Appartement Boersma's

7GoedScore uit 9 reviews
  • 7Waardering
  • 7.7Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over Boersma's

• 7cmnj Mesterom31-08-2020

Prima appartement, niet heel sfeervol helaas.

We verbleven 1 nacht in het appartement, standaard is via de site alleen vanaf 2 nachten te boeken.. na belletje bleek 1 nacht ook mogelijk, tip ;-) Voor 1 nacht (ipv 2) werd €25 extra in rekening gebracht, vind ik gek, kunt als bedrijf ook blij zijn dat je iig 1 nacht verhuurd ipv niet (1 dag vooraf geboekt!). Personeel bij aankomst heel aardig en ook belletje gehad omdat we wat eerder in konden Eindschoonmaak is noodzakelijk, hadden we niet over gelezen of gehoord! Om daar dan de €50,- borg voor in rekening is wel vrij ruim..maar goed, regels zijn regels. Appartement is prima voor verblijf van 1 a 2 nachten, niet heel sfeervol ingericht maar alles incl. vaatwasser is aanwezig. Uit de bedden kwam helaas wel een stofwolkje toen ik het wilde opmaken.. en de bank zag er niet heel fris uit. Als tip zou ik de eigenaar meegeven om het ontbijt wat aan te kleden, zat in leuke picknick mand maar was wat saai en voor mij geen €11,- waard!

• 8Berghuis09-04-2019

Voor ons eenmalig

Keurige appartementen,alleen zeer gehorig

• 8J. Steeneken24-03-2019

Fijn no nonsense zonder overbodige luxe.

Lang weekend op Schiermonnikoog geweest in appartement type A. Fijn appartement, alles wat er moet zijn is aanwezig en werkt. Geen overbodige luxe, gewoon prima. Netjes en verzorgd. Ligging midden in het dorp met de Spar om de hoek, doordat de appartementen aan een zijstraat liggen weinig overlast van de straat. Eigenaren zijn gewoon vriendelijk, gelukkig niet overdreven.

• 1Martijn de Haan03-09-2018

Verschrikkelijke eigenaresse!!

Het was druk op Schier, gelukkig konden we nog een appartement huren via Boersma, de eerste ervaring bij aankomst was goed, er stond een vriendelijke jongedame achter de balie die ons welkom heette, we werden verzocht om 50 euro borg te betalen (waarvoor werd later pijnlijk duidelijk). We hadden gevraagd om een kinderstoel en kinderbedje, waarvoor we in totaal naast de hele dure overnachting nog eens 15 euro extra moesten betalen, het is niet anders.. Eenmaal in het appartement bleek alles nogal vies, onder de bank, de bank zelf ziet eruit alsof er hele obscure dingen op hebben plaatsgevonden, de meubeltjes in de hoek, het balkon, onder de bedden, alles was ronduit VIES. Niks van gezegd omdat we geen zin hadden in gedoe (een fout achter bleek) en we zijn lekker gaan genieten van het prachtige eiland. We ontdekten ook dat we alles zelf schoon moesten maken, er wordt zelfs verwacht dat je dweilt en alles poetst blijkt uit de map, vonden w

Fam Boersma, Eigenaar, 21-09-2018

Vervelend dat u zo een slechte ervaring met ons heeft gehad. Wat u in uw review niet verteld is dat u het laatste 6 persoons appartement had voor dat specifieke weekend. Dit is inderdaad een duurder appartement als u maar met 3 personen bent. De prijs is vooraf aan u gecommuniceerd en daarbij is zelfs een korting gegeven, waar u aan de telefoon blij mee was.

Als een appartement bij aankomst niet schoon is horen wij dat graag direct/zo snel mogelijk. In dat geval kunnen wij er nog iets aan doen om het op te lossen. Wij hebben u hier het hele verblijf echter niet over gehoord.

De uitchecktijd is op zondag 13.30 uur. Dit is al later dan op andere dagen, dan is het namelijk 11.00 uur. Als u graag nog langer van het appartement gebruik wilt maken, kan dit inderdaad tegen betaling van € 25,-. Zoals u is verteld mag u dan de hele dag nog gebruik maken van het appartement. Als u dat te duur vind is dat prima, maar dan verwachten wij dat u zich aan de reguliere uitcheck tijd houdt.

