Hotel Zee van Tijd

Kleine hotelsWeer vandaag15°8°
Hotel Zee van Tijd
9,2

114 reviews over Hotel Zee van Tijd in het Nederlands

We komen heel graag snel terug!!

Wouter
27-8-2018

Mooi / schoon / vriendelijk en goede ligging. Op aanraden van mijn schoonzus hebben wij hier (helaas) 1 nacht verbleven, we hadden hier namelijk heel graag langer gezeten. We kregen bij aankomst een gratis upgrade. De kamers zijn mooi, nieuw, licht en heerlijke bedden. Ook het restaurant is een aanrader. Erg lekker. We waren zo enthousiast dat we hier zelfs geluncht hebben. We komen heel graag snel terug..

Een vakantie waar je rust en ontspanning vond.

Mario van Beek
31-7-2018

We vonden t een heerlijk hotel wat zijn naam eer aan deed.T had heerlijke zelfgemaakte broodjes en jam ed. Ameland was een oase van rust met een hotel vol gezelligheid en gastvrijheid.

Kamer netjes en luxe. Ontvangst was niet hartelijk, personeel tijdens verblijf kort en niet hartelijk. Ontbijt matig, je kan zelf niet kiezen. Discussie om hardgekookt eitje, was blijkbaar teveel gevraagd. Omdat het restaurant gesloten was ivm overlijden kregen we biertjes op de kamer die over de datum waren. Achteraf bleek het ontbijt niet bij de prijs in te zitten (€238 voor 2 nachten ex ontbijt a €12,50 pp pn)!

Volgende keer huren we een huisje!

Sytze de Haan, owner, 7-1-2018
Goedemorgen, Dank voor uw recensie. Zoals u bekend, is op de dag van uw aankomst, geheel onverwacht een dierbare collega overleden. Het klopt dat dat nieuws als een schok kwam voor het hele team, iets waarvan u aangaf begrip voor te hebben tijdens uw verblijf. Heel erg jammer dat u er achteraf toch geen begrip voor heeft. Team Zee van Tijd

Het was geweldig

Beek
1-10-2017

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer, lekker ontbijt en heerlijk diner.

Mooi ingericht, heerlijke bedden, toplocatie

Petra
2-9-2017

Ontbijt dikke 10 en wat niet ????? alles wat gewoon uitstekend

Mooie kamer, tip: bij voedselallergie niet eten!

Viviane Kolders
12-8-2017

Ik kon er s avonds uiteindelijk niet eten. Ze waren niet ingespeeld op een notenallergie. Badkamer was mooi maar wel glad en niet praktisch. Verder prima! Mooie kunst in hal. Sfeervol.

Team Zee van Tijd, owner, 30-8-2017

Hallo Viviane,

Dank voor de review. Graag willen wij even reageren op de opmerking dat wij niet ingespeeld zouden zijn op uw notenallergie. U heeft bij de bediening aangegeven dat zelfs bij het kleinste spoor van noot de ambulance zou moeten worden gebeld. Wij hebben toen, in overleg met de keuken, besloten om geen gerechten te serveren - aangezien veel gerechten sporen van noten kunnen bevatten. Wij hebben hierbij ook aangegeven dat wanneer u een reservering en een melding van uw notenallergie had gemaakt, dat wij dan voor de juiste producten hadden kunnen zorgen. Dat lukte alleen niet meer op zo'n korte termijn.

Hierbij kunnen wij u dan ook aanraden om in het vervolg bij restaurants te reserveren, zodat zowel het restaurant als de gast niet voor verrassingen komen te staan.

Heerlijk luxe verblijf

Rianne
1-7-2017

We hebben erg genoten van de ontzettend luxe, romantische Royal Suite. De kamer is perfect afgewerkt met een prachtig design Villeroy & Boch badkamer en een Nespresso machine. Helemaal onze smaak! Het diner was heerlijk en de bediening was heel erg goed, complimenten. 's Ochtends stond er een lekker ontbijt klaar. Het personeel was vanaf inchecken tot en met uitchecken erg behulpzaam. Als we weer naar Ameland gaan komen we hier zeker weten terug!

We hebben niets te klagen gehad maar als we dan toch iets moeten noemen; Het bed was lekker alleen had een 2-persoons (dek-)matras en een 2-persoons deken prettiger geweest.

Heerlijk genieten!

Buurman
6-6-2017

Fijn personeel, supermooie kamers en een heerlijk restaurant. Voor mij en mijn partner onze 'happy place' op Ameland waar het gewoon genieten is.

Gewoon genieten!

Paulien
24-5-2017

Voor de derde keer in dit hotel een aantal dagen verbleven en wederom een mooie, sfeervolle, schone kamer, hele prettige en vriendelijke eigenaren en personeel. Een heerlijk ontbijt aan tafel geserveerd en wat op onze wensen weer aangevuld werd.

Lunch en borrelen op terras was genieten en diner was goed verzorgd!

Het enige wat we misten op de kamer was een goede stoel om 's avonds op te kunnen zitten, maar ook dit werd snel opgelost door de eigenaar. Kortom we hebben genoten van ons verblijf bij Zee van Tijd! We komen zeker weer!

mooie schone kamers

Wim
14-5-2017

prachtige kamer ,ontbijt aan tafel

We hebben een aantal aanbieders voor Zee van Tijd voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zee van Tijd in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zee van Tijd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.