Hotel WestCord Hotel Noordsee

Hotel WestCord Hotel Noordsee
8,4

43 tips over Hotel WestCord Hotel Noordsee

Mevr. J.J.M Gerhartl, 30-6-2015
Het is een aanrader om e-bikes te huren ivm de wind die er kan waaien, bovendien kom je verder en kun je in 2 dagen bijna het hele eiland verkennen, erg mooi. Ook wandelingen zijn een aanrader door bos en duin
Joke, 10-6-2015
Heerlijk gegeten in De Hekseketel in Nes. Fietsen te huur in het hotel.
bumbalu, 14-5-2015
bezoek de vuurtoren en stap eens op de fiets voor een rondje ameland...voor een hapje en drankje naar zee van tijd in nes...beter lukt niet....

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Noordsee voor je op een rij gezet:

Peter en Emma Boersema, 24-4-2015
Er was geen ruimte om de fietsen onderdak te zetten.
Karlo en Hanneke Theuns, 8-4-2015
Demonstratie Paardenredddingsboot, een fiets huren bij het hotel om het eiland te verkennen. De eendenkooi, naar de vuurtoren fietsen, een 'Nobeltje' drinken in Ballum, winkeltje 'Bij Risje'. In een duinpan gaan liggen luisterend naar de zee.
van den akker, 7-4-2015

Verder zijn we natuurlijk naar het strand geweest, de vuurtoren, leuk dorp met erg leuke winkeltjes. (die op zondag ook open zijn)

lekker wandelen in de duinen, en vergeet de robbentocht niet!

dus buiten het appartement om hebben we het verder wel heerlijk gehad.

Ton en Gré, 18-12-2014
Als je dit hotel boekt, sta je in 10 minuten (loopafstand) op het strand, maar ook in 10 minuten in het centrum van Nes!
P. Wijbenga, 14-11-2014
Kamers zijn goed verzorgt en in de omgeving is in november met de kunstmaand Ameland overal wat moois te zien.
M.N. van den Bovenkamp, 10-11-2014

In November is er de Kunstmaand Ameland.

Een aanrader voor degenen die van kunst in de meeste uitgebreide zin houden.

Linda05, 9-11-2014
Gun jezelf de betaalde upgrade naar een deluxe kamer. Is het geld meer dan ruim waard