Vakantiehuis Groote Siege

Vakantiehuis Groote Siege
6,7

3 tips over Vakantiehuis Groote Siege

Kees van Zantern, 2-5-2012

Als je van goed houdt moet je in Groote Siege zijn. Ik las de tekst over een kapotte bank maar er staat een mooie nieuwe B&B bank zonder scheur.

Voor boodschappen : tip laat de bestelling op vrijdag afleveren in de woning door de Spar als je laat aankomt. Heerlijk!

Kees van Zantern, 2-5-2012
Bestel je boodschappen als je laat aankomt bij de Spar.
De Vries, 18-2-2012

Na lange tijd weer in Groote Siege.

Sauna waswelheelerg fijn. Lange wandelingen gemaakt. Hebben een extra lange periode geboekt. Wat een rust. We slapen hier veel beter dan thuis. Tip: suikerbrood van bakker Schuthof. We hebben iedere dag zelf koekjes gebakken, dekeuken is luxer dan thuis. We komen zeker weer terug. Liefs weer alshet lekker koud is en lang donker. Schiermonnikoog is de donkerste plek van Nederland.