Vakantiehuis De Trekvogels

VakantiehuisWeer vandaag20°16°
Vakantiehuis De Trekvogels
7,4

4 reviews over Vakantiehuis De Trekvogels in het Nederlands

Heerlijk plekje met riante tuin!

Hendriks
30-9-2017

Locatie, bedden, tuin, privacy, bereikbaarheid, ruimte, sfeer het huis is gezellig ingericht, wifi, tv,

Minpuntje er is geen centrale verwarming maar een gaskachel. Wat wij als gezellig hebben ervaren.Badkamer is basic.

Oude reviews (archief)

Geweldig weekend gehad met het hele gezin.

Familie de Schepper
5-10-2016

Vakantiehuis de Trekvogels is rustig gelegen binnen een bungalowpark. het huis ziet er netjes onderhouden en schoon uit. Het huis ziet er gezellig uit, is praktisch ingericht en van alle gemakken voorzien. Er is een vrijwel nieuwe keuken voorzien van nieuwe apparatuur zoals koelkast, fornuis, vaatwasser e.d. De slaapkamers zijn niet groot maar bieden voldoende ruimte. Voor zover nodig heb je de beschikking over tv, radio, wifi, gezelschapsspelletjes en meer dan voldoende lectuur en foldermateriaal betreffende het eiland. Er is een zeer ruime tuin die door groene beplanting rondom volop privacy biedt. Het terras ziet er gezellig uit. Er staan relaxstoelen, picknicktafel met tuinstoelen. Het geheel ademt gezelligheid en rust uit. Wanneer wij contact hadden met de verhuurder hebben wij dit als zeer correct en prettig ervaren.

fantastisch

Ger
2-10-2016

Prachtige bungalow. Ideaal gelegen op het park De Monnik op Schiermonnikoog met een reusachtige (30 meter diep) tuin met veel privacy op het zuiden. De bungalow is van alle gemakken voorzien. en zelfs voor personen ruim.

Dit nooit meer

Els Jansen
28-1-2015

Slecht onderhouden. Losse platen onder het raam tegen een enkelsteens muur. Dus heel koud. En vochtig. Vies. € 50 schoonmaakkosten. Er was hooguit beetje gestofzuigd. Her en der "nesten" dode Pissebedden. Vuile koelkast met resten vorige huurder. Verhuurder was op de hoogte van slechte schoonmaak. Mevrouw gaf bij mijn klacht gelijk aan dat dat een probleem op afstand was voor haar! Een nieuwe schoonmaker was voor volgend seizoen al geregeld. Op ons verzoek schoonmaakkosten en 1 dag huur (onze bestede tijd aan schoonmaken) terug te betalen nooit iets gehoord. Wel dat ze hoopte dat we een leuk verblijf hadden gehad. Inrichting was ok maar door het vuil, de kou en het vocht een akelig huis! Zo'n ervaring. Nog nooit gehad in onze vakanties.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Trekvogels in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Trekvogels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Trekvogels scoort een 7.42 uit 10 op basis van 4 reviews.