Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland

Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van Heeckeren Hotel Ameland voor je op een rij gezet:

1602 reviews over Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland in het Nederlands

Als je op zoek bent naar een nachtje met veel luxe en ontspanning voor een betaalbare prijs dan moet je hierheen gaan.

Super!

Fam to,
15-12-2018

Heerlijk hotel met mooie kamers en vriendelijk personeel

Lekker weekend samen, in een prachtig hotel.

Debbie,
12-12-2018

Voor het eerst waren we op Ameland, helaas was het weer erg slecht, veel regen en wind natuurlijk. Openbaar vervoer per bus is in december ook weinig tot onregelmatig. De mensen op het eiland zijn wel heel vriendelijk. Ondanks het weer hebben we ons prima vermaakt. In december zijn veel winkels en activiteiten gesloten. Het hotel was echt super de luxe, koffiemachine op de kamer, heerlijk bed, dubbele regendouche. In de gezellig lounge is doorlopend koffie en thee met lekkers te verkrijgen en er liggen spelletjes. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We gaan zeker weer maar dan wel in een ander jaargetijde.

Een fijne plek waar men zich thuis voelt

Joke,
11-12-2018

Een heerlijke plek waar gastvrijheid hoog aangeschreven staat.

Prima hotel en perfect ontbijt

C.J. Alberts,
11-12-2018

Twee nachten, even uitwaaien na en drukke periode

Erg genoten in dit heerlijke hotel.

Hannah,
11-12-2018

Prachtig hotel, goed personeel en gezellige lounge waar je kunt genieten van een heerlijk ontbijt. En de hele dag door gebruik kunt maken van gratis koffie en thee. Wij hadden de ‘fantastische kamer’. Een mooie ruimte met een heerlijk bed en een gezellig zitje. De badkamer was ook top, ik miste alleen wel een badjas (dat is juist zo fijn altijd in hotels). Ook was de kamer soms erg koud, wij moesten de verwarming echt heel hoog zetten voordat het warm werd. Het hotel maakt gebruik van lekkere producten van rituals, erg fijn, alleen jammer dat er geen conditioner was, als ik dat had geweten had ik die zelf even meegenomen. Over het algemeen erg genoten van ons verblijf in dit hotel.

Heerlijk verblijf in een knus en warm hotel!

Mariska,
5-12-2018

Dit hotel staat in het grootste dorpje op Ameland (Nes). Ook vlakbij het strand en om de hoek kun je fietsen huren. De busverbinding naar de boot is ook vlakbij. Wij kwamen voor natuur, rust en ruimte maar ook gezelligheid en dat is helemaal gelukt. Het hotel doet knus aan maar is modern en van alle gemakken voorzien. Heerlijk ontbijtbuffet en je kunt hele dag door lekkere koffie/thee krijgen en in de lounge lekker zitten. De dubbele douche op onze kamer vonden we geweldig.

Ria de Bree,
3-12-2018

Super! Gezellige kamer, superlekker bed, sauna en een heerlijk ontbijt met allemaal verse producten.

Het was ook deze keer weer helemaal fantastisch

Gezien Felser Kunstman,
3-12-2018

Het is een heerlijk hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Het heeft een gastvrije sfeer. De kamers zien er goed verzorgd uit. Het ontbijt is uitgebreid en erg lekker. De hele dag kun je gratis koffie en thee nemen , vergezeld van koekjes. Wij zijn hier al zeker zes keer geweest en komen ieder jaar terug.

Heerlijk verblijf!!

Nick,
3-12-2018

Heerlijk verblijf gehad. Met zo’n jacuzzi in de kamer, is Ameland ook in november genieten. Lekker opwarmen na een lange wandeling over het strand.

Bij het ontbijt erg veel verse produkten en genoeg van alles.

Schoonmaken van de kamers kan beter, er lagen wat “voorwerpen” onder het bed...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Heeckeren Hotel Ameland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.