Hotel Herberg Rijsbergen

Hotel Herberg Rijsbergen
7,7

22 reviews over Hotel Herberg Rijsbergen in het Nederlands

Heerlijk, maar de laatste keer helaas.

Akkerman
18-11-2018

Heerlijk sfeervol en gastvriendelijk hotel. We kwamen er al in de tijd dat het nog een jeugdherberg was. Het hotel gaat per 15 januari 2019 dicht, het wordt een klooster. Jammer wat het was ons favouriete hotel op Schier. Nog gauw een weekend geboekt dus en het was weer heerlijk. Uitbaters bedankt!

Gereisd Met partner in november 2018

Vooral simpel

Jan-Willem
9-8-2017

Verwacht geen luxe. Kamers heel basic en ietwat gedateerd. Ontbijt prima.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn maar basic

Hidde van der louw
1-8-2017

Leuke en sfeervolle Herberg, met een prima ontbijt en leuke tuin.

De kamers zijn wel erg basic en gehorig. Het is tijd voor een upgrade

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Heerlijk plekkie!

Rick
12-7-2015

Wat een heerlijk plekkie om vakantie te vieren op Schiermonnikoog! Vriendelijk personeel, mooie sfeer en een heerlijke tuin, waar je fijn je eigen plekje kunt zoeken in de zon of in de schaduw. Via het kerkepad ben je zo in het dorpje en met de fiets ben je met 10 minuten bij het strand.

We hebben genoten en raden dit hotel zeker aan!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Kamers vallen erg tegen

Kaatje
27-12-2014

Erg sfeervol oud huis maar wel steenkoud. Onze familiekamer was donker en somber. De doucheruimte is erg klein, als je op de wc zit raken je voeten de muur. De kamer wordt om de dag schoongemaakt. Geen tv (wisten we), radio slechte ontvangst, Geen wifi op kamer, geen ontvangst mobiele telefoon!! Geen koffie/thee op de kamer wel apart keukentje, koffie/thee zelf maken voor 1,20 euro en fris voor 2 euro. Ontbijt was erg gezellig en verzorgd. Vriendelijk personeel. Gastheer/vrouw heeft zich niet voorgesteld/niet gezien(?). Vriendengroep van gastheer/vrouw (minstens 12 personen) hebben we des te meer gehoord/gezien. De kinderen van het gezelschap speelden s avonds laat en s ochtends vroeg verstoppertje in de gangen. De volwassenen stonden luid na te keuvelen in de hal om 23.00. De kamers zijn erg gehorig, geen oog dicht gedaan. Hadden arrangement, bij afrekenen discussie over, had gelukkig e-mail geprint als bewijs. Toch beetje katergevoel over verblijf.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige herberg, zeer klantvriendelijk

wegkampannemiek
2-12-2014

Afgelopen weekend hebben we 1 nachtje doorgebracht bij Herberg Rijsbergen. Van te voren hebben we aangegeven dat we graag iets later wilden uitchecken dan de gebruikelijke tijd. Dit was geen probleem. Omdat het rustig was konden we zelfs de hele volgende dag gebruik maken van de kamer. De entreehal is mooi oud en authentiek. De kamer bevond zich in een nieuwer deel van het gebouw. Prima lichte kamer met lekkere bedden en vloerverwarming. Het ontbijt op zondag in de gezellige eetkamer was perfect. Wij komen graag terug!

Gereisd Met partner in januari 2014

Wederom heerlijk!

sarjenka
15-1-2014

Ik was hier voor de tweede maal een weekendje uitwaaien; letterlijk, want het was ijzig koud met zeer harde wind! En het was wederom fantastisch. Een knusse kamer; schoon en precies goed om lekker te relaxen en te slapen. Het was ditmaal iets drukker dan de vorige keer. Men kan gewoon z'n eigen gangetje gaan en ik vind het grote pluspunt het feit dat er geen televisie aanwezig is in de kamer en/of de huiskamer(s). Wel is het handig dat er wifi is en deze werkt ook prima. Het ontbijt is prima geregeld (lopend buffet).

Gereisd Alleenreizend in maart 2013

niet aanbetalen!! bijzonder inflexibel

heleen axfield
17-8-2012

Prachtige plek, leuke accomodatie, maar zeer inflexibel waneer je iets wilt wijzigen.(aanbetaling ben je altijd kwijt, ook al wil je niet annuleren, maar alleen verschuiven).Zolang er niks aan de hand is prima plek, maar daarbuiten bijzonder bot en klantonvriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Oase van rust

Sisse
24-4-2012

Gelegen aan de rand van het dorp doch op loopafstand van het centrum. Herberg straalt rust uit en is ideaal om even te onthaasten. Jammer dat tijdens ons verblijf enkele hotelgasten deze rust niet wisten te waarderen en hoognodig om 4u 's morgens het hele hotel op stelten moesten zetten. Hopelijk gaan ze volgende keer naar fuifeiland Ibiza. Dit gezegd zijnde, niets dan lof over de rest van ons verblijf: ontbijtbuffet met voldoende keuze, huisbar met zelfbediening, voldoende lees- en rustruimtes, groot terras, leesboeken beschikbaar. Wij hebben ervan genoten en komen zeker terug.

Gereisd Met partner in april 2012

heerlijk rustig hotel!

sarjenka
18-12-2011

Fantastische plek om een aantal dagen heerlijk uit te rusten. Er is geen tv in het hotel aanwezig, wat bijdraagt aan een leeg hoofd. Ontbijt(lunch)buffet is keurig verzorgd en de kamers zijn basic, maar schoon, fris & ruim. In de diverse "huiskamers" kun je lekker rustig zitten lezen; boeken mag je uit de uitgebreide boekenkast lenen. Als de receptie/huisbar niet open is, kun je uit de gastenkeuken iets te drinken pakken (netjes opschrijven) en je eigen niet-alcoholische drankjes en ook etenswaren mag je in de gastenkoelkasten opbergen.

De gratis wifi werkte zeer goed!

Vanuit het hotel (op de fiets) is alles zeer goed bereikbaar.

Ook het personeel was erg vriendelijk.

Gereisd Alleenreizend in december 2011

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg Rijsbergen in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg Rijsbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.