We hebben een aantal aanbieders voor Ameland voor je op een rij gezet:

Reviews over Ameland

Lekker genoten!

E. Wong,
    23-1-2019

De kamer was prachtig, het ontbijtbuffet heel erg uitgebreid en lekker.

Het koffiezetapparaat op de kamer maakt ontzettend veel lawaai, dus mocht je die ‘s ochtends willen aanzetten, schrik dan niet.

Het personeel is zeer vriendelijk. Maar 1 persoon in het bijzonder, een beetje té vriendelijk, bleef maar tegen ons aanpraten tijdens het inchecken, terwijl we heel graag naar onze kamer wilden. Goed bedoelt, maar niet altijd zin in.

Jammer dat er geen bar/restaurant is, dat je daarvoor ergens anders naartoe moet. Niet ver lopen, gelukkig.

Verder heerlijk verblijf gehad!

Gereisd met partner in januari 2019

Ondanks gemaakte fouten toch heerlijk

Henk Bosma,
    19-1-2019

Een heerlijk hotel midden in Nes Ameland, voor ons niet de eerste keer dat wij hier kwamen en eigenlijk altijd naar volle tevredenheid.Jammer dat bij de boeking niets verteld is dat het centrum van Nes moeilijk bereikbaar is ivm herstrating en wij denken, dat daardoor een groot aantal horeca-gelegenheden gesloten waren vorig jaar in dezelfde periode was namelijk bijna alles open!wat tevens vervelend was is dat wij bij de boeking aangegeven hebben dat we heel graag een kamer op de begane grond zouden willen hebben (ivm.chronische ziekte)wij kregen een kamer op de 1e verdieping dat was best een teleurstelling, bij het afrekenen kregen wij ondanks dat wij zelf een rekenfout gemaakt hadden wel een ontbijt gratis dat waarderen wij zeer!Misschien dat de communicatie in het hotel verbeterd kan worden, en meld bijzonderheden in de omgeving direct bij boeking, dan kunnen gasten een voor hun juiste keuze maken

Geweldig

fardau Klaver,
    18-1-2019

Geweldig! Mooie ruime kamers, goed personeel een klantvriendelijk hotel.

Heerlijk

Jolijt,
    16-1-2019

Het voelt als thuiskomen. Heel gemoedelijk.

Super!

Fam de Groot,
    15-1-2019

Super hotel en vriendelijke mensen. We hadden de familiekamer met bad. Erg luxe kamer met heerlijk rituals producten! Konden de auto gratis bij het hotel parkeren. Onze dochter van 2.5 en zoontje van 8 maanden hebben er heerlijk geslapen en het ontbijt was super. Enige nadeel vonden wij dat er geen lift was en dat de kinderwagen beneden bij de lobby moest blijven staan (in een afgesloten ruimte). Het zijn dan ook meerdere trappen die je op moet naar de familiekamer met de baby op de arm. Buiten dat om hebben wij 2 heerlijke dagen gehad.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Ameland scoort een 8,8 uit 10, op basis van 1930 reviews