Bij het inchecken wordt altijd vermeld dat u de borg terug krijgt bij het schoon en netjes achterlaten van het appartement. Er wordt ook verwezen naar het informatieboekje in het appartement. Hier staat inderdaad in dat het appartement weer volledig schoon moet zijn. Bij de controle trof ons personeel een niet schoongemaakt appartement aan en daarom heeft ons personeel u de kans gegeven om dit alsnog te doen. U wilde hier geen gebruik van maken, gevolg is dat de borg is ingehouden voor de schoonmaakkosten. Wat u helaas vergeet te vermelden is dat u vervolgens ons personeel alle mogelijke dingen heeft toegewenst, waaronder de meest verschrikkelijke ziektes. Wij wensen daarom verder niet meer met u in discussie te gaan.

• 9Ferdinand H.07-11-2017

Een pmia accommodatie met vriendelijke eigenaren.

De compleetheid van de op een goede manier eenvoudige appartementen in combinatie met de vriendelijke ontvangst. Je voelt je welkom en gastvrij onthaald. Eigenaren nemen de tijd en beantwoorden vragen prettig. Ligging is subliem, hartje dorp. Geen negatieve punten aan te merken.

Fam Boersma, Eigenaar, 21-09-2018

Bedankt voor uw review. Fijn dat u zo'n prettig verblijf bij ons heeft gehad en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Boersma's Appartementen

• 9PF Zmr01-07-2017

Compact, rustig, betaalbaar, perfect gelegen!

Prima is de locatie, centraal van alles, Supermarkt, restaurants, bushalte, fietsverhuur.

Wij hadden B appartement, slaapkamer boven onder schuin dak. Ruime badkamer, met koepeldak, prima bedden, keuken goed ingericht met vaatwasser. Klein, iets wat gedateerd, maar owh zo prettig. Kast bij receptie voor omruilen handdoeken, ook voor schoonmaakspul, poetsdoeken. Tip geen badlakens, neem die zelf mee.

Je wandelt zo naar het wad, Restaurant Noorderlicht vlakbij, super gegeten. Fietsverhuur naast complex, perfect goede service redelijke prijs. Ook E-bikes.

Tip voor de parkeerkaart bij Lauwersoog, neem contant geld, klein loketje bij oversteek naar garage, lange wachtrijen bij de pin automaat, bij terugkomst. Contant betalen gaat sneller.

Reserveer (Natuurmonumenten): de Balg expres, geweldig of fiets naar de eendenkooi interessant. Sta eens stil ergens in de duinen en luister en geniet van Mama Natuur. Hier kan geen pil tegen op. Iets minder is de geur in het appartement, ondefinieerbaar.

• 6Loes01-05-2017

Centraal gelegen, fijn voor een paar dagen

Goedkoop en centraal gelegen locatie, gedateerd en wat slordig afgewerkt.

Het stinkt door verouderde inrichting ( kast met gordijnen) , bank en stoelen zitten niet prettig. Keuken prima en volledig. Kleine ruimte, maar prima voor een paar dagen. Personeel erg aardig.

Bedankt voor uw review.

We zijn stapsgewijs bezig met het updaten en upgraden van alle appartementen.

Hopelijk zien we u bij een volgend bezoek aan Schiermonnikoog weer bij ons terug.

Met vriendelijke groet, Boersma's Appartementen

• 8Geesje27-08-2016

Mooi centraal in het dorp.

Verblijf in dit appartement geeft het campinggevoel. Fiets huren of zelf meenemen en je kunt het eiland verkennen. Schitterende natuur en genieten van de stilte. Een prachtig stuk Nederland!

• 7Pieter29-10-2014

Appartementencomplex in hart van dorp

Klein weekje verbleven. Ietwat gedateerd, maar lekker ruim en niet te duur. Ligt mooi centraal in dorp, vlakbij supermarkt en bakker.

Appartement Boersma's info

Facilities