Schiermonnikoog huur je best een fiets : op die manier kun je gans het eiland gemakkelijk verkennen ! De stranden zijn enorm breed en uitgestrekt en het kan er enorm hard waaien, ook in de zomer !
sigrid, 27-10-2013
zou persoonlijk niet een appartement aan de 'aula' willen omdat er activiteiten voor de kinderen plaatsvinden in schoolvakanties en dat is echt heeeeel luidruchtig !
Richard, 19-8-2013

De visboer (heerlijke kibbelingen met patat)

Op vrijdag tussen 17.00 - 18.30 is het daar spits met de daagjes mensen.

Bakje koffie bij hotel van werff met vooroorlogse prijzen

Afrader:

Kleine jacobijn aan de badweg voor pizza's en belegde broodjes

Elsemiek, 1-7-2013

Fiets niet bij appartement huren maar bij de fietsenmaker

Niet bij vis restaurant eten. (niet lekker, en geen leuk personeel)

A.H.Willems-Poli, 13-11-2012

Sauna en zwembad zijn kosteloos te gebruiken

Bianca, 2-11-2012
Wij vonden de huifkartocht erg leuk. Verder is het leuk om met de kinderen de 7 schatten van schiermonnikoog te zoeken. Deze fietstocht kun je kopen bij het bezoekerscentrum in het dorp. Lekkere friet kun je halen bij kwalitaria de halte.

Nadia, 22-6-2012

Boeken van appartement 50, 51, 60, rijtje 109-114 en de 2e verdieping.

De nieuwe appartementen zijn allemaal keurig.

Wilma Beltman, 6-5-2012

Vitamaris prima om te verblijven. Jammer dat de binnenruimte vanwege de schoonmaakwerkzaamheden om 21.45 uur sluit. Uiteraard kies je als Vitamarisganger ook voor rust etc.....

Waar vorige jaren de binnenruimte door kinderen werd bezet zijn het tegenwoordig de volwassenen die gebruik maken van de binnenruimte om te kunnen internetten en te ontspannen. Mijn tip aan Landal Vitamaris is dan ook om het gehele complex van internetmogelijkheid te voorzien in plaats van alleen de binnenruimte.

tinus312, 30-4-2012
Let op bij boeken hoeveel slaapkamers er zijn, anders slaap je in de woonkamer. App. 58,59 en 56 hebben een luidruchtige afzuiging die aan gaat om 08.00 en pas uit om 22.00 uur, wordt je niet echt blij van
Erna , 17-4-2012
Fietsen huren via Landal is erg voordelig. Goede fietsen.