Appartement Boszicht (Berk, Ceder, Den, Eik, Ginko, Hazelaar + Iep)

AppartementWeer vandaag14°11°
Appartement Boszicht (Berk, Ceder, Den, Eik, Ginko, Hazelaar + Iep)
9,2

6 reviews over Appartement Boszicht (Berk, Ceder, Den, Eik, Ginko, Hazelaar + Iep) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastische plek voelt als thuiskomen.

Mandy Bol
13-4-2017

Wij zaten in maart 2017 in Boszicht en hadden appartement de iep.

Inmiddels al meerdere keren geweest wat n fijn appartement met een mooi groot balkon waar je 's avonds van een hele mooie sterrenhemel kunt genieten!

Appartement is mooi ruim en heeft twee slaapkamers waarvan een met n douche en wastafel.

Wat ook zo fijn is de locatie je bent zo op t strand en 's nachts in je bed hoor je zelfs de zee.

Ook zo fijn dat honden welkom zijn. We zijn trouwe gast van Boszicht geworden.

We kunnen niet wachten om gauw weer te komen!

Groeten, fam Bol

App. 3 / Ceder is fantastisch

Heleen
16-10-2016

Gelegen op de begane grond, met eigen toegang. Heerlijk terras op het zuiden. Ook binnen van alle gemakken voorzien, inclusief uitgebreide inventaris.

Samen met mijn man en zoon (1 jaar) 3 weken lang genoten. We komen zeker terug.

Prima stek voor een aantal nachten.

t_wielhouwer
6-9-2014

Goede ligging aan het eind van de Badweg. Bij mooi weer fantastische locatie. Zat in "de eik" op de eerste verdieping. Uitzicht op Vuurtorenpad. Honden welkom. Ruimte voldoende. Schoonmaak voldoende. Het stonk wel wat naar sigarettenrook en het terras(je) verdient wat onderhoud.

Prima prijs/kwaliteitverhouding met bus voor de deur. Raar dat de keukendoeken op niet één haakje in de keuken paste....

voorzitter VVVE Boszicht, voorzitter VvVE Boszicht, 1-8-2018

"Het stonk wel wat naar sigarettenrook en het terras(je) verdient wat onderhoud."

== Het appartement is intussen rookvrij en het terras heeft sinds enkele maanden een luxe kunststof balkenvloer ==

"Raar dat de keukendoeken op niet één haakje in de keuken paste...."

== Dat valt ons als eigenaren ook steeds op. Lusjes aan thee- en hand-doeken in het linnenpakket verdienen meer aandacht ==

Geweldig appartement met groot balkon!

Anita Talens
24-8-2012

Wij verbleven nu in een royaal appartement met balkon, gelegen aan de voorzijde van het complex, op de eerste verdieping!

Maar hebben ook een aantal jaar geleden keer aan de zijkant, aan het Vuurtorenpad, gezeten met een mooi terras wel wat minder privacy als op het balkon boven natuurlijk.....

Beide keren zeer tevreden.

Het geeft een vrij gevoel, geen receptie, een heerlijke plek om te verblijven, rustige locatie en een fantastisch uitzicht vanaf het balkon!

We hebben weer genoten en vinden het appartement "Iep" op de eerste verdieping in Boszicht tot nu toe één van de fraaiste onderkomens op Schiermonnikoog waar we op nu toe vertoeft hebben en we hebben al op heel wat verschillende locaties vakantie gevierd op ons lievelingseiland!

Intensief verhuurd

snijder
6-6-2010

Het appartement waarin wij verbleven was voldoende ruim

Door de intensieve verhuur kun je zien dan er wordt geleefd.

Voldoende schoon maar bijv. het bankstel wel met vlekken !

Daardoor krijg je niet een goed gevoel.

Wij zaten er twee nachten. Een week is zeker te lang !

2008

Een midweekje met 4 personen gehad in appartement 2 op de begane grond. Indeling prima, met 2 slaapkamertjes met elk een eigen badkamer. Vooral de ene slaapkamer was wel krap bemeten. Ruim terras. Ligging is goed, vlakbij het strand en op een paar minuten fietsen van het dorp. Een paar minpuntjes: de elektrische kookplaat is niet meer van deze tijd en gevaarlijk voor kinderen; de ramen konden 's nachts niet veilig op een kiertje omdat er alleen een krakkemikkige uitzethaak aan zat; en er waren veel lampen stuk, niet alleen de peertjes maar ook de lampen zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boszicht (Berk, Ceder, Den, Eik, Ginko, Hazelaar + Iep) in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boszicht (Berk, Ceder, Den, Eik, Ginko, Hazelaar + Iep) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Boszicht (Berk, Ceder, Den, Eik, Ginko, Hazelaar + Iep)