Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland ****

Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland ****

Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland
Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van Heeckeren Hotel Ameland voor je op een rij gezet:

1401 reviews over Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland in het Nederlands

In één woord: geweldig!

Sanne, 17-2-2018

Wat is Hotel van Heeckeren een heerlijke plek!!

Als je op het prachtige Ameland aankomt, is het hotel slechts een klein kwartiertje wandelen. Het hotel ligt middenin het gezellige dorpje, waardoor je snel bij alle restaurants bent en gemakkelijk 's avonds een drankje kan doen in één van de cafés. Ook is de ligging van het hotel perfect voor een strandwandeling: in eveneens een kwartier lopen ben je op het strand, maar mocht je een fiets hebben, zijn er nog veel meer opties. Waar je ook heen wil, het hotel ligt altijd centraal en is daarom een ideale uitgangsplek!

Maar niet alleen de locatie is super, het hotel zelf is eveneens heerlijk! De kamers zijn ruim, schoon en heel mooi en hip ingericht. Het bed is gigantisch en ligt heerlijk, de regendouche is zo fijn dat je er nooit meer onderuit wil en de rituals doucheproducten zorgen voor een luxe gevoel. In het hotel is een grote woonkamer waar je heerlijk kan relaxen: heerlijke banken, spelletjes, tijdschriften en grote ramen om lekker naar buiten te kijken. Het ontbijtbuffet is ontzettend uitgebreid en heerlijk! Vers sinaasappelsap, een enorme hoeveelheid verschillende soorten broodjes, kazen en ander beleg en vers exotisch fruit. En dan ook nog de gehele dag onbeperkt koffie, thee en koekjes: wauw.

Ook de service is super: je wordt klantvriendelijk verwelkomt, het personeel is in voor een praatje, je kan je spullen in een afgeschermde ruimte stallen als je te vroeg bent aangekomen of nog wat langer op het eiland wil blijven na het uitchecken en je krijgt uitgebreid advies over lekkere restaurants en mooie plekken op het eiland.

Kortom: een geweldig hotel waar wij zeker terug gaan komen! Bedankt voor het heerlijke verblijf!

Een heerlijk hotel

Anka Wilmes, 16-2-2018

Een erg goed hotel, met echte-bonen-koffie ook op de kamer. Ontbijt kan niet beter. Kamers zijn erg mooi ingericht en comfortabel.

Super hotel, service is meer dan top

Johan van Vliet, 12-2-2018

Iedere keer een super vriendelijke ontvangst. De medewerkers geven je echt het gevoel dat de gast Koning is. Dit hotel is echt een aanrader. Mooie kamers, super ontbijt.

Paradijs eden

Fennyvanmaaren , 30-1-2018

Heel vriendelijk behulpzaam personeel fijn verblijf niks hoeft maar mag en het ontbreekt je echt aan niks heerlijke luchtjes van rituels 👍🏻🌟🌟🌟🌟🌟

Genieten

Jacqueline, 30-1-2018

Hier kom je thuis. Vriendelijk personeel, mooie warme kamers, uitgebreid ontbijt en als super service gehele dag koffie/thee met iets lekkers erbij. Gelegen midden in Nes. Goede uitval basis om gehele eiland te bewonderen. Met de fiets ben je binnen vijf minuten op het strand.

Heerlijk relaxen , met jacuzzi op de kamer

Alfred en Fionna, 29-1-2018

Een heerlijke plek om lekker te relaxen, uitgebreid te ontbijten en om heerlijk te genieten

Hier voel je je nog echt als gast behandeld

Jeroen hoogenboom, 27-1-2018

De kamers zijn super. Ingericht aan de eisen die tegenwoordig gevraagd worden. Ontbijt zeer uitgebreid met veel vers fruit, verse jus d' orange. Zeer compleet. Personeel vriendelijk. Wij wilde een extra nacht boeken tegen een prijs die gelijk was aan de aanbieding die wij hadden. Dat was allemaal geen probleem. Wel erg rustig in januari op het eiland. Wij moesten zoeken naar een restaurant wat open was.

Geweldig mooi hotel

Hans en Ria Soyer, 27-1-2018

We hebben drie super dagen gehad in het hotel echt een aanrader

Fantastisch,zeker voor herhaling vatbaar

Henk Bosma, 26-1-2018

Geweldig hotel,rustig, alles goed verzorgd,ontbijt ook geweldig,we hopen dat er snel weer zo’n soort arrangement kom,wij hadden het winterarrangement.

uitwaaien op Ameland

Helma Hut, 22-1-2018

Super genoten in Van Heeckeren Hotel , mooie kamer met prima bed, gastvrij personeel en heerlijk uitgebreid ontbijt, kortom we komen gauw nog een keer weer terug.

Strand op een kwartier lopen, gezellige winkels in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland scoort een 8.56 uit 10 op basis van 1467 reviews.