Hotel WestCord Hotel Noordsee

Hotel WestCord Hotel Noordsee
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Noordsee voor je op een rij gezet:

454 reviews over Hotel WestCord Hotel Noordsee in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Femke
11-5-2018

Supermooi appartement met 2 slaapkamers, ideaal voor ons als gezin!

Warm, vriendelijk en geweldig

Sieger
4-5-2018

Het hotel heeft een mooie ligging. Je bent dichtbij alle bezienswaardigheden en je kunt er alles regelen, denk hierbij aan fietsen, een taxi of noem maar op. Je kunt er heerlijk genieten van het zwembad en sauna, maar ook het eten is geweldig. Vooral het ontbijt was om te genieten.

Er word gevraagd over de dingen die beter kunnen. Ik kan hier eigenlijk geen minpunten ontdekken. Het is misschien niet een van de goedkoopste hotels, maar de kwaliteit die zij leveren is gewoon geweldig. Als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding, dan is dat weer in een goed evenwicht.

A. En D.Bijlsma
27-4-2018

Heel goed : kamer schoon en ruim ,ontbijt, huur fietsen, communicatie hulpvaardig en vriendelijk. Restaurant viel wat tegen. Omgeving prima. Alle gerechten waren plate service.

Met weinig groente. Presentatie de maaltijd was niet volgens verwachtingspatroon. Gezien de chef kok in de prijzen was gevallen.

Dat was onze ervaring. Maar de communicatie van bediening en receptie was zeer goed. Daardoor komen we in de toekomst wel weer terug.

Trudy van Zaanen
22-4-2018

Prima hotel, goede centrale ligging vanaf de boot, centrum van Nes en het strand.

Goede kamer ,net gerenoveerd ,heerlijke badkamer, vriendelijk personeel.

Helemaal goed en fijn naar ons zin gehad!

Martine
18-4-2018

Mooie en ruime kamer, vriendelijke en aardige medewerkers. Toen ik vroeg of ik een kop thee naar de kamer mocht nemen, boden ze mij een waterkoker aan voor op de kamer! Super! Het hotel is prima gelegen, vlakbij dorpje Nes en het strand!

Geweldig weekend

Tin
3-4-2018

Perfecte locatie en een gezellig hotel. Vriendelijk personeel

we komen hier zeker nog een keer terug.

Bert
27-3-2018

Een prima hotel op loop afstand van zowel het dorp NES als het strand en de duinen. Goede kamers (wij hadden een upgrade naar een suite) met alle benodigde voorzieningen. Wat er ontbrak was een fohn . maar dat was te overzien. Vriendelijk behulpzaam personeel. Maak ook gebruik van sauna, stoombad en zwembad (wij hadden deze voorzieningen voor ons zelf in de avond). Fietsenverhuur vanuit het hotel (op voorraad) zowel standaard als met trapondersteuning) Goed verzorgd ontbijt etc

Lea
27-3-2018

In één woord geweldig. Het hotel ligt vlakbij mooie wandelpaden. Het eten was erg lekker en al het personeel was betrokken en klantgericht. We voelden ons direct echt thuis. De kamer was schoon en van alle gemakken voorzien. Er was zelfs speelgoed voor de honden en een hondenkussen. Een echte aanrader!

Een aanrader

Lenie
21-3-2018

Fijn verblijf gehad. Schone kamer met heerlijk balkon. Medewerkers erg vriendelijk. Super ontbijt. Diner arrangement was afwisselend en heel goed. Erg gastvrijhotel op 1 km van het strand. Een aanrader.

Goed hotel op een centrale plek op Ameland

Albert
13-3-2018

We hadden met drie vrienden een appartement kamer, prima kamer inclusief keuken voorzien van koelkast en elektrische kookplaat. Gescheiden toilet en badkamer. Voldoende ruimte om fietsen droog te stallen in de ruime fietsenstalling op het terrein van het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel Noordsee in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel Noordsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel Noordsee scoort een 8.35 uit 10 op basis van 470 reviews.