Vakantiehuis Hansje

14 reviews over Vakantiehuis Hansje in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Renée
12-9-2018

Voor de tweede keer een vakantie op Schier in huisje Hansje. Wederom genoten! Het huisje heeft een fijne sfeer, is perfect met twee kids, fijne badkamer en veranda, veel privacy en zo bij de duinen, vuurtoren en het dorp. Tweede keer dat we na een week nog helemaal niet naar huis wilden!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

precies wat we wilden

Marjan
14-4-2017

Kom tot rust! Sauna, duinen, wel even lopen naar de zee. Ga zeker ook naar rif en balg.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een echte aanrader!

Marieke Buitenweg
29-11-2015

Heerlijk rustig was Schiermonnikoog toen wij er in november waren en we voelden ons thuis in het super gezellige huisje Hansje dat van alle gemakken was voorzien. We hebben genoten van de luxe sauna, schattige winterkoninkjes om het huis, goeie dvd's en de leuke boeken van daar. Hadden vanuit het huisje echt schitterende wandelingen en fietstochten!! En onze hond had ook een geweldige tijd.

Gereisd Met partner in november 2015

Zeer compleet. Fantastisch!

Ria Roseboom
2-11-2015

Hansje is een schoon en een compleet huisje. En van alle gemakken voorzien. Super weekend gehad

Gereisd Met partner in oktober 2015

Geweldig !

ericdekiwi
21-9-2015

Wij zijn een week met onze Franse Bulldog Babs naar "Hansje" geweest, geweldig hus met een fantastische rustige ligging, zee en dorp op loopafstand (10 minuten) wel een fiets gehuurd voor boodschappen doen en samen heerlijk gefietst op het eiland, van de drukte op de boot merk je op het eiland niets. Het huis is van alle gemakken voorzien met een erg mooie badkamer en een sauna, ook met een groot arsenaal aan boeken, voor elk wat wils. Wij willen/gaan zeker nog een keer terug naar "Hansje" op Schiermonnikoog

Gereisd Met partner in september 2015

Ad en Riet Gijsen
20-9-2015

Heerlijk vakantiehuis op een uniek plekje. Rust, veel ruimte en privacy, Schoon, heel compleet ingericht en supergoed onderhouden. Met groot overdekt terras. De fazanten, konijnen, zelfs een egeltje als vaste gasten in de tuin...iedere dag een feestje. en ....op loopafstand van het Wad.

Heerlijke vakantie gehad in huisje Hansje

Irene
2-7-2014

Begin juni hebben wij met ons gezin (twee kleine kinderen (2&3) en een hond) met heel veel plezier gebruik gemaakt van huisje Hansje. De ligging is fantastisch, je hebt ontzettend veel privacy maar bent toch zo in het dorp. Het is heerlijk toeven in de tuin, maar ook onder de 'veranda' waar wij veel (ook met regen) hebben gezeten. Ook in het huisje is alles goed voor elkaar. Sauna, bad, aparte douche, wasmachine, droger, vaatwasser, kinderspeelgoed. Gewoon van alle gemakken voorzien. Het huisje is netjes, maar leefbaar. Je voelt je er direct thuis. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Een mooie plek!

Han de Ruiter en Sijtske Klont
14-4-2013

Voor het eerst in Hansje gelogeerd. Een prima plek op een mooie locatie. Van alle gemakken voorzien en een tuin met vele plekjes om te zitten en te genieten. We hadden prachtig weer en konden heerlijk uit de wind in de tuin koffie drinken met lekkers van de bakker. We komen zeker terug in het najaar om weer te genieten op Schier in dit gezellige en comfortabele huisje.

Gereisd Met partner in Fri Apr 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk ontspannen huisje met alle gemakken

Susanne
18-3-2013

Samen met 2 vriendinnen een heerlijk weekend (ondanks de regen) gehad in Hansje. Hansje is van alle gemakken voorzien (incl sauna en bad) en ligt dichtbij het dorp van Schiermonnikoog. Hansje ligt midden in de duinen en is hierdoor beschut en rustig. Vogels, fazanten en natuur volop!

Gereisd Met vrienden in maart 2013

prima plek, behoeft enig onderhoud

Jack van den Broek
22-11-2011

Riolering spoelt al jaren slecht door in badkamer, en daar hangt ook een rioollucht Dekbedden zijn aan vervanging toe (zijn niet schoon) Matrassen van de twijfelaar zijn ook redelijk doorgelegen. rolgordijnen overige slaapkamers lagen ergens in de ruimte, maar hingen niet voor de ramen. Wij troffen het huis in een rommelige staat aan met name in de tuin lag van alles. zoals een stuk plastic en een campingbedje

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2011

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hansje in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hansje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.