Tijdelijk €25 aanbetaling

Herberg Rijsbergen

8.1FantastischScore uit 20 reviews

8.1FantastischScore uit 20 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Herberg Rijsbergen

• 8Akkerman18-11-2018

Heerlijk, maar de laatste keer helaas.

Heerlijk sfeervol en gastvriendelijk hotel. We kwamen er al in de tijd dat het nog een jeugdherberg was. Het hotel gaat per 15 januari 2019 dicht, het wordt een klooster. Jammer wat het was ons favouriete hotel op Schier. Nog gauw een weekend geboekt dus en het was weer heerlijk. Uitbaters bedankt!

• 7Jan-Willem09-08-2017

Vooral simpel

Verwacht geen luxe. Kamers heel basic en ietwat gedateerd. Ontbijt prima.

• 7Hidde van der louw01-08-2017

Fijn maar basic

Leuke en sfeervolle Herberg, met een prima ontbijt en leuke tuin.

De kamers zijn wel erg basic en gehorig. Het is tijd voor een upgrade

• 9Rick12-07-2015

Heerlijk plekkie!

Wat een heerlijk plekkie om vakantie te vieren op Schiermonnikoog! Vriendelijk personeel, mooie sfeer en een heerlijke tuin, waar je fijn je eigen plekje kunt zoeken in de zon of in de schaduw. Via het kerkepad ben je zo in het dorpje en met de fiets ben je met 10 minuten bij het strand.

We hebben genoten en raden dit hotel zeker aan!

• 5Kaatje27-12-2014

Kamers vallen erg tegen

Erg sfeervol oud huis maar wel steenkoud. Onze familiekamer was donker en somber. De doucheruimte is erg klein, als je op de wc zit raken je voeten de muur. De kamer wordt om de dag schoongemaakt. Geen tv (wisten we), radio slechte ontvangst, Geen wifi op kamer, geen ontvangst mobiele telefoon!! Geen koffie/thee op de kamer wel apart keukentje, koffie/thee zelf maken voor 1,20 euro en fris voor 2 euro. Ontbijt was erg gezellig en verzorgd. Vriendelijk personeel. Gastheer/vrouw heeft zich niet voorgesteld/niet gezien(?). Vriendengroep van gastheer/vrouw (minstens 12 personen) hebben we des te meer gehoord/gezien. De kinderen van het gezelschap speelden s avonds laat en s ochtends vroeg verstoppertje in de gangen. De volwassenen stonden luid na te keuvelen in de hal om 23.00. De kamers zijn erg gehorig, geen oog dicht gedaan. Hadden arrangement, bij afrekenen discussie over, had gelukkig e-mail geprint als bewijs. Toch beetje katergevoel over verblijf.

• 9wegkampannemiek02-12-2014

Gezellige herberg, zeer klantvriendelijk

Afgelopen weekend hebben we 1 nachtje doorgebracht bij Herberg Rijsbergen. Van te voren hebben we aangegeven dat we graag iets later wilden uitchecken dan de gebruikelijke tijd. Dit was geen probleem. Omdat het rustig was konden we zelfs de hele volgende dag gebruik maken van de kamer. De entreehal is mooi oud en authentiek. De kamer bevond zich in een nieuwer deel van het gebouw. Prima lichte kamer met lekkere bedden en vloerverwarming. Het ontbijt op zondag in de gezellige eetkamer was perfect. Wij komen graag terug!

• 9sarjenka15-01-2014

Wederom heerlijk!

Ik was hier voor de tweede maal een weekendje uitwaaien; letterlijk, want het was ijzig koud met zeer harde wind! En het was wederom fantastisch. Een knusse kamer; schoon en precies goed om lekker te relaxen en te slapen. Het was ditmaal iets drukker dan de vorige keer. Men kan gewoon z'n eigen gangetje gaan en ik vind het grote pluspunt het feit dat er geen televisie aanwezig is in de kamer en/of de huiskamer(s). Wel is het handig dat er wifi is en deze werkt ook prima. Het ontbijt is prima geregeld (lopend buffet).

• 4heleen axfield17-08-2012

niet aanbetalen!! bijzonder inflexibel

Prachtige plek, leuke accomodatie, maar zeer inflexibel waneer je iets wilt wijzigen.(aanbetaling ben je altijd kwijt, ook al wil je niet annuleren, maar alleen verschuiven).Zolang er niks aan de hand is prima plek, maar daarbuiten bijzonder bot en klantonvriendelijk.

• 8Sisse24-04-2012

Oase van rust

Gelegen aan de rand van het dorp doch op loopafstand van het centrum. Herberg straalt rust uit en is ideaal om even te onthaasten. Jammer dat tijdens ons verblijf enkele hotelgasten deze rust niet wisten te waarderen en hoognodig om 4u 's morgens het hele hotel op stelten moesten zetten. Hopelijk gaan ze volgende keer naar fuifeiland Ibiza. Dit gezegd zijnde, niets dan lof over de rest van ons verblijf: ontbijtbuffet met voldoende keuze, huisbar met zelfbediening, voldoende lees- en rustruimtes, groot terras, leesboeken beschikbaar. Wij hebben ervan genoten en komen zeker terug.

• 9sarjenka18-12-2011

heerlijk rustig hotel!

Fantastische plek om een aantal dagen heerlijk uit te rusten. Er is geen tv in het hotel aanwezig, wat bijdraagt aan een leeg hoofd. Ontbijt(lunch)buffet is keurig verzorgd en de kamers zijn basic, maar schoon, fris & ruim. In de diverse "huiskamers" kun je lekker rustig zitten lezen; boeken mag je uit de uitgebreide boekenkast lenen. Als de receptie/huisbar niet open is, kun je uit de gastenkeuken iets te drinken pakken (netjes opschrijven) en je eigen niet-alcoholische drankjes en ook etenswaren mag je in de gastenkoelkasten opbergen.

De gratis wifi werkte zeer goed!

Vanuit het hotel (op de fiets) is alles zeer goed bereikbaar.

Ook het personeel was erg vriendelijk.

Hotel Herberg Rijsbergen info

Het complex