Hotel Zee van Tijd **

Review geschreven door Rianne

Heerlijk luxe verblijf

Rianne
1-7-2017

We hebben erg genoten van de ontzettend luxe, romantische Royal Suite. De kamer is perfect afgewerkt met een prachtig design Villeroy & Boch badkamer en een Nespresso machine. Helemaal onze smaak! Het diner was heerlijk en de bediening was heel erg goed, complimenten. 's Ochtends stond er een lekker ontbijt klaar. Het personeel was vanaf inchecken tot en met uitchecken erg behulpzaam. Als we weer naar Ameland gaan komen we hier zeker weten terug!

We hebben niets te klagen gehad maar als we dan toch iets moeten noemen; Het bed was lekker alleen had een 2-persoons (dek-)matras en een 2-persoons deken prettiger geweest.