Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland

Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van Heeckeren Hotel Ameland voor je op een rij gezet:

1587 reviews over Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland in het Nederlands

Fijn!

Familie van Kleef
12-8-2018

Fijne ruime familiekamer met aparte kamer voor de kinderen erbij. Heerlijk ontbijt. Vriendelijke personeel. En een geweldige verassing op onze kamer na onze huwelijksdag op Ameland! Zo attent!

Geweldig

H.Veltkamp
4-8-2018

Prachtige locatie op een mooi eiland,heerlijk om te fietsen door de duinen

Esther
29-7-2018

Heerlijk schoon hotel. Goede bedden en een heerlijk uitgebreid ontbijt.

GEWELDIG!

Janny
28-7-2018

Eigentijds hotel , dat er heel goed uitziet. Verrassend. Vooral de mensen, die er werken en ook bij Rixt en het grandcafe zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Wat erg leuk is, dat je steeds waardebonnen krijgt voor lekkere dingen. Kortom: wij hebben genoten! Een aanrader. Geen verbeterpunten. Wat ze beloven, doen ze en krijg je.

prima

Elly
25-7-2018

De communicatie vooraf was heel goed ,vriendelijk meedenkend personeel

Mooie locatie, prima kamer, te hoge prijs.

Robert
24-7-2018

Leuke locatie in mooi en gezellig dorp. Prachtige stranden, duinen en bossen in de buurt voor een mooie fiets- of wandeltocht. Vriendelijk personeel, zeer nette kamer en hotel. We misten de airco (niet slapen onder een open raam waar van alles naar binnen dwarrelt), we misten een zitbank (i.p.v. de twee stoeltjes voor de tv) en vonden de kamer erg krap voor zo'n hoge prijs. Ontbijt was erg chaotisch en spaarzaam (net als het bijbehorende restaurant, Rixt).

Fantastisch! Ik heb genoten! :)

Trudie Postma
23-7-2018

Een heerlijk verblijf! Vriendelijk personeel & een fijne ligging van het hotel. De ligging van het hotel is in hartje Nes.

Prachtig hotel. Alles klopt gewoon.

S en R Heutink
22-7-2018

Heerlijk weekend gehad bij hotel van Heeckeren. Mooi, gezellig en schoon hotel. Perfect ontbijt, alles vers. Koffie en thee de hele dag gratis verkrijgbaar. Een probleem was zich voordeed werd door de eigenaar buitengewoon snel en netjes opgelost. Dat zie je niet vaak meer tegenwoordig, klasse!!

Volgende keer zit ik weer in hotel van Heeckeren

Wondergem
21-7-2018

Heerlijk ontbijt, goede bedden, nette kamers, luxe, goede service!

voor herhaling vatbaar

N.N.
20-7-2018

Een goed hotel met fijne kamers, een fantastisch ontbijt en vrij gebruik van koffie en thee tijdens verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland scoort een 8.59 uit 10 op basis van 1586 reviews.