NederlandWaddeneilandenAmelandVakantiehuizen AmelandVakantiehuis Verandawoningen Stijl & Zo

Vakantiehuis Verandawoningen Stijl & Zo

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

6 Reviews over Verandawoningen Stijl & Zo

• 8Fam van Tuyl28-07-2011

Gewldig sfeervol, je kunt er zo wonen

Waarschuwing, vergelijk de prijzen op naam zoals het comlex daadwerkelijk heet nl stijl en zo, laat je absoluut niet in de verleiding komen door bij Vakantiebemiddeling Aan Zee uit Bergen te boeken, deze beiden de acco aan onder een niet bestaande naam nl Strand en Zo, ze vragen gemiddeld 20% meer, dus pas op!!

• 8Fam Snoei met dochter van 1323-10-2010

Geweldige plek voor een midweekje tussenuit

Zeer compleet apartement niet al te ver van het centrum van Nes. Je kan gerust de auto achterlaten in Holwerd en een fiets huren bij aankomst. Zeker een keer voor herhaling vatbaar. De eigenaar Metz heeft trouwens nog meer leuke stekjes in Nes.

• 9Aart en Ria Broekhoff, Loosdrecht.15-09-2008

geweldig

wij zijn nu 2 keer in deze veranda woningen geweest. In juni 2007 en in maart 2008, heerlijk. En eten in "pure passie" het restaurant beneden is ook een echte aanrader.

Wij gaan zeker nog eens terug.

• 9Aart en Ria04-03-2008

wij zijn hier in de zomer van 2007 geweest. Een heerlijk, stijlvol, compleet appartement. Zeker voor herhaling vatbar.

• 9Arie Mostert27-11-2007

Een zeer smaakvol ingericht en ruim appartement gelegen tegen de duinen,voorzien van vele gemakken zoals prima soundsystem, groot flatscreen, sauna, combimagnetron, vaatwasser enz. Jammer dat een aantal kleine mankementjes niet gemeld was door eerdere bewoners waardoor er nog snel iets vervangen moest worden. Gemoedelijke en hulpvaardige ontvangst. 'Trekt u de deur maar gewoon dicht hoor als u weer naar huis gaat'. Schitterend eiland voor wandelaars en fietsers. Het plaatsje Nes is een plaatje ! 10 minuten lopen naar het centrum. Prima vervoer op het eiland dus een auto is veelal niet nodig. Voor herhaling vatbaar ? Jazeker !!

• 8KJ12-08-2007

mooi ingericht app. geen uitgeleefde bende, helaas was de internetverbinding slecht en was er niet op beide slaapkamers tv. schoonmaakkosten van 50,00 euro ietwat aan de hoge kant (in en onder de banken / bedden nog wel het een en ander gevonden bij onze komst) al met al wel de moeite waard

Vakantiehuis Verandawoningen Stijl & Zo info

Veilig betalen met