Vakantiehuis De Trekvogels

Vakantiehuis
Vakantiehuis De Trekvogels
8,8

4 reviews over Vakantiehuis De Trekvogels in het Nederlands

Heerlijke plek, voor herhaling vatbaar!

Niki
26-7-2019

Als je een grote tuin met veel privacy zoekt, zit je hier helemaal goed. En de stilte maakt het tot een top plek. Bij elk weertype geniet je hier volop van het buitenleven dankzij de grote schuifpui in de woonkamer. Een gezellig en licht huis met alles erop en eraan. TIP: reserveer vooraf fietsen en laat die bezorgen op het vakantieadres op de dag van aankomst.

Gereisd Met partner in juli 2019

Heerlijk plekje met riante tuin!

Hendriks
30-9-2017

Locatie, bedden, tuin, privacy, bereikbaarheid, ruimte, sfeer het huis is gezellig ingericht, wifi, tv, Minpuntje er is geen centrale verwarming maar een gaskachel. Wat wij als gezellig hebben ervaren.Badkamer is basic.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig weekend gehad met het hele gezin.

Familie de Schepper
5-10-2016

Vakantiehuis de Trekvogels is rustig gelegen binnen een bungalowpark. het huis ziet er netjes onderhouden en schoon uit. Het huis ziet er gezellig uit, is praktisch ingericht en van alle gemakken voorzien. Er is een vrijwel nieuwe keuken voorzien van nieuwe apparatuur zoals koelkast, fornuis, vaatwasser e.d. De slaapkamers zijn niet groot maar bieden voldoende ruimte. Voor zover nodig heb je de beschikking over tv, radio, wifi, gezelschapsspelletjes en meer dan voldoende lectuur en foldermateriaal betreffende het eiland. Er is een zeer ruime tuin die door groene beplanting rondom volop privacy biedt. Het terras ziet er gezellig uit. Er staan relaxstoelen, picknicktafel met tuinstoelen. Het geheel ademt gezelligheid en rust uit. Wanneer wij contact hadden met de verhuurder hebben wij dit als zeer correct en prettig ervaren.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

Ger
2-10-2016

Prachtige bungalow. Ideaal gelegen op het park De Monnik op Schiermonnikoog met een reusachtige (30 meter diep) tuin met veel privacy op het zuiden. De bungalow is van alle gemakken voorzien. en zelfs voor personen ruim.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis De Trekvogels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Trekvogels in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Trekvogels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.