Appartement Boszicht

AppartementWeer vandaag17°14°
Appartement Boszicht
8,6

10 reviews over Appartement Boszicht in het Nederlands

Fantastische plek voelt als thuiskomen.

Mandy Bol
13-4-2017

Wij zaten in maart 2017 in Boszicht en hadden appartement de iep.

Inmiddels al meerdere keren geweest wat n fijn appartement met een mooi groot balkon waar je 's avonds van een hele mooie sterrenhemel kunt genieten!

Appartement is mooi ruim en heeft twee slaapkamers waarvan een met n douche en wastafel.

Wat ook zo fijn is de locatie je bent zo op t strand en 's nachts in je bed hoor je zelfs de zee.

Ook zo fijn dat honden welkom zijn. We zijn trouwe gast van Boszicht geworden.

We kunnen niet wachten om gauw weer te komen!

Groeten, fam Bol

Oude reviews (archief)

App. 3 / Ceder is fantastisch

Heleen
16-10-2016

Gelegen op de begane grond, met eigen toegang. Heerlijk terras op het zuiden. Ook binnen van alle gemakken voorzien, inclusief uitgebreide inventaris.

Samen met mijn man en zoon (1 jaar) 3 weken lang genoten. We komen zeker terug.

Niet meer

Paul van Bokhorst
13-9-2016

Het betreft app. 16b

De bedden zijn uitstekend!

Het app. is donker en de verlichting bij de bedden werkt niet .

Het terras verdient een schoonmaakbeurt.

We hadden mooi weer en waren dus de gehele dag niet in ons appartement .

Hadden wij door de weersomstandigheden lang in ons appartement moeten vertoeven dan zou ik dat niet als prettig hebben ervaren ondanks de Bose installatie .

Ideaal gelegen appartement!

JWolbers
19-2-2015

Het appartement is redelijk eenvoudig, maar wel schoon en compleet! De (boxspring)bedden liggen perfect. Het complex heeft zowel kamers voor hondenliefhebbers als huisdiervrije kamers. De ligging is ideaal, aan het einde van de Badweg, praktisch aan zee, en op loopafstand van het dorp. De bediening is in één woord: top! De behulpzame gastvrouw woont zelf ook op het eiland, en doet alle moeite voor een aangenaam verblijf.

Voor ons een aanrader om nog eens naar terug te gaan.

Prima stek voor een aantal nachten.

t_wielhouwer
6-9-2014

Goede ligging aan het eind van de Badweg. Bij mooi weer fantastische locatie. Zat in "de eik" op de eerste verdieping. Uitzicht op Vuurtorenpad. Honden welkom. Ruimte voldoende. Schoonmaak voldoende. Het stonk wel wat naar sigarettenrook en het terras(je) verdient wat onderhoud.

Prima prijs/kwaliteitverhouding met bus voor de deur. Raar dat de keukendoeken op niet één haakje in de keuken paste....

Aanrader!

anke
26-6-2013

Wij hebben een lang weekend in appartement 15 gezeten. Dit appartement heeft een super mooi uitzicht over het bos. Het appartement is leuk en praktisch ingericht met genoeg ruimte. Het bevat een grote en fijn zittende bank, een grote tafel, elektrische kachels die snel even aangezet kunnen worden indien nodig, een 2persoonsbed met badkamer (stortdouche en wastafel), een kamer met stapelbedden voor 4 personen, nog een badkamer met bad, stortdouche, toilet en wastafel en ook nog een apart toilet. Ook de keuken is van alle gemakken voorzien.

Appartement ligt vlakbij het strand en het dorp.

Prima plekje voor rust, ruimte en luxe.

Geweldig appartement met groot balkon!

Anita Talens
24-8-2012

Wij verbleven nu in een royaal appartement met balkon, gelegen aan de voorzijde van het complex, op de eerste verdieping!

Maar hebben ook een aantal jaar geleden keer aan de zijkant, aan het Vuurtorenpad, gezeten met een mooi terras wel wat minder privacy als op het balkon boven natuurlijk.....

Beide keren zeer tevreden.

Het geeft een vrij gevoel, geen receptie, een heerlijke plek om te verblijven, rustige locatie en een fantastisch uitzicht vanaf het balkon!

We hebben weer genoten en vinden het appartement "Iep" op de eerste verdieping in Boszicht tot nu toe één van de fraaiste onderkomens op Schiermonnikoog waar we op nu toe vertoeft hebben en we hebben al op heel wat verschillende locaties vakantie gevierd op ons lievelingseiland!

Intensief verhuurd

snijder
6-6-2010

Het appartement waarin wij verbleven was voldoende ruim

Door de intensieve verhuur kun je zien dan er wordt geleefd.

Voldoende schoon maar bijv. het bankstel wel met vlekken !

Daardoor krijg je niet een goed gevoel.

Wij zaten er twee nachten. Een week is zeker te lang !

Wij zijn een midweekje naar Boszicht geweest

R. van Zijtveld
12-6-2008

Wij zijn een midweekje naar Boszicht geweest. (Appartement 16B)

Mooi vernieuwd appartement met een kleine keukenblokje weggewerkt in een kast.

2 mooie lcd tv's en een bose 3-2-1 bose systeem.

Het appartement is voorzien van een goede boxspring van 210 lang ! (komt niet vaak voor)

een grote douche en een bubbelbad voor 2 pers.

wij hebben het er erg naar ons zin gehad en de service van fam. de haan vonden wij erg goed.

Lekker eten in de buurt bij Brakzand en De ware Jacob(a).

Een uitstapje naar strandpaviljoen de markies is ook aan te bevelen voor een heerlijke brusselse wafel met kersen !

Een minpunttje vonden wij dat het wat stoffig was. (o.a stofdraden aan plafond, stof op de plankjes en een losse stoel waar veel stof uit kwam.. en met een allergie heb je hier snel last van)

zeker een aanrader voor een verblijf op Schier!

Een midweekje met 4 personen gehad in appartement 2 op de begane grond. Indeling prima, met 2 slaapkamertjes met elk een eigen badkamer. Vooral de ene slaapkamer was wel krap bemeten. Ruim terras. Ligging is goed, vlakbij het strand en op een paar minuten fietsen van het dorp. Een paar minpuntjes: de elektrische kookplaat is niet meer van deze tijd en gevaarlijk voor kinderen; de ramen konden 's nachts niet veilig op een kiertje omdat er alleen een krakkemikkige uitzethaak aan zat; en er waren veel lampen stuk, niet alleen de peertjes maar ook de lampen zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boszicht in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Boszicht scoort een 8.57 uit 10 op basis van 10 reviews.