Géén boekingskosten

Vakantiehuis Wad&Wal

NederlandWaddeneilandenAmeland

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Wad&Wal voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 14 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

14 Reviews over Wad&Wal

• 9Wim & Sonja08-04-2021

Genieten van de mooie natuur in een heerlijk huis

Heerlijke week gehad vlak voor pasen in corona tijd. Weliswaar geen buitenland, maar je bent er toch echt helemaal uit op het prachtige Ameland. Het huisje is lekker ruim en gezellig ingericht, comfortabel, de open haard is een uitkomst bij koude avonden en het ruime terras en tuin biedt veel privacy om lekker te lunchen of borrelen bij mooi weer. Je loopt zo naar het dorp om fietsen te huren of boodschappen te doen, het strand is ook vlakbij en het eiland is divers qua natuur. Naast fietsen en wandelen zijn er ook leuke en uitdagende mountainbike routes te doen. Aanrader!

• 9Joke & Wim23-01-2021

Wat een fijn huis!

We hebben hier in juni 2020 twee weken een heerlijke vakantie gehad. Het is zo’n gezellig en compleet ingericht huis dat je je meteen thuis voelt. En wat een ruim huis! Er staan bovendien prima bedden. We hadden prachtig weer en hebben van de zon en de rust genoten in de grote tuin. We komen al heel wat jaren naar Ameland en we hopen onze vakanties voorlopig in deze vakantiewoning door te kunnen brengen. In juni van dit jaar zijn we er weer! Minpunten zijn er niet, wel zou wat ons betreft een iets grotere parasol in de tuin fijn zijn.

• 9i. van Til01-12-2020

Geweldige aanrader !

Bungalow is van alle gemakken voorzien. Gezellige, knusse en goede inrichting, mooie ligging. Goede service en vriendelijk contact met eigenaar.

• 9Miriam & gezin03-06-2020

We komen zeker nog eens terug!

Sfeervol ingerichte bungalow met veel privacy. De kinderen konden heerlijk rondom het huis spelen. Het huis is ingericht met oog voor detail: gezellige kaarsjes in de woonkamer, er lagen spelletjes voor de kinderen enz. Hierdoor voelden we ons snel thuis. Op de fiets ben je zo bij de supermarkt en het strand. Echt een plekje waar we graag nog eens naar terug willen. De kinderen wilden aan het eind van het weekend nog niet naar huis!

• 10Jens S.14-04-2019

Wieder eine schöne Woche auf Amaland

Das Haus hat alles was man braucht, schön und sauber eingerichtet, reibungsloser Ablauf der Übergabe, netter Verwalter und hilfsbereiter Besitzer. Für uns war es eine ideale Unterkunft, ruhig gelegen und doch nicht abseits. Werden gerne wiederkommen.

• 8mischa hommerson08-01-2019

Zwaar relaxed.....

Een heerlijk huisje in een prachtige omgeving! We hebben genoten van al het gemak wat dit huisje te bieden heeft..we zitten er aan te denken om in het voorjaar weer terug te keren. Lekker bijkomen!

• 9Sarah Esch15-05-2018

Sehr schönes Ferienhaus zum Wohlfühlen

Schönes Ferienhaus mit einer gemütlichen Einrichtung. Sehr gepflegt und sauber. Kinderbett und Kinderstuhl vorhanden. Absolut empfehlenswert.

• 9B Meulenbeld23-03-2018

Zeker weer, je hoeft geen ander huisje te zoeken

Het was een heel plezierig en aangenaam verblijf. De inrichting zeer compleet en heel gezellig. Bedden zijn zeer goed. Het is comfortabel verblijven waarbij de eigenaresse zich veel moeite heeft getroost om de bewoners het zo aangenaam mogelijk te maken. En mag zeggen dat dit gelukt is. Indien er volgend jaar weer een vuurtorentrail is zijn wij daarbij en zeker in een huisje van Tieneke.

• 9Marieke Ettema03-03-2018

We komen terug

Wat een prachtige ruime mooi ingerichte bungalow. Van alle gemakken voorzien. Wij komen beslist terug. We waren hier in de sneeuw, het was een prachtige week , met arrensleeen , schaatsen, kruiend ijs op het wad en de haard aan om weer op te warmen. Nu moeten we terug voor een meer zonnige ervaring.

• 9Jens Möller13-11-2017

Schöner Rückzugsort

Wir sind jetzt schon 2x mit Kleinkind und Hund im wad&wal gewesen und kommen auch gerne ein drittes Mal wieder!

Vakantiehuis Wad&Wal info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)