Vakantiehuis de Kooiplaats

NederlandWaddeneilandenSchiermonnikoog

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis de Kooiplaats voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 15 reviews

4.7MatigScore uit 15 reviews
  • 7.1Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

15 Reviews over de Kooiplaats

• 4Jordi09-08-2021

mooie plek, matige service

Rondom nieuwjaar naar de Kooiplaats geweest met onze kleine van 11 maanden oud. We zaten in de huisjes die mooi volledig met het noodzakelijke zijn ingericht. We hadden om een babybed gevraagd. Wat me niet beviel is dat we, in plaats van dat het klaarstond of door de gastvrouwe gedragen werd, en bedje kregen wat we bovenop het liggen en handdoeken en eigen bagage zelf naar het huisje mochten dragen. Vervolgens bleek het bedje defect, de wensen bleven niet rechtop staan. Ik mocht zelf het bedje wegbrengen en een ander halen. Ik ben er nog 2 defecte tegengekomen. Na eindelijk een goede te hebben gevonden liep ik wat geïrriteerd naar de eigenaars ook aan te geven dat er defecte babybedden. Geen enkele bezorgdheid of onze kleine veilig kon slapen, de enige 1vraag was of ze nog gemaakt konden worden. Babybedden met een restwaarde van een tientje is idd belangrijker...

• 10Henk Jan28-03-2019

Nog een keer!

Geweldige uitvalbasis om Schiermonnikoog te ontdekken. Rutger en Alie zijn geweldig gastvrij. De ingerichte luxe tenten zijn super. De sfeer is no nonsense, je bent op een boerderij. Vlak bij de veerboot en nog dichter bij de duinen. Wij komen zeker weer.

• 9Jeeninga/Arnoldy25-10-2015

Heerlijke plek!

Een heerlijke buitenplek om het eiland te ervaren. De accommodatie is op een actieve boerderij en dat voelt en ruikt goed. Het kwartiertje fietsen naar het dorp zorgt ervoor dat je het landschap meteen optimaal beleeft. Prettige gastvrouw en gastheer. Schoon appartement. Heerlijk uitzicht op het duinlandschap en veel ruimte voor de opgroeiende kinderen. Een aanrader voor onze familie en vrienden. We komen zeker terug!

• 10Els07-05-2014

Iedere keer weer genieten

Voor de 4e keer bij de Kooiplaats onze vakantie doorgebracht. Zowel in appartement Kooizicht als in Vijverzicht gezeten Het voelt als thuiskomen. Voor de kinderen (7 en 13 jaar) een geweldige locatie. De boer helpen met melken, op de tractor mee, ontsnapte schapen en kippen vangen. Verse melk drinken.... Gewoon lekker buiten bezig zijn. Huisjes zijn eenvoudig maar alles is er. Bedden slapen prima. Familie Talsma is zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar als er wat is. Bagage wordt op verzoek opgehaald bij de boot en dan kan je zelf op de fiets naar de Kooiplaats. Wij komen zeker voor de 5e keer terug

• 8Kostelijk06-05-2014

Allemaal jonge dieren, geweldig!

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Schiermonnikoog bij de Kooiplaats. Fijn tot rust gekomen en genoten van de natuur. Wij zaten in appartement De kleine stal. Verwacht geen luxe, maar alles is aanwezig. De boerderij is geweldig; de kinderen vermaakten zich uren met de lammetjes, kalfjes, kuikens, meekijken bij het koeien melken. Heel mooi dat ze zo lekker vrij over het terrein kunnen spelen.

• 10Anna02-05-2014

Mooiste plekje van Schiermonnikoog

Huppelende konijntjes over het speelveld, jonge eendenkuikentjes, schattige kalfjes en broedende vogels, heerlijk om hier weer op de boerderij te zijn. Altijd een zeer warme en gastvrije ontvangst, voelt bijna als thuis komen.

Sfeervolle en gerieflijke accomodaties, heerlijk 's avonds bij de houtkachel tot rust komen.

Kortom: rust, ruimte, natuur, ontspanning en privacy zijn de ingrediënten voor een heerlijke vakantie op De Kooiplaats.

Dankjewel familie Talsma voor de gastvrijheid die wij iedere keer weer mogen ervaren!

• 9Yoshi Berends16-08-2013

Geweldige plek en super gastvrij!!!

Ik kom al 2 jaar in de zomervakantie op de Kooiplaats. En het is gewoon een geweldige plek. We waren met een groepje kinderen en volwassenen en hadden twee appartementen en de waren keurig!! (zoals altijd). Veder zijn de appartementen gezellig ingericht. Voor de kinderen is de Kooiplaats geweldig omdat ze ook op de boerderij zich heerlijk kunnen vermaken. Even langs bij de koeien stal of naar de vele strandvondsten kijken. Ook de loslopen konijnen vinden ze geweldig. Ook de eigenaren zijn heel aardig en hele leuke mensen. Ook voor grote groepen zijner prachtige accommodaties. En ook al zitten er 100 mensen je hebt er geen last van. Veder zit je lekker dicht bij de duinen en bij je zo op het strand of in de Kwelder. Wij komen zeker een keer terug op de Kooiplaats

• 6Sander van der GIessen31-07-2013

Koude douche, strechers klein, groot speelveld

De locatie is erg mooi. Dicht bij de duinen, en een mooie eendenkooi. De mini camping is ruim opgezet. De boiler voor de douches en de wastafels heeft een veel te kleine capaciteit. Alleen 's ochtends kun je warm douchen. Na 17.00 alleen koud water. Verder op het terrein zijn wel andere douches, maar hier moet je steeds 50 cent indoen. Spaar dus muntjes ! Alle douches en WC's worden niet echt heel schoon gehouden. Ik heb in elk geval nooit iemand zien schoonmaken. We hebben een week geslapen in een huurtent. De tenten zijn voorzien van stroom, gasstel, keukengerei, een paar stoelen, een lamp en een oude tafel. De bedden zijn voor mij (man 1.80) te klein. Zowel mijn schouders als mijn hoofd raken de buizen van de strechers. De kinderen hebben zich prima vermaakt op het grote speelveld en bij de vele koeien. De konijntjes die over het veld lopen zien er schattig uit.

• 9Piet Pannekoek14-08-2012

Al jaren een rustplaats!

Ik kom al jarenlang bij Margot en Teun op de Kooiplaats. Eerst als vrijwilliger van de Waddenvereniging, later ook met familie en alleen met mijn vrouw. Accomodatie in huisjes eenvoudig maar schoon. gastheer en gastvrouw vriendelijk en behulpzaam en een prima omgeving.

• 9mario11-07-2012

geweldige plek, gastvrij!

Wij hebben een tent gehuurd en dit was echt heel goed. Nieuwe tenten met magnetron en koelkast. Erg luxe kamperen. Schoon sanitair en veel rust. De eigenaar en zijn vrouw zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar is boer en kooiker en hij leide ons door zij eendenkooi. Prachtig!

Vakantiehuis de Kooiplaats info

Facilities