Vakantiehuis de Kooiplaats

14 reviews over Vakantiehuis de Kooiplaats in het Nederlands

Nog een keer!

Henk Jan
28-3-2019

Geweldige uitvalbasis om Schiermonnikoog te ontdekken. Rutger en Alie zijn geweldig gastvrij. De ingerichte luxe tenten zijn super. De sfeer is no nonsense, je bent op een boerderij. Vlak bij de veerboot en nog dichter bij de duinen. Wij komen zeker weer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke plek!

Jeeninga/Arnoldy
25-10-2015

Een heerlijke buitenplek om het eiland te ervaren. De accommodatie is op een actieve boerderij en dat voelt en ruikt goed. Het kwartiertje fietsen naar het dorp zorgt ervoor dat je het landschap meteen optimaal beleeft. Prettige gastvrouw en gastheer. Schoon appartement. Heerlijk uitzicht op het duinlandschap en veel ruimte voor de opgroeiende kinderen. Een aanrader voor onze familie en vrienden. We komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Iedere keer weer genieten

Els
7-5-2014

Voor de 4e keer bij de Kooiplaats onze vakantie doorgebracht. Zowel in appartement Kooizicht als in Vijverzicht gezeten Het voelt als thuiskomen. Voor de kinderen (7 en 13 jaar) een geweldige locatie. De boer helpen met melken, op de tractor mee, ontsnapte schapen en kippen vangen. Verse melk drinken.... Gewoon lekker buiten bezig zijn. Huisjes zijn eenvoudig maar alles is er. Bedden slapen prima. Familie Talsma is zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar als er wat is. Bagage wordt op verzoek opgehaald bij de boot en dan kan je zelf op de fiets naar de Kooiplaats. Wij komen zeker voor de 5e keer terug

Gereisd Met oudere kinderen in april 2014

Allemaal jonge dieren, geweldig!

Kostelijk
6-5-2014

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Schiermonnikoog bij de Kooiplaats. Fijn tot rust gekomen en genoten van de natuur. Wij zaten in appartement De kleine stal. Verwacht geen luxe, maar alles is aanwezig. De boerderij is geweldig; de kinderen vermaakten zich uren met de lammetjes, kalfjes, kuikens, meekijken bij het koeien melken. Heel mooi dat ze zo lekker vrij over het terrein kunnen spelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooiste plekje van Schiermonnikoog

Anna
2-5-2014

Huppelende konijntjes over het speelveld, jonge eendenkuikentjes, schattige kalfjes en broedende vogels, heerlijk om hier weer op de boerderij te zijn. Altijd een zeer warme en gastvrije ontvangst, voelt bijna als thuis komen.

Sfeervolle en gerieflijke accomodaties, heerlijk 's avonds bij de houtkachel tot rust komen.

Kortom: rust, ruimte, natuur, ontspanning en privacy zijn de ingrediënten voor een heerlijke vakantie op De Kooiplaats.

Dankjewel familie Talsma voor de gastvrijheid die wij iedere keer weer mogen ervaren!

Gereisd Anders in april 2014

Geweldige plek en super gastvrij!!!

Yoshi Berends
16-8-2013

Ik kom al 2 jaar in de zomervakantie op de Kooiplaats. En het is gewoon een geweldige plek. We waren met een groepje kinderen en volwassenen en hadden twee appartementen en de waren keurig!! (zoals altijd). Veder zijn de appartementen gezellig ingericht. Voor de kinderen is de Kooiplaats geweldig omdat ze ook op de boerderij zich heerlijk kunnen vermaken. Even langs bij de koeien stal of naar de vele strandvondsten kijken. Ook de loslopen konijnen vinden ze geweldig. Ook de eigenaren zijn heel aardig en hele leuke mensen. Ook voor grote groepen zijner prachtige accommodaties. En ook al zitten er 100 mensen je hebt er geen last van. Veder zit je lekker dicht bij de duinen en bij je zo op het strand of in de Kwelder. Wij komen zeker een keer terug op de Kooiplaats

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Koude douche, strechers klein, groot speelveld

Sander van der GIessen
31-7-2013

De locatie is erg mooi. Dicht bij de duinen, en een mooie eendenkooi. De mini camping is ruim opgezet. De boiler voor de douches en de wastafels heeft een veel te kleine capaciteit. Alleen 's ochtends kun je warm douchen. Na 17.00 alleen koud water. Verder op het terrein zijn wel andere douches, maar hier moet je steeds 50 cent indoen. Spaar dus muntjes ! Alle douches en WC's worden niet echt heel schoon gehouden. Ik heb in elk geval nooit iemand zien schoonmaken. We hebben een week geslapen in een huurtent. De tenten zijn voorzien van stroom, gasstel, keukengerei, een paar stoelen, een lamp en een oude tafel. De bedden zijn voor mij (man 1.80) te klein. Zowel mijn schouders als mijn hoofd raken de buizen van de strechers. De kinderen hebben zich prima vermaakt op het grote speelveld en bij de vele koeien. De konijntjes die over het veld lopen zien er schattig uit.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Al jaren een rustplaats!

Piet Pannekoek
14-8-2012

Ik kom al jarenlang bij Margot en Teun op de Kooiplaats. Eerst als vrijwilliger van de Waddenvereniging, later ook met familie en alleen met mijn vrouw. Accomodatie in huisjes eenvoudig maar schoon. gastheer en gastvrouw vriendelijk en behulpzaam en een prima omgeving.

Gereisd Met partner in Tue Jul 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige plek, gastvrij!

mario
11-7-2012

Wij hebben een tent gehuurd en dit was echt heel goed. Nieuwe tenten met magnetron en koelkast. Erg luxe kamperen. Schoon sanitair en veel rust. De eigenaar en zijn vrouw zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar is boer en kooiker en hij leide ons door zij eendenkooi. Prachtig!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

We zijn na 3 dagen gevlucht!

Eric van der Mark
22-6-2012

1 keer nooit meer! Deze crampeer boederij is smerig en vies! Je moet betalen voor de warm water douches, en dan heb je een heel klein straaltje..in de 3 dagen dat we er waren zijn ze nooit schoongemaakt. We werden gek van de spinnen, vliegen en er liep een rat langs de voeten van mijn vrouw! We hebben een nieuw tenthuisje gehuurd voor 600 euro(1wk). De slaapkamer had geen deur, we moesten in stapelbedden slapen (1,80m!) Interieur was heel oud en kapot! Water was niet aangesloten. 1 keramisch plaatje. We hebben ook andere mensen gesproken die een bungalow tent hadden gehuurd. Commentaar"we kunnen wel huilen".

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Kooiplaats in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Kooiplaats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.