Vakantiehuis De Lets

Meer vakantiehuisinfo

7 reviews over Vakantiehuis De Lets

• 2017
    10Helene de groot20-11-2017

Jaarlijkse traditie - fantastische locatie en huis

Erg ruim, licht, gezellig en warm huis in een prachtige omgeving. De hele dag door zon, ruime tuin rondom, midden in de duinen maar toch op een steenworp afstand van de het winkeltje om verse broodjes te kunnen halen. Alles is op loopafstand.

Met vrienden

• Oude reviews

10Jasper06-02-2016

Super week in een fijn huis op een mooie plek

Zeer comfortabel en compleet huis met aangebouwde veranda waar we met zijn allen heerlijk konden eten in de avondzon. Grote tuin voor de kinderen om in te spelen en vlak bij het zwembad en het dorp. Het autoverkeer op Schier is helaas wel toegenomen.

• 9Jan de G27-05-2014

Fantastisch huis en fantastisch eiland!

Uitstekend huis, comfortabel, ruim en vooral heel licht. Mooie natuurlijke tuin rondom het huis. Veel slaapkamers en lekkere bedden.

Met oudere kinderen

• 10josmet19-01-2014

Super fijn weekend super huis!

We hebben het heel erg fijn gehad in de Lets op Schiermonnikoog. Mooie locatie in de duinen vlakbij het dorp, gezellig, comfortabel en goed ingericht, zeker weer een volgende keer.

• 9Christiaan27-07-2013

Heerlijk compleet huis!

De Lets ligt 5 minuutjes lopen ten noorden van het gezellige centrum in de duinen. Je hebt echt het gevoel dat je op een eiland zit, terwijl het huisje van alle gemakken is voorzien; tv met dvd; vaatwasser; hele goede oven; wasmachine + droger. Smaken verschillen qua inrichting, maar het is compleet. Zelfs een gaskachel met afstandbediening. Het enige dat miste was een grote tuintafel, maar volgens de vriendelijke eigenaar staan er nog wat verbouwplannen op de agenda. Wij hebben er 2 weken gewoond (waarvan 1 week met schoonouders) en gingen met enorme tegenzin weg. 1 slaapkamer is kindvriendelijk ingericht door plaatjes op de stopcontacten en een nachtlampje. In de kast staat ook nog een campingbed, maar die hebben wij niet gebruikt (3 kinderen van 3, 4 en 6). Een traphekje zou het huis enorm kindvriendelijk opwaarderen. Er zijn 5 slaapkamers (4 boven) en 2 badkamers waarvan 1 met ligbad. Op de kinderkamer na hebben alle slaapkamers een eigen wastafel. Conclusie: Hier komen we terug!

Familie

• 10Randy02-02-2013

Warm, gezellig, ideale lokatie!

De Lets is een warm, gezellig maar modern vakantiehuis wat ons een gevoel gaf alsof wij na elke prachtige wandeling thuis kwamen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig van toiletverfrisser tot aan peper en zout, geen kinderachtig gedoe dat dit wordt weg gegooid, wij hebben ook alles laten staan. De lokatie is geweldig, een riante tuin waar de kids zonder omkijken in kunnen spelen, vlakbij het zwembad (3min lopen via het duinpad) tennisbaan ( ligt naast zwembaden) en het gezellige dorpje op 5 min. Het strand is wat verder lopen maar met 15 minuten via de badweg makkelijk te bereiken, met de kids in de boldewagen gehuurd op het hoekje van de Noorderstreek (2min lopen). De verhuurder tom, uiterst vriendelijk en behulpzaam, als er wat is kan je altijd bellen (wij hadden de deur dichtgetrokken en sleutels binnen laten liggen) Prijs/kwaliteit: de lokatie en de netheid en gezelligheid van het huis maakt het elke cent waard. Enige nadeel is dat de salontafel rechthoekig is voor de kids.

• 9M01-02-2013

Uitstekend vakantiehuis op een geweldige plek!

We hebben in de Lets op Schiermonnikoog een heerlijke vakantieweek gevierd met een heel stel vrienden. Gezellig ruim huis met een superterras en een fantastische tuin. Alles heel compleet ingericht en vooral prima bedden, een echte aanrader. Volgend jaar weer!

Met vrienden

2 tips over Vakantiehuis De Lets

• Christiaan, 27-07-2013

De speurtocht van de VVV. Je komt zo langs de mooiste plekjes zoals de vogelkijkhut aan de Westerplas. Ga er (het liefst tijdens vloed) 's avonds eens kijken. Enorm veel vogels die er komen rusten. Het strand aan de badweg; met vloed is het even een diepe geul oversteken, maar het strand 'aan de overkant' is zoveel mooier dan het stinkzand aan het begin.

• Randy, 02-02-2013

Tips: fietsen huren op de hoek van de noorderstreek aan de badweg. Pizza eten bij de ware jacob, heeeeerlijk! De duinen in, achter de lets, en daar een bos/duinwandeling beginnen.

1 vraag over Vakantiehuis De Lets

• Fam. Hummel, 01-04-2017

vakantie

Graag zouden wij willen weten wat de prijs is van uw woning in april buiten de paasvakantie . Een week of midweek

Wij horen van u.

Vriendelijke groet Fam. Hummel, Beekbergen