Hotel Duinzicht

Hotel Duinzicht
8,5

75 reviews over Hotel Duinzicht in het Nederlands

Goed hotel nabij de duinen en het strand.

Raaijmakers/Van Hal
21-6-2018

We sliepen in het nieuwe gedeelte. Nette, ruime kamer met dito badkamer.

Minpunt : te pluizige (bad)handdoeken.

Ontbijt was goed.

Heerlijk er even tussenuit, volgend jaar weer

Dennis en Sandra
12-6-2017

Wij hadden een 4-daags arrangement, incl boottocht, fietsen, welkomst koffie met gebak, mooie kamer, 3 maal diner en 3 maal ontbijt.

We vonden het jammer dat we weer naar huis moesten. Heelrlijk ontspannen, extra kussens geen probleem, ze onthielden wie je was, heerlijk gegeten. Het eiland moet je echt een keer bezoeken, overal bankjes te vinden, leuk dorpje met verschilllende horeca en winkeltjes.

We kunnen zo eigenlijk niet iets bedenken wat niet leuk was, hooguit dat het vaak regende, met storm was de zee en strand echt even de moeite waard. Nog veel meer te vertellen natuurlijk, maar dan wordt het wel een heel verhaal, zelf uitproberen dus.

Het was er prima niets op aan te merken

Jan en bep
13-4-2017

Hotel duinzicht is een goed hotel schone kamer mooi balcon prima ontbijt prima bedden goed diner ik vind dat ik waar voor mijn geld heb gekregen

Oude reviews (archief)

Een heerlijke ontspannen ervaring!

Patrick van Dammen
12-12-2016

We hebben een heerlijke week mogen ontspannen op Schiermonnikoog.

Het hotel, de sfeer en het personeel is ons erg goed bevallen. Het eten was lekker en goed!

We kregen nog de tip dat direct via de website boeken goedkoper is! Hier gaan we volgende keer zeker gebruik van maken!

Superrrrr.....

IB
6-9-2016

Zeer behulpzaam... Prachtige kamer met balkon....

Zoals verwacht, prima in orde!

Fam den Hartog
4-9-2016

Fijne gemoedelijke bediening. Nieuwe kamers zijn perfect. Half pensioen uitstekend geregeld en de moeite waard.

FANTASTISCH

GW
24-8-2016

Een heerlijk hotel, relaxte sfeer, super gelegen, gastvrij , laagdrempelig, prima personeel, honden toegestaan, wat wil een mens nog meer.....

Verblijf was uitstekend

Adriaan
24-8-2016

Fraaie ruime kamer, aankleding wordt volgens opgave aan gewerkt, prima bedden, uitgebreid ontbijt.

Kamer en ontbijt waren goed. Het diner was wel heel erg simpel. Elke dag soep als voorgerecht is ook niet alles. Weinig fantasie m.b.t. de bereiding en presentatie van het eten.

De gehele entourage is "out-dated". Het personeel loopt niet over van vriendelijkheid.

Prijs/kwaliteit helemaal uit balans.

Suggestie: Haal Herman de Bleiker er bij!

Fantastisch!

Rénate
8-5-2016

Mooi authentiek hotel, onlangs mooi gerenoveerd en uitgebouwd, vriendelijk personeel, relaxte sfeer! Wij zijn hier eens weekend geweest met onze 2 jongens van 2 en (bijna) 4 en hebben het allemaal naar onze zin gehad. Ruime kamer (en zeer schoon!) leuk speeltoestel buiten in de tuin etc. Lokatie van het hotel is ook erg prettig, tussen strand en dorp!

We hebben een aantal aanbieders voor Duinzicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duinzicht in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duinzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Duinzicht scoort een 8.54 uit 10 op basis van 75 reviews.