Vakantiehuis Groote Siege

10 reviews over Vakantiehuis Groote Siege in het Nederlands

Nooit heen gaan !

Kees
5-7-2018

Nog steeds een grote klerezooi dat huis !! Sinds 2016 niet veranderd dus !!

Prijs kwaliteit beneden peil

Jolanda
30-9-2016

Tot mijn spijt zal ik mijn teleurstellende bevinding delen. Begin augustus verbleven wij een weekje in Groote Siege. De site (met name de foto's) doet echt mooier voor dan de werkelijkheid. Bij aankomst bleek er niet goed schoongemaakt te zijn, terwijl ik daar wel voor betaald heb. In de vaatwassser zaten nog etensresten, koffiezetapparaat was nog vies en stofzuigen kon ook beter, de badkamer rook onfris en douchegordijn ranzig, mieren liepen door de vensterbank van een slaapkamer. Een droogloopmat als vloerkleedje, in een bank kon je niet fatsoenlijk zitten alleen hangen, een open kistje als "salontafel", de lampen op terras buiten waren niet aangesloten (de bedrading hing wel uit de overkapping), de draaiknop in bad was afgebroken en lag keurig in de vensterbank vd badkamer, dus mijn zoon kon niet in bad, de aanzetknop van het fornuis was spoorloos, oude mierenlokdoosje heb ik vervangen door nieuwe en als vuilnis/afvalbak stond er slechts een kleine prullenbak zonder deksel. De matrassen zijn ook aan vervanging toe; vlekken en vering is eruit. De dag van aankomst eigenaren van mijn bevindingen gemaild; geen reactie. Enkele weken later wederom gemaild: geen reactie. Daarom mijn ervaring op Zoover. Het huisje op zich is oké maar er kan veel verbeterd worden en prijs kwaliteit is echt beneden peil. Ik raad spijtig genoeg het huisje daarom ook niet aan voor deze prijs met deze inrichting en gebreken. Vwb de ligging: het huisje staat klem tussen 2 andere huizen. Het enige pluspunt is het ruime uitzicht over het weiland als je op terras zit.

Zeer compleet en comfortabel huis

Jeroen en Carla
29-11-2015

We zijn nog nooit in een huisje geweest met zo'n ruim voorziene keuken. Heel comfortabel. Bedden lagen prima. Woonkamer is gezellig ingericht met een mooie grote tafel.

Ultieme rust

Kleinendorst
24-4-2014

Schiermonnikoog is een locatie waar wij altijd komen voor de rust. De Groote Siege geeft ons dan ook precies het goede vakantiegevoel. Het uitzicht, de rust en bovenal het huis zelf maken het plaatje compleet. De keuken is van alle gemakken voorzien (een fornuis waar je U tegen zeg), de woonkamer voorzien van twee grote banken en er is zelfs een sauna. Ook 'savonds op de voet naar het dorp voor een borrel is goed te doen. Kortom een heerlijk Fins huis, waar wij graag nog een keer terugkomen.

Wat een rustgevend huis

Sietse Vliegen
6-5-2012

We zijn bijgekomen en onder indruk van de rust, ruimte en heel vrij zijn gevoel.

Voor de derde maal Perfect

Noortje
6-5-2012

Wij komen nu voor de derde maal op rij in Groote Siege.

Elk jaar streven wij ernaar andere vrienden mee te nemen naar Schiermonnikoog. Ook dit jaar een heerlijk verblijf gehad. Genoten van de ruimte in en om het huis. Vrij uitzicht, heerlijke keuken en geweldige inrichting.

De sauna is ook altijd een hoogtepunt. Wij gaan altijd in het voorjaar. De nieuwe bank in de kamer is heel mooie. De keuken is zelfs beter dan thuis. En slapen, dat doe je hier op de geweldige matrassen.

Deze plek is en blijft een aanrader. Als je echt wil genieten!

We hebben lekker gegegeten bij De Brakzand aan de badweg. Ook de merlijn is een aanrader. Dit huis zou door iedereen eens bekeken moeten worden als ontwerper kan ik zeggen dat er over is nagedacht qua ligging en indeling. Prima!

Misleid! Grote teleurstelling!

JvdBiesen
4-9-2011

De lokatie van dit huis staat op de site verkeerd aangegeven. Met als gevolg dat wij in plaats van een (voor ons belangrijk, ruim uitzicht, twee weken hebben gekeken naar de blinde muur van het huis pal naast ons. Op de site wordt het laatste huis, met ruim uitzicht over de velden aangewezen, terwijl de werkelijkheid is dat het om het huis ernaast gaat. Voor ons enorm teleurstellend. Nog erger is dat de eigenaar niet ingaat op onze klacht hierover, en ook de foutieve informatie op deze site niet corrigeert. Bewust misleidend dus, en onacceptabel. Het huis is verder kwalitatief goed en ruim. Het werd wel vies opgeleverd. In het gastenboek troffen wij vele klachten over de schoonmaak aan. Ook hierover vangen wij bot bij de eigenaar.

Lilian en Sierk, Eigenaar, 3-5-2012

Ik vind het vervelend dat u dit gevoel heeft.

Wij nemen alle reacties buitengewoon serieus.

Met betrekking to uw reeactie omtrent de locatie begreep ik u niet goed. Toen duidelijk werd dat op Google maps de prikker in het huis van de buren stond hebben we dat direct laten aanpassen. Ook de beheerder van de site begreep uw reactie niet direct. Volgens mij is iedereen meer dan welwillend. Mocht er iets zijn dan lossen we het graag voor u op.

De schoonmaak is volledig uitbesteed inclusief controle. We kiezen altijd voor mooie materialen van een prima kwaliteit. Het spijt ons oprecht dat u van de situatie veel hinder heeft ondervonden.

geen schoonmaak

Hil
6-7-2009

Mooi huis. Het huis was alleen vies bij aankomst. Er zou gecontroleerd worden op schoonmaak, dit was beslist niet gedaan(vieze badkamer, veel stof enz). Verplichte schoonmaak kosten 45 euro!!

2007

Mooi huis, rustig gelegen

aardema
12-6-2007

Mooi huis, rustig gelegen.

De bolderkar is nauwelijks bruikbaar (te oud, splinters in kinderhandjes).

De bedden zijn redelijk.

Goed sanitair, alleen jammer dat een douchebak ontbreekt.

Keuken; goed, wel weinig opscheplepels.

Jammergenoeg geen droogmolen, noch wasknijpers.

2006

Een modern en fantastisch gebouw

Jaspers
4-4-2006

Een modern en fantastisch gebouw. Prachtige ligging en smaakvol ingericht.

Geweldige beddeb en natuurlijk de sauna. Fijn bad en goede sanitaire voorzieningen. Smaakvol ingericht en een geweldige keuken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groote Siege in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groote Siege zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.