Tijdelijk €25 aanbetaling

Wad Anders

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Wad Anders voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 15 reviews

9.9FenomenaalScore uit 15 reviews
  • 10Natuur
  • 9.1Inrichting
  • 9.2Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Wad Anders

• 10Mieke vd meulen06-03-2022

Geweldig

Ruime kamer, super vriendelijke ontvangst, alles mooi schoon. Dichtbij centrum en dichtbij strand. Echt zo genoten!!

• 10Natuur
  • 9Mitchel15-09-2017

Echt een aanrader!

Mooie frisse woning! Heel gastvrij en goede service.

• 9Bianca05-06-2016

Geweldig ontbijt in een mandje

Gastvrij onthaald in een keurig appartement in Hollum. Je kunt heerlijk in de tuin zitten en alles is keurig.

• 10Steffi06-10-2013

Wie immer suuper schön :)

Wir ( mein Mann, mein Sohn und ich ) waren schon öfters bei Wadanders und es ist jedesmal wieder schön dort. Die Appartments sind sauber und gut eingerichtet,es ist alles da was man braucht.Der große Garten ist auch schön angelegt mit den Sitzgelegenheiten. Die Lage ist auch optimal, im Herzen von Hollum. Alles ist in kurzer Zeit zu Fuß zu erreichen. Barbara und Martin ( die Besitzer ) sind sehr freundlich und zuvorkommend. Auch für unseren Sohn ( 9 Monate ) war alles da, Hochstuhl, Reisebett... man brauch nichts mitnehmen. Alles in allem waren es wieder sehr schöne und erholsame Tage bei Wadanders. Wir werden auf jeden Fall wieder kommen....

• 10familie Vasen31-08-2013

een plek waar we ons thuis voelen!

door de gezelligheid van Martin en Barbara en de knusse sfeer komen wij hier twee keer per jaar terug. de appartementen zijn schoon, de nieuwe keuken in het vierpersoons appartement is heel mooi. de tuin is een gezellige plek om in te zitten met BBQ als het lekker weer is. de schommelbanken zitten geweldig en de zon blijft nog lang schijnen in de tuin. Martin en Barbara zullen er alles aan doen om het jou naar de zin te maken, geweldige mensen met een heel lief hart. bedankt voor alles wat jullie voor ons hebben gedaan.

• 9Ton van der Helm26-08-2013

Geweldig appartement

Via een hotel waar wij een boeking hadden gedaan maar wat achteraf toch volgeboekt was, konden we 'uitwijken' naar WadAnders. Het appartement waarin we daar verbleven was echt super! Knus en toch zeker groot genoeg met een heerlijke tuin en terras en bovendien zijn de mensen van WadAnders zeer vriendelijk en behulpzaam. En op loopafstand van het centrum, strand en vuurtoren. Wij hebben erg genoten!

• 9Sjoerd19-08-2013

Perfecte plek om op Ameland door te brengen

Wadanders is echt wat anders als een doorsnee appartement. Midden in het dorp Hollum vlak bij de bakker om 's morgens vers brood te halen. Op loop afstand van het strand. Ideaal om ook met de hond een weekend of week door te brengen. Perfect wifi aanwezig, altijd bereik... Lekker buiten zitten in de launch set die er voor meerdere bezoekers op verschillende plekken gebruikt kan worden. Ook de BBQ mag je gebruiken.

• 10Kornelia Buß15-07-2013

wundervolle Tage auf Ameland

Freundliche Aufnahme, gemütliches Beisammensein der Gäste im Garten, ein tolles Frühstück... Das Appartment ist besonders sauber und neu gestaltet. Wenn man reif ist für Erholung, ist man dort wirklich super aufgehoben! Uns hat der Urlaub sehr gut gefallen und wir werden bestimmt noch einmal wiederkommen. Die Lage ist - mitten in Hollum - optimal.

• 10Seeberger10-07-2013

Toller Familienurlaub mit Hund!

Wir hatten einen super Urlaub bei WadAnders in der Wohnung WadNord. Durch das tolle Wetter haben wir den großzügigen Garten mit seinen vielen Sitzmöglichkeiten incl. Weber Gasgrill viel genutzt. Die Wohnung ist sehr gemütlich eingerichtet und war sauber. Die Lage ist toll, man kann alles zu Fuß erreichen. Hollum ist der schönest Ort auf Ameland und hat den schönsten Strand. Und die Vermieter sind sehr nett!

• 9 h hartog27-04-2013

heerlijk toeven; beslist iets voor nog een keer

zeer vriendelijke ontvangst, mooi appartementje met alles erop en eraan, goede bedden en een heel mooie tuin met lekkere schommelbanken. Al en al ...we zijn heel blij, dat we Wat Anders voor ons verblijf op het mooie ameland met het schitterende dorpje Hollum (geboorteplaats van de vader van mijn echtgenote) hebben ontdekt

Appartement Wad Anders info

• CafeNiet beschikbaar