Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.8Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Hansje

• 9Renée12-09-2018

Heerlijke vakantie!

Voor de tweede keer een vakantie op Schier in huisje Hansje. Wederom genoten! Het huisje heeft een fijne sfeer, is perfect met twee kids, fijne badkamer en veranda, veel privacy en zo bij de duinen, vuurtoren en het dorp. Tweede keer dat we na een week nog helemaal niet naar huis wilden!

• 8Marjan14-04-2017

precies wat we wilden

Kom tot rust! Sauna, duinen, wel even lopen naar de zee. Ga zeker ook naar rif en balg.

• 10Marieke Buitenweg29-11-2015

Een echte aanrader!

Heerlijk rustig was Schiermonnikoog toen wij er in november waren en we voelden ons thuis in het super gezellige huisje Hansje dat van alle gemakken was voorzien. We hebben genoten van de luxe sauna, schattige winterkoninkjes om het huis, goeie dvd's en de leuke boeken van daar. Hadden vanuit het huisje echt schitterende wandelingen en fietstochten!! En onze hond had ook een geweldige tijd.

• 10Ria Roseboom02-11-2015

Zeer compleet. Fantastisch!

Hansje is een schoon en een compleet huisje. En van alle gemakken voorzien. Super weekend gehad

• 9ericdekiwi21-09-2015

Geweldig !

Wij zijn een week met onze Franse Bulldog Babs naar "Hansje" geweest, geweldig hus met een fantastische rustige ligging, zee en dorp op loopafstand (10 minuten) wel een fiets gehuurd voor boodschappen doen en samen heerlijk gefietst op het eiland, van de drukte op de boot merk je op het eiland niets. Het huis is van alle gemakken voorzien met een erg mooie badkamer en een sauna, ook met een groot arsenaal aan boeken, voor elk wat wils. Wij willen/gaan zeker nog een keer terug naar "Hansje" op Schiermonnikoog

• 9Ad en Riet Gijsen20-09-2015

Heerlijk vakantiehuis op een uniek plekje. Rust, veel ruimte en privacy, Schoon, heel compleet ingericht en supergoed onderhouden. Met groot overdekt terras. De fazanten, konijnen, zelfs een egeltje als vaste gasten in de tuin...iedere dag een feestje. en ....op loopafstand van het Wad.

• 8Irene02-07-2014

Heerlijke vakantie gehad in huisje Hansje

Begin juni hebben wij met ons gezin (twee kleine kinderen (2&3) en een hond) met heel veel plezier gebruik gemaakt van huisje Hansje. De ligging is fantastisch, je hebt ontzettend veel privacy maar bent toch zo in het dorp. Het is heerlijk toeven in de tuin, maar ook onder de 'veranda' waar wij veel (ook met regen) hebben gezeten. Ook in het huisje is alles goed voor elkaar. Sauna, bad, aparte douche, wasmachine, droger, vaatwasser, kinderspeelgoed. Gewoon van alle gemakken voorzien. Het huisje is netjes, maar leefbaar. Je voelt je er direct thuis. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Han de Ruiter en Sijtske Klont14-04-2013

Een mooie plek!

Voor het eerst in Hansje gelogeerd. Een prima plek op een mooie locatie. Van alle gemakken voorzien en een tuin met vele plekjes om te zitten en te genieten. We hadden prachtig weer en konden heerlijk uit de wind in de tuin koffie drinken met lekkers van de bakker. We komen zeker terug in het najaar om weer te genieten op Schier in dit gezellige en comfortabele huisje.

• 8Susanne18-03-2013

Heerlijk ontspannen huisje met alle gemakken

Samen met 2 vriendinnen een heerlijk weekend (ondanks de regen) gehad in Hansje. Hansje is van alle gemakken voorzien (incl sauna en bad) en ligt dichtbij het dorp van Schiermonnikoog. Hansje ligt midden in de duinen en is hierdoor beschut en rustig. Vogels, fazanten en natuur volop!

• 7Jack van den Broek22-11-2011

prima plek, behoeft enig onderhoud

Riolering spoelt al jaren slecht door in badkamer, en daar hangt ook een rioollucht Dekbedden zijn aan vervanging toe (zijn niet schoon) Matrassen van de twijfelaar zijn ook redelijk doorgelegen. rolgordijnen overige slaapkamers lagen ergens in de ruimte, maar hingen niet voor de ramen. Wij troffen het huis in een rommelige staat aan met name in de tuin lag van alles. zoals een stuk plastic en een campingbedje

Vakantiehuis Hansje info

• CafeNiet beschikbaar