Vakantiehuis Hendrik

9 reviews over Vakantiehuis Hendrik

• 2018
      10Frank17-06-2018

Fantastisch, beste huis Schier

fantastische ligging in duinen, veel privacy met schitterend uitzicht op duinen, inrichting perfect en zeer goed verzorgd

• 8Wilma09-01-2018

Super huis op Schier

Heel gezellig huisje op loopafstand van strand en dorp. Aparte tv-kamer, fijne houtkachel, prima keuken en goede bedden.

• 2017
      9Sascha Blok04-12-2017

Heerlijk huis op Schiermonnikoog.

Het is, in alle opzichten, een zeer compleet en gezellig huis. Lekkere bedden, goede badkamer, keuken met alles er op en er aan. Fijn en knus, zeer sfeervol ingericht met een goed gevulde boekenkast. Gelukkig regende het af en toe, want het was heerlijk lezen bij de open haard.

• 9Olga en familie06-01-2017

fantastisch

Er is werkelijk niets negatiefs te melden! We gaan zeker weer boeken :-)

• Oude reviews

10Jan03-04-2011

Eigenlijk geheim houden

Nu komen wij al 30 jaar op Schier, voor het eerst in "Hendrik" maar direct het meest fijne huis in 30 jaar! Alles klopt; de sfeer, de indeling, de slaapkamers, de kleuren, de ruimte er omheen, dorp en strand om de hoek. En een grote mate van privacy! Ideaal voor rust en plezier. Ook voor onze kinderen van 14 en 10 was het een fantastische plek. De opmerking " hier willen we wel wonen" zei ons genoeg! Kortom; eigenlijk een plek die je geheim moet houden, dus niet verder vertellen svp. Marjon & Jan

Met jonge kinderen

• 9Strating24-03-2011

Zeldzaam lekkere bedden

Altijd leuk op Schier en dit huisje is een absolute topper! Eerder waren we hier al eens, ook met de kinderen. Dat was al een topvakantie. Maar na de recente verbouwing is 't nu nog leuker en knusser. En 't moet gezegd worden: zeldzaam lekkere bedden.

• 0Harmke Westerterp20-03-2011

Heel gezellig, smaakvol ingericht huis

Met voorsprong het leukste huis dat we ooit huurden op Schier! Mooi ingericht, gezellig, comfortabel, van alle gemakken voorzien op een prima locatie, vlakbij dorp en strand.

• 10milou19-03-2011

Sfeervol en supercomfortabel

Toen we op zoek gingen naar een huis op Schier, wilden we dit: vriendelijk, ruim, beetje ouderwetse sfeer en wél met alle comfort. Wat een heerlijk huis is dit zeg. Keuken met alles er op en eraan, bedden die echt ongelooflijk lekker slapen, en ook nog eens voldoende plek om even rustig in je eentje een boek te lezen. In drie minuten bij het strand. Wij hadden een heerlijk weekend daar en komen zeker terug. Heb inmiddels in heel wat huizen gezeten, maar dit is een topper. Wij wilden liever niet in het dorp zelf en dan is dit echt het leukste park om te zitten.

Met vrienden

• 10A. van der Donk14-03-2008

Super fijn huisje met veel boeken, cd's, speelgoed, video's en klamboe's. Ligt erg mooi in de duinen met elke dag bezoek van fazanten. Een aanrader.

Familie

0 tips over Vakantiehuis Hendrik