Hotel De Tjattel

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Het hotel was prima. Wat minder bevioel maar wat niets met het hotel heeft te maken waren de vele honden op het eiland.

Voor herhaling vatbaar

A.van Diessen-Mommers
18-6-2018

mooie rustige ligging met vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer.

Zeer goed verzorgd ontbijt en heel schoon alles

Fantastisch 👌🏻

Peter en Yvonne.
6-5-2018

Het is een goed hotel met ontzettend vriendelijk personeel.

Het eten is ook heel erg goed.

De kamers zijn ook erg netjes.

Kortom een aanrader om naartoe te gaan.

Nooit meer

H Berkhoff
4-12-2017

Ik lees alleen maar reviews uit 2016.

Wij waren hier in augustus 2017 en het is mij werkelijk een raadsel waar een cijfer van 8,4 vandaar komt.

Nadat wij naar de kamer konden, bleek de badkamer nog niet schoongemaakt te zijn en zelfs bij de 2e keer lagen er nog haren in de wastafel. Het ontbijt was gewoon, de kamer aan de achterzijde veel te klein voor die prijs. Wij zullen de Tjattel zeker niet aan anderen adviseren.

Gastvrij en leuk gezellig hotel

Familie Lomulder
31-10-2016

Het is een erg leuk hotel, met vakkundig en vriendelijk personeel, een gezellige bar, prima kaart en mooi centraal in het dorp. Wij komen hier zeker weer

Prima hotel

M.
22-10-2016

Wij voelden ons zeer welkom en in de watten gelegd.

Komen zeker nog een keer terug

Rob
30-9-2016

Wij verbleven van maandag 26-9-2016 t/m vrijdag 30-09-2016. Het heeft ons aan niets ontbroken. We hadden half pension geboekt. Het gevarieerde dagmenu was perfect en alles opgegeten. Ook het ontbijt was ruim voldoende. Wij hadden kamer 7. Mooie kamer met zitje. Prima bedden en alles goed schoon. We zijn hartelijk ontvangen en bediening is vlot en vriendelijk.

Heerlijk plekje

Cor Oosterbeek
17-7-2016

De sfeer is heel ontspannen en relaxed.schoon, hygiënisch, prima ontbijt

Je voelt je direct welkom.

heerlijk hotel

Theo & Yvonne
24-5-2016

we hadden voor een paar dagen dit voor ons onbekende hotel geboekt, en hebben daar absoluut geen spijt van. Leuk gelegen, vlak bij het centrum, vriendelijk personeel, busstop voor de deur, goed verzorgd ontbijt in een leuke ontbijtruimte. Kamers ruim (we hadden kamer nr. 7), gelegen aan de voorkant boven het terras. Er zijn ook kamers op de begane grond verkrijgbaar. Badkamer ook zeer netjes. Ook zijn er spelletjes aanwezig voor een regenachtige dag. Fietsverhuur en bezoekerscentrum in de buurt. Je kunt een fietsroute bij de recptie kopen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Tjattel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Tjattel in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Tjattel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Tjattel scoort een 8.38 uit 10 op basis van 96 reviews.