Vakantiehuis Wad&Wal

6 reviews over Vakantiehuis Wad&Wal in het Nederlands

Zwaar relaxed.....

mischa hommerson
8-1-2019

Een heerlijk huisje in een prachtige omgeving! We hebben genoten van al het gemak wat dit huisje te bieden heeft..we zitten er aan te denken om in het voorjaar weer terug te keren. Lekker bijkomen!

Gereisd Met partner in december 2018

Zeker weer, je hoeft geen ander huisje te zoeken

B Meulenbeld
23-3-2018

Het was een heel plezierig en aangenaam verblijf. De inrichting zeer compleet en heel gezellig. Bedden zijn zeer goed. Het is comfortabel verblijven waarbij de eigenaresse zich veel moeite heeft getroost om de bewoners het zo aangenaam mogelijk te maken. En mag zeggen dat dit gelukt is. Indien er volgend jaar weer een vuurtorentrail is zijn wij daarbij en zeker in een huisje van Tieneke.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We komen terug

Marieke Ettema
3-3-2018

Wat een prachtige ruime mooi ingerichte bungalow. Van alle gemakken voorzien. Wij komen beslist terug. We waren hier in de sneeuw, het was een prachtige week , met arrensleeen , schaatsen, kruiend ijs op het wad en de haard aan om weer op te warmen. Nu moeten we terug voor een meer zonnige ervaring.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima vakantiehuis

John
11-9-2017

ruim vakantiehuis van alle gemakken voorzien, hele fijne vakantie genoten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

heel leuk huisje, alles wat je nodig hebt is er

familie Cruts
26-7-2017

Dit is een heel aangename plek om te verblijven. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig in de bungalow. Het huisje is niet vlak aan het strand gelegen, het is heel handig om fietsen te huren en zo je verplaatsingen te maken, naar de winkel, naar het strand, naar het nabijgelegen dorpje. De ideale manier om even te onthaasten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Gezellig familiehuis voor een ontspannen vakantie

RM
21-6-2017

We hebben ons prima vermaakt. Huisje geeft veel mogelijkheden met kleine kinderen en is gezellig huiselijk ingericht. Er ontbreekt niets. Contact met eigenaar en met de contactpersoon op het eiland verloopt moeiteloos en prettig. We zouden zo weer gaan.

Jammer van het gras met distels. Hierdoor konden de kinderen niet op de blote voeten / knieën door het gras kruipen en spelen. Terras was daar dan weer groot genoeg voor.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wad&Wal in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wad&Wal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.