Vakantiehuis Dune Bep

Meer vakantiehuisinfo

6 reviews over Vakantiehuis Dune Bep

• 8Mark en Henriët17-12-2013

knus huisje

Knus huisje, leuk ingericht. Van alle gemakken voorzien. Vloerverwarming. Kan prima met 4 personen (2 slaapkamers). Aan de rand van het dorp. Via een klein paadje achter het huis loop je zo de duinen in! We hadden een fijn weekend.

• 6Van der Brugge, Hugo24-06-2013

Het kan beter

Na even zoeken vinden we Dûne Bep (DB). Het huisje ligt prachtig vrij, je kunt er ongezien en ongemerkt verblijven. Bij binnenkomst stoot je direct je hoofd aan één van de laaghangende plafondbalken; in de slaapkamers is dit euvel nog erger. De bedden zijn gelukkig prima; we hebben lekker geslapen. Dan naar de keuken. Er is geen oven, geen magnetron, geen vaatwasser. Dat was bij boeking bekend, maar voor dit huurbedrag verwacht je deze zaken wel aanwezig. Een scherp mes zul je tevergeefs zoeken. Dan naar de terrassen. De stoelen zijn oud; enkele zijn zo gammel dat we er niet op durven te gaan zitten. 's Avonds ga je in de kamer zitten: de stoelen zijn oud: de stof is vuil en van een stoel raakt een poot los. Met 4 personen aan de eettafel zitten is er niet bij: er staan slechts 3 stoelen, die bovendien allerbelabberdst zitten. De boekenkast staat vol met kookboeken: geen spannende lectuur als je in de keuken geen toepassselijke apparatuur aantreft.

• 9Yvonne Rose14-04-2013

Wat een rust!

Heerlijk huisje, sfeervol en niet standaard. Persoonlijke inrichting en boeken, lectuur, kruiden, suiker en alles wat je nodig hebt. Twee terrasjes, in of uit de zon. Op loopafstand van het dorp maar heerlijk rustig. Eigenlijk wil ik dit niet aanraden, maar het lekker voor mezelf houden zodat ik altijd kan boeken. Misschien iets minder geschikt voor hele kleine kinderen ( 2 tot 4 jaar) van wege de trap in huis en de tuin met opstapjes. TOP adres.

Met vrienden

• 10fam. smit12-06-2012

wat een sfeervol huisje

Dune Bep een prachtig huisje in de duinen. De sfeer, de rust en de ligging zijn geweldig. Een top lokatie voor een romantisch uitje waarvan wij hebben genoten. Dank!

• 9Gert-Jan25-01-2007

Prachtigr ligging, direct in de duinen en vlak bij het dorp. Ideaal voor twee personen, mooie terassen, vriendelijke buurt.

Familie

• 8Angelique11-01-2007

Leuk huisje, maar weinig kwaliteit voor de prijs. Meest storende was de geluidsoverlast door werkzaamheden, aangekondigd op de dag van vertrek en op geen enkele manier gecompenseerd door de eigenaar. Verder niet geschikt voor mensen die allergisch zijn voor stof.

1 tip over Vakantiehuis Dune Bep

• Van der Brugge, Hugo, 24-06-2013

Ga je voor de ligging en de volstrekte privacy, dan zit je hier goed. Maar je moet dan wel heel wat voor lief nemen, inclusief een vrij stevige huurprijs.

0 vragen over Vakantiehuis Dune Bep

Vakantiehuis info