Vakantiehuis de Aude Bakkeree

4 reviews over Vakantiehuis de Aude Bakkeree in het Nederlands

Heerlijk huisje

fam drenthe
25-10-2016

Dit is een heerlijk huisje. Precies goed voor 2 personen. Er is geen bank vanwege de ruimte, maar de 2 losse stoelen zitten comfortabel. Er liggen wat boeken en tijdschriften. De eigenaren zijn vriendelijk en professioneel. Je moet wel een vrij steil trappetje op, maar eenmaal boven kom je in een net slaapkamertje met fijne bedden en fris beddengoed. Kookgerei en serviesgoed is goed en er meer dan voldoende.

Wij hebben kindvriendelijk ook hoog gescoord, maar eigenlijk omdat dit huis een hoge score verdient (doe met kinderen wel het trapluik op de slaapkamer dicht en zet het losse traphekje ervoor). Denk er wel aan dat het echt een tweepersoons huisje is. Dat het heerlijk wandelen, fietsen, vliegeren, vogeltjes kijken en zwemmen op Schier is wist u al.

Knus huisje in prachtige omgeving

Dennis en Judith
27-6-2009

Gezellig ingericht van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden en alles op loopafstand! Vriendelijke eigenaars die je met alles willen helpen. Waar kun je je voordeur nog open laten staan en je fiets die niet op slot hoeft? Maak het Schier-onmogelijke mee....

2008

Een "aanrader" voor 2 personen

Jos, Lenie
24-10-2008

Leuk appartementje voor twee personen. Doeltreffend ingericht(t.v., waterkoker, koffieapparaat, magnetron, c.v.). Genoeg privacy. Winkels, restaurants, fietsverhuur e.d. op loopafstand. Aantrekkelijke prijs.

Goede uitvalbasis voor een paar dagen genieten op Schiermonnikoog.

2007

Ideale plek voor 2 personen

Sip
29-9-2007

Ideale plek voor 2 personen. Bovenop het dorpscentrum, alles (fietsverhuur, restaurants, winkels, etc.) te voet makkelijk bereikbaar en ook voor eventueel mindervalide gasten van de tijdelijke bewoners een goede uitvalsbasis. Er is ruim voldoende servies en bestek voorhanden voor 4 personen (ook voldoende stoelen). Woning en terras gelegen aan erg rustig pad en de plaatselijke supermarkt bezorgt de boodschappen aan de voordeur. Bushalte en taxi-standplaats zeer dichtbij. Een compacte complete woning die gemakkelijk zelf schoon te maken is. Een en ander is uitstekend afgeschermd tegen aanvallen van muggen en vliegen! De scharreleieren van de eigenaar smaakten prima (service dus ook goed!). Lectuur over de regionale natuur, vogels, getijdenkalender, wilde katten, horeca, winkels, etc. voorhanden.

Kortom; de woning en eigenaren verdienen een aanbeveling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Aude Bakkeree in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Aude Bakkeree zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis de Aude Bakkeree scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.