Hotel De Tjattel

Hotel De Tjattel
8,3

9 tips over Hotel De Tjattel

PF Zmr, 2-7-2017

Ga ook eens langs bij restaurant Noorderlicht, op de Middenstreek.

Geweldig gedineerd prima bediening heerlijke fles wijn en goed betaalbaar.

Mijn enige ervaring met de Tjattel is het restaurant, prachtige menukaart, máár heb het dagmenu genomen, soep en ijs dessert geweldig.

Hoofdgerecht vlees ipv visbuidel, vlees biefstuk, was koud bij het serveren, zelfs de kruidenboter smolt niet. Tafel achter ons dezelfde klacht, echter die wachtte al 3 kwartier. Ober deed niets met de klacht. Nooit weer

Marien Kamhof, 7-1-2016
Klein minpuntje is een steile hoge trap buitenom naar de kamers en een ietwat muf ruikend trappenhuis.
Marco, 20-10-2015
Schiermonnikoog is compact, maar biedt voor een ieder wat. Ook voor jongeren is het leuk; ga vooral een avond of wat naar de Tox-bar.

marjan van der veen , 28-1-2013
Het is heerlijk eten bij de Tjattel !!
Simone en Hidde, 27-1-2013
Eetgelegenheden Marlijn en Norderstrand liggen fantastisch aan de zee en heerlijk om even te zitten na een lange wandeling met uitzicht op de vuurtoren!
Ruud, 7-8-2012
Voor liefhebbers van natuur, strand, zee, fietsen en wandelen is Schiermonnikoog in onze ogen ideaal.

zjoizie, 21-4-2012
Wil je een heerlijk broodje? Ga dan naar Marlijn aan het strand. Goed te lopen en/ of te fietsen.
w.tent, 21-4-2012
Ga beslist lekker fietsen op het eiland - geweldige natuur gebieden
Marian, 19-11-2011
Neem een vierdaags arrangement bij de Tjattel, busvervoer, fietshuur en eten inclusief.