Vakantiehuis Zandzegge

17 reviews over Vakantiehuis Zandzegge in het Nederlands

Uitstekend verblijf!

A.,
18-9-2017

Mooi ruim en compleet ingericht huis, van alle gemakken voorzien.

Rustig gelegen, veel privacy.

Gereisd met vrienden in september 2017

geweldig,gelijk weer geboekt.

W.Bouma,
29-7-2017

je hoeft niets mee te nemen,alles is aan wezig

Gereisd met partner in juli 2017

Dit huis is van alle gemakken voorzien en heeft een prachtige inrichting. Doordat het huis mooie grote ramen heeft is het er altijd licht ook op de wat meer donkere dagen. Ook is het huis voorzien van heerlijke bedden, dus prima geslapen hier. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen !

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijke plek

Bas Stegman
5-10-2016

Bijzonder mooi en licht huis dat erg luxe is ingericht. Wij vonden hier het ultieme vakantiegevoel.

Erg prettig dat er goede fietsen staan waarmee je het eiland kan verkennen. Mocht je in de zomer gaan zit je op loopafstand van het enige openluchtzwembad. Ook zit je binnen een paar minuten fietsen op het strand.

Kortom, dit huis is een echte aanrader voor jong en oud!

Gereisd met partner in mei 2016

Fantatistisch huis

Isabella
8-5-2016

Prachtig huis op een fijne locatie op Ameland! Vlakbij de duinen en de zee. Mooi licht en luxe huis met een groot terras. Fijn huis om een weekje te verblijven!

Gereisd met partner in april 2016

Ameland kunstmaand in Zandzegge is top!

annemarie
23-12-2015

Zandzegge is een zeer comfortabel huis. Ligt heerlijk rustig midden op het eiland, dus heel centraal. De combinatie met Ameland kunstmaand is top.

Geweldig

Don
22-11-2015

Hoe koud het buiten ook was. Het huis bleef heerlijk warm. Je kunt er in november prima verblijven. Bovendien is er een fijne houtkachel. Een milieuvriendelijk huis met goede voorzieningen. We vonden het heerlijk en gaan zeker terugkomen.

N.Roest
15-11-2015

Een gelijkvloers huis waar werkelijk alles klopt. Pure luxe, prachtige lichtinval en keuken. Op loopafstand van zee en prachtige duinen en natuur. Geweldige bedden. Het huis was perfect schoon. Iedere slaapkamer heeft een eigen wastafel. De vloerverwarming maakt het heel comfortabel en de houtkachel maakt het knus. Wil hier zeker terugkomen

geweldige fijne plek

Benny Jansen
25-10-2015

Vanaf het allereerste contact met eigenaresse Joke voelde alles goed aan dit huis; het is echt letterlijk van alle denkbare gemakken en comfort voorzien, een heerlijke houtkachel, vloerverwarming, spelletjes en boeken, fietsen aanwezig, een superluxe keuken en badkamer, super fijne bedden, heerlijke tuin, en een heel persoonlijke inrichting, met veel oog voor detail en sfeer. Bij aankomst een warme ontvangst van Joke en een heerlijk aardbeientaartje op tafel als welkom, en alle tips die we kregen van ontbijtplekje tot restaurant voor de avond waren top! Dit huisje is echt een grote aanrader in alle opzichten..

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

fantastisch

zoetemelk
23-9-2015

Als je rust en ruimte wilt in de vakantie is de bungalow Zandzegge de perfecte plaats.

een prachtige compleet ingerichte bungalow op een heerlijk eiland.

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zandzegge in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zandzegge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.