Vakantiehuis Vakantiecentrum De Kuul

Vakantiehuis Vakantiecentrum De Kuul

Vakantiehuis
Weer vandaag17°

3 reviews over Vakantiehuis Vakantiecentrum De Kuul in het Nederlands

onvriedelijke beheerder en niet schoon

rm wijgman
8-6-2014

De kuul gebouw,d was niet schoon. In de keuken zaten de spinnendraden onder de afzuigkap zo smerig en daar onder moesten wij het eten bereiden, de gehuurde bbq zou schoon zijn, ook die was smerig wij hebben het zelf schoon moeten maken.en dan durven ze ook nog 15 euro vragen,de buitenboel had ook een veeg beurt nodig, geen buitenstoelen genoeg en de vriendelijk vande beheerste was ver te zoeken er kon nog geen goede dag af, jammer hoor want het is een mooi eiland, wij hebben 180.00euro voor de schoonmaak betaald dat hebben ze heel makkelijk verdient

Gereisd Met vrienden in mei 2014

fantistisch, echt geweldig!

Steven Woudstra
1-3-2014

Vriendelijk personeel, een geweldige plek om te verblijven en van alle gemakken voorzien. Op elke kamer douche en wc, wat een luxe.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Niet best

Kim
27-7-2013

Te kleine kamers, deur van de badkamer kan niet normaal open, alles is veel te klein voor het aantal personen.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Vakantiehuis info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantiecentrum De Kuul in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantiecentrum De Kuul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.