Villa Kaapschier

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

in alle opzichten een Tof en Top vakantiehuis

Pim en Carin
1-10-2016

Er is praktisch niets aan te merken in negatieve zin. Wij hebben een fantastische week gehad. Fijne gemeubileerde grote woonkamer, met aan de ene kant een eethoek waar je met een man of 8 aan kunt zitten; dan een praktisch ingedeelde open keuken, een kookeiland en daarachter een comfortabele zitkamer met prima digitaal beeldscherm en boekenkast met veel spelletjes en goede boeken. Aan weerszijden van de living een schuifpui naar enerzijds een ruim terras op het zuid-westen en anderzijds een klein intiem terras om in de avondzon na te genieten van een fijne dag.

De 3 tweepersoons slaapkamers op de eerste etage zijn luxe ingericht.

De master-bedroom beschikt over open badkamer met wastafel en grote spiegel, een inloopdouche en toilet. Vanuit deze kamer is toegang naar een terras. De twee andere slaapkamers delen een toilet op de gang en een badkamer die tussen beide kamers is gelegen.

Als ik dan toch een puntje moet benoemen dat door sommige mensen als minder fijn wordt beschouwd (wat overigens niet voor mij zelf geld) dan is het het feit dat je terwijl je lekker op het terras op een ligbed ligt te lezen je kunt opschrikken van de schelle vocale aankondiging van het bezoek dat je kunt krijgen van enkele bijna tamme fazanten, die er duidelijk op uit zijn om getrakteerd te worden op een korstje brood of iets van dien aard.

Echt een super huis op een super plek!

Evelyn
15-9-2016

Het is een zeer ruim huis, een prachtige ligging, je voelt je meteen thuis. Wat een luxe! Echt vakantie!

Fantastische villa!!

Anja en Hans Siebelink
29-8-2011

Uiterst comfortabele villa, schitterend en vrij gelegen in de duinen tussen het dorp en het strand! Van alle gemakken voorzien. Ruime slaapkamers met uitstekende faciliteiten. Complete inrichting zowel meubilair als keuken. DVD-speler, flatscreen tv, iPod-versterker/speakers, wifi, kinderstoel, openhaard/houtkachel, etc.

Beschut groot terras,

Fantastische plek

Gerrit van der Kolk
29-8-2011

In deze schitterende, zeer ruime, moderne, smaakvolle en luxueus ingerichte villa, is het heerlijk toeven. We voelden ons er direct thuis. Het is een heerlijke plek om tot rust te komen en vandaaruit het eiland te verkennen.

Alle comfort is aanwezig: 2 badkamers, 3 toiletten, open haard, de ruimte in huis, enz. enz. Dit alles sprak ons erg aan.

We zijn er nu 2 keer geweest, in de zomer en in januari. Ook 's winters is het er prima. Op het eiland is het dan heerlijk rustig.

We komen zeker nog een keer terug.

Luxe, ruimte & design

Elisabeth van Munster
12-11-2010

Kaapschier is één van een project luxe designhuizen aan de Badweg. Strak vormgegeven, mooie inrichting. Open haard, luxe badkamers, wifi, wasmachine & -droger; heel compleet. De prijzen liggen tamelijk hoog en het is een eindje van het strand. Toch zouden we hier graag nog een keer naar toe gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Kaapschier in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Kaapschier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Kaapschier scoort een 9.77 uit 10 op basis van 5 reviews.