Hotel Zee van Tijd

Tonen op kaart

122 reviews over Hotel Zee van Tijd

• 2019
    10Marco01-11-2019

Hoezo 2 sterren? Dikke 5 sterren!

Authentiek hotel met moderne luxe kamers. Zelfs eigen terrasje bij de luxe suite.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Cindi Sheridan-Heller14-07-2019

Wij hebben ons uitermate welkom gevoeld!

Mijn (bejaarde) moeder en ik hebben een midweek gelogeerd in Zee Van Tijd en wat was dat fijn! Het ontbijt was elke dag weer een feestje, het personeel was heel erg vriendelijk, toegankelijk en vaardig en wij hebben ons echt welkom gevoeld. Onze kamer was klein, maar praktisch ingericht en hij was heerlijk licht en ruimtelijk vanwege het hoge plafond. De bedden waren zeer comfortabel, de faciliteiten in de kamer waren helemaal goed (Nespresso, thee, koffie, heerlijke toiletartikelen) en de badkamer had een fijne douche. En dan het design - want wat een prachtig hotel is dit. Het is een serieus designhotel zonder intimiderend of ontoegankelijk en pretentieus te zijn. Alles klopte voor ons in Zee Van Tijd.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    10AW24-10-2018

Super!!

Kleinschalig hotel, midden in Nes. prachtige kamers en super vriendelijk personeel. Het restaurant ook echt een aanrader. Heerlijke dagen gehad, komen hier zeker weer!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Wouter27-08-2018

We komen heel graag snel terug!!

Mooi / schoon / vriendelijk en goede ligging. Op aanraden van mijn schoonzus hebben wij hier (helaas) 1 nacht verbleven, we hadden hier namelijk heel graag langer gezeten. We kregen bij aankomst een gratis upgrade. De kamers zijn mooi, nieuw, licht en heerlijke bedden. Ook het restaurant is een aanrader. Erg lekker. We waren zo enthousiast dat we hier zelfs geluncht hebben. We komen heel graag snel terug..

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Mario van Beek31-07-2018

Een vakantie waar je rust en ontspanning vond.

We vonden t een heerlijk hotel wat zijn naam eer aan deed.T had heerlijke zelfgemaakte broodjes en jam ed. Ameland was een oase van rust met een hotel vol gezelligheid en gastvrijheid.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 5M Beek04-01-2018

Netjes maar ongezellig, verre van klantvriendelijk

Kamer netjes en luxe. Ontvangst was niet hartelijk, personeel tijdens verblijf kort en niet hartelijk. Ontbijt matig, je kan zelf niet kiezen. Discussie om hardgekookt eitje, was blijkbaar teveel gevraagd. Omdat het restaurant gesloten was ivm overlijden kregen we biertjes op de kamer die over de datum waren. Achteraf bleek het ontbijt niet bij de prijs in te zitten (€238 voor 2 nachten ex ontbijt a €12,50 pp pn)! Volgende keer huren we een huisje!

Sytze de Haan, owner, 07-01-2018

Goedemorgen, Dank voor uw recensie. Zoals u bekend, is op de dag van uw aankomst, geheel onverwacht een dierbare collega overleden. Het klopt dat dat nieuws als een schok kwam voor het hele team, iets waarvan u aangaf begrip voor te hebben tijdens uw verblijf. Heel erg jammer dat u er achteraf toch geen begrip voor heeft. Team Zee van Tijd

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Beek01-10-2017

Het was geweldig

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer, lekker ontbijt en heerlijk diner.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Petra02-09-2017

Mooi ingericht, heerlijke bedden, toplocatie

Ontbijt dikke 10 en wat niet ????? alles wat gewoon uitstekend

Gereisd met partner in april 2017

• 7Viviane Kolders12-08-2017

Mooie kamer, tip: bij voedselallergie niet eten!

Ik kon er s avonds uiteindelijk niet eten. Ze waren niet ingespeeld op een notenallergie. Badkamer was mooi maar wel glad en niet praktisch. Verder prima! Mooie kunst in hal. Sfeervol.

Team Zee van Tijd, owner, 30-08-2017

Hallo Viviane,

Dank voor de review. Graag willen wij even reageren op de opmerking dat wij niet ingespeeld zouden zijn op uw notenallergie. U heeft bij de bediening aangegeven dat zelfs bij het kleinste spoor van noot de ambulance zou moeten worden gebeld. Wij hebben toen, in overleg met de keuken, besloten om geen gerechten te serveren - aangezien veel gerechten sporen van noten kunnen bevatten. Wij hebben hierbij ook aangegeven dat wanneer u een reservering en een melding van uw notenallergie had gemaakt, dat wij dan voor de juiste producten hadden kunnen zorgen. Dat lukte alleen niet meer op zo'n korte termijn.

Hierbij kunnen wij u dan ook aanraden om in het vervolg bij restaurants te reserveren, zodat zowel het restaurant als de gast niet voor verrassingen komen te staan.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Rianne01-07-2017

Heerlijk luxe verblijf

We hebben erg genoten van de ontzettend luxe, romantische Royal Suite. De kamer is perfect afgewerkt met een prachtig design Villeroy & Boch badkamer en een Nespresso machine. Helemaal onze smaak! Het diner was heerlijk en de bediening was heel erg goed, complimenten. 's Ochtends stond er een lekker ontbijt klaar. Het personeel was vanaf inchecken tot en met uitchecken erg behulpzaam. Als we weer naar Ameland gaan komen we hier zeker weten terug!

We hebben niets te klagen gehad maar als we dan toch iets moeten noemen; Het bed was lekker alleen had een 2-persoons (dek-)matras en een 2-persoons deken prettiger geweest.

Gereisd met partner in oktober 2016

10 tips over Hotel Zee van Tijd

• Joke Snijder, 13-04-2014

De coquilles (Voorgrecht) zijn echt super lekker!

• marjan van der veen, 25-09-2012

cheesecake bij de koffie.

• Anneke en ert Brouwer, 15-06-2012

aanbeveling voor een weekend

2 vragen over Hotel Zee van Tijd

• Hans, 03-05-2018

Écht lekker en informeel eten

Tijdens lang weekend met groep van 10 personen 1 avond bij Zee van Tijd gegeten. Gastvrij ontvangen en héérlijk uitgebreidt gegeten. Onze beste ervaring op Ameland!

• Bert, 27-03-2018

als we weer op Ameland zijn, eten we hier weer

Heerlijk gegeten in een creatief ingericht, sfeervol restaurant. Leuke menukaart (probeer de ''knip en dip '' eens) en prima bediening . Ligt ook goed bereikbaar in het dorp.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen