Hotel WestCord Hotel Noordsee ****

Hotel WestCord Hotel Noordsee
Hotel WestCord Hotel Noordsee
8,3

Weer vandaag3°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Noordsee voor je op een rij gezet:

443 reviews over Hotel WestCord Hotel Noordsee in het Nederlands

Genieten

Daniella, 7-2-2018

Bij ons arrangement zat een 3-gangendiner op dag van aankomst. Wij zagen het en dachten mmmm niets voor ons. Zijn meer van de gewone dingen snitzel ofzo. Maar wat hebben we lekker gegeten.

Lokatie van dit hotel is super. Je bent zo op het strand om uit te waaien en ook zo in het dorp. Ontbijt was ook niets op aan te merken. Enige minpunt is dat ik de prijzen te hoog vind.

We zijn lekker uitgerust!

Gisela, 17-1-2018

Hotel ligt net buiten Nes. Dus prima locatie richting strand. Eten en ontbijt was voldoende.

redelijk

Rob, 15-1-2018

De kamer is koud.

Dagschotel is karig.

Receptie personeel zou wel wat vriendelijker kunnen zijn.

Kamer is prima en de ligging van het hotel vind ik goed.

Redelijk

de Jong, 4-11-2017

Mooie ligging, erg koud zwembad om met kinderen te zwemmen, Sauna was buiten gebruik jammer. en het stonk vanwege de riolering. Verder een goed verblijf gehad

Een weekend aan zee in de herfstvakantie

Derwin Roffel, 1-11-2017

Geweldig ontbijt, en erg vriendelijk en flexibel personeel. Leuk nette, schone kamers.

Prima hotel!

Helly, 28-10-2017

Nette, schone, frisse kamer.Fijne badkamer. Geweldig ontbijt, heel veel keus met heerlijke koffie. Matrassen wat zacht. Dochter lekker gezwommen, daar wel wat minder fris. Ligging heel centraal.

Echt een aanrader voor weekend Ameland!!

Echt een aanrader.

Hans Hetterscheit, 22-10-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad in een prachtig hotel. Lekker ontbijt, van alles ruim voldoende aanwezig. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook 2x gebruik gemaakt van een heerlijk voor een normale prijs/kwaliteitsverhouding. Fijne en prachtige omgeving met leuke dorpjes en vriendelijke mensen. Tevens hadden wij een zeer goede electrische fiets van Gazelle. Gelukkig ook goed weer.

Fijn verblijf

M. Pitlo, 21-10-2017

Een rustig hotel - goede bagageservice in samenwerking met fietsenverhuur. Het ontbijt is prima verzorgd, jammer dat de sauna qua capaciteit beperkt is - zo konden wij niet genieten van de bij ons arrangement gratis sauna.

Bep, 15-10-2017

Alles was prima.ontbijt en diner waren zeer smakelijk.alleen douchen in bad was niet fijn.is voor oudere heel moeilijk want bad was hoog

Uitstekend!

Sandra Veenbergen, 11-10-2017

Heel goed verblijf met goed opgeleide crew! Petje af!

Ik geef het management 1 verbeterpunt mee > de sauna geef ik qua hygiëne nog geen 2 . Het is eigenlijk beschamend en zeer slecht voor de gezondheid! Verdere algemene hygiëne is juist weer heel goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel Noordsee in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel Noordsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel Noordsee scoort een 8.33 uit 10 op basis van 458 reviews.