Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland

Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van Heeckeren Hotel Ameland voor je op een rij gezet:

1558 reviews over Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland in het Nederlands

Gerry
16-10-2018

In een woord fantastisch. Mooie kamer met grote douche. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was werkelijk onvoorstelbaar goed.

Hotel waar je graag terug komt !

Karin
15-10-2018

Hotel midden in het centrum van Nes met prachtige kamers, heerlijk ontbijt, mooie lounge ruimte en terras en bovenal vriendelijk personeel. Wij komen er elke keer weer heeeeel graag terug.

Geweldig, echt een aanrader!

Laura Jans
14-10-2018

Heerlijke plek in het centrum van Nes. Je loopt zo naar het strand maar de gezelligheid van het dorpse centrum om de hoek. Het hotel zelf is fantastisch! De kamers zijn compleet. Fijne bedden, goede douche en alle faciliteiten aanwezig. Het ontbijt is echt een feestje met allerlei verse eilandproducten! Bijzonder goed. Het personeel denkt actief mee en is zeer vriendelijk. Je voelt je zo welkom. Wij gaan zeker weer!!!

Fijn verblijf

Johan
14-10-2018

Heerlijk stil hadden een eigen terrasje, gratis koffie of thee. Maar niet echt handig is de glazen douche ruimte in de kamer, aan/ uitkleden in smalle tussenruimte bij de wastafel.

Fijne plek

Anna B.
14-10-2018

Al eerder hier geweest toen voelden we ons ontzettend welkom. Ook nu werden we goed ontvangen maar het bijzondere gevoel was er niet. Als voorbeeld er werd niet gegroet bij binnenkomst of wanneer je een personeelslid in de gang tegenkwam. En dat was nu juist zo ontzettend goed de 1e keer. De benadering in het grandcafe is geweldig. Personeel gaat tegenover je op de bank zitten om je eten te bespreken. Heel gastvrij en heerlijk gegeten. Daar verlaat je met een goed gevoel het prachtige terras.

Alle extra cadeautjes vanuit het hotel is een leuke verrassing.

Nog 1 andere opmerking; Vervang de vieze vloerbedekking op de trap. Dat is je 1e indruk als je naar je kamer loopt😏

Super!!

Jaap van der Borg
12-10-2018

Ik vindt het hotel goed verzorgt en het is overal netjes

ik kom hier altijd 2 x per jaar voor een overnachting, het ontbijt is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit en vriendelijke bediening

Voor het najaar prima hotel in centrum Nes.

Ronald
9-10-2018

Zeer ruime kamer, heerlijk groot bed, mooie douche. Aan het hoofdeind van bed, schuin dak met groot raam, je sliep onder de sterrenhemel. Min punt, geen balkon, en geen uitzicht. Ontbijt was zeer uitgebreid ,maar was boven de kamerprijs nog €15,50 per dag.

LW
9-10-2018

Geweldig hotel.. alles tot in de puntjes verzorgd.. kamer.... ontbijt. .. personeel alles vast super

Fantastisch!

Carla Schaart
6-10-2018

Prima hotel! Mooie kamer, de gehele dag gratis koffie, Goed ontbijt. We hadden de welness suite met stoommachine. Heerlijk!

voor herhaling vatbaar

Aad en Annie Beemster
1-10-2018

vriendelijk en gastvrij mee de werkers, goed verzorgd ontbijt met ter plaatse klaargemaakte producten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.