Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland

Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van Heeckeren Hotel Ameland voor je op een rij gezet:

1484 reviews over Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Voor herhaling vatbaar!

Reijersen van Buuren
22-6-2018

Een heerlijk verblijf. Mooie, ruime kamer, schoon en een heerlijk dakterras. Gratis koffie en thee tijdens ons hele verblijf (ook de hele dag van vertrek) en een super ontbijt. Fris, wit beddengoed en idem handdoeken. Heerlijk groot bed. Mooie ruime douche en apart toilet. Kortom: genoten!

prachtig

N.
21-6-2018

mooi hotel, heerlijk ontbijt. netjes hele dag koffie en thee

Mooi eiland voor ontspannend weekend

Toby
19-6-2018

Mooie natuur, heerlijk ontspannend verblijf. Vriendelijke ontvangst in Hotel Van Heeckeren. Lekker vers ontbijt. Had "loft" gereserveerd via touroperator maar had een grote kamer waarvoor ik dezelfde prijs betaalde. Onderhoud van de kamer was niet optimaal. Toilet en lavabo niet echt schoon en oppervlakkig schoongemaakt.

Geweldig , we komen terug .

Guido
19-6-2018

+ Uitstekende service , heel comfortabele kamer , super vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid ontbijt .

- Niets

Héérlijk verblijf op een geweldig eiland!!

Rene Roovers
18-6-2018

Prima hotel. Gastvrije mensen. Prima restaurants

Zeker nog een keer

Hans
17-6-2018

Wij hadden de Wellness Suite, een prima kamer, het was er alleen nogal warm en 's avonds ramen open laten met alle muggen en geen horren voor de ramen, dat doe je dan niet. Bed was heerlijk, douche was heerlijk, stoomcabine ook. Ontbijt is, vonden wij, nogal aan de dure kant (€15,50), zeker als je zelf niet meer dan 2 broodjes neemt en je partner alleen wat yoghurt met cruesli, dus dat hebben we gelaten voor wat het was. Zag er wel erg lekker uit, overigens. Naast de koffie op de kamer, kun je beneden in de hal ook gratis koffie (en thee) krijgen. Er staan ook altijd koekjes of iets anders lekkers voor je klaar. Service is prima.

Heerlijk

L
17-6-2018

Prima kamer, met balkon. Lekker geslapen, mooie dubbele regendouche. Uitgebreid ontbijt

Prima hotel centraal gelegen op Ameland

Hanevelt
11-6-2018

Vriendelijk personeel en prima hotel

1 klein minpuntje: maar 1 schone handdoek op de 2e dag

prima verblijf, goede service

l.Dil
8-6-2018

auto parkeren aan op parkeerplaats bij veerboot

Hoekstra
7-6-2018

Super hotel, mooie ligging en vriendelijk personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland scoort een 8.58 uit 10 op basis van 1554 reviews.