Vakantiehuis 't Schuurke

Vakantiehuis
Vakantiehuis 't Schuurke
8,8

9 reviews over Vakantiehuis 't Schuurke in het Nederlands

Heerlijk relaxed en comfortabel huisje

Anneke
2-10-2016

Prettig comfortabel huisje met alle basis dingen aanwezig.

Beheerster was zeer vriendelijk

Het huisje zeer schoon

Goede waterstraal in de douche

Nette bedden (boxspring)

Alleen de zee is wat verder weg dan 1 km (ongeveer 2,5 km enkele reis)

Een hele prettige plek!

Margriet Veenendaal
26-3-2015

We hebben in maart voor de zoveelste keer t schuurke aangedaan en het blijft ons plekje op Ameland!! Een huisje met alles erop en aan. Lekker centraal gelegen, supermarkt ,fietsverhuur en bushaltes in de buurt Verder aan eet gelegenheden geen gebrek.

Volgend jaar komen we graag weer terug!!

Klein, maar fijn huisje!

Henriette
18-6-2014

't Schuurke is klein, voor 2-4 personen. Wij waren met 2 volwassenen en 2 labradors en dat ging uitstekend. De banken in de kamer zitten goed, de bedden slapen goed, de douche is schoon en heeft een heerlijke waterstraal en er is goed warm water. De keukeninrichting is ook goed en we zijn niets tegen gekomen wat we misten in de keuken. Goed overleg over de aankomst- vertrektijd en er is veel mogelijk. Misschien zou het huisje een keer leuk gemoderniseerd kunnen worden qua afwerking, maar zoals het nu is heeft het ook sfeer. De tuin is ook heerlijk, misschien een idee om deze een keer zover mogelijk af te zetten zodat honden vrij rond kunnen lopen in de tuin. In de buurt is o.a. een Spar, een winkeltje met producten van Ameland, een slijterij, verschillende eetgelegenheden en mooi wandel- fietsgebied. Prima adres om te verblijven tijdens het wandelen van het streekpad; Waddenwandelen. Sfeervol dorp. Misschien dat de gordijnen in de slaapkamer veranderd kunnen worden; meer verduistering?

Leuk

Sanne Jansen
2-5-2014

Leuk omgebouwd schuurtje. Alles wat je nodig hebt en schoon! Heerlijk genoten van het eiland.

Heel gezellig huisje!

Deborah Wouda
26-11-2013

Dit huisje is uitermate geschikt voor 2/3 personen. Ligt rustig en toch centraal en op loopafstand van een kleine supermarkt en een boerderij dat producten uit Ameland verkoopt.

Jacqueline
8-10-2013

Een leuk klein schuurtje wat mooi opgeknapt is tot een vakantiehuisje.

Ligt om de hoek van hotel nobel dus vrij centraal.

Huisje was goed schoon, en de bedden sliepen lekker.

De eigenaren van het huisje zijn ook heel vriendelijk en behulpzaam

Kortom een aanrader !!!

2007

Een heel vriendelijk en beleefde familie, echte lieverds...het huisje is voor 2 persoon echt heel goed te doen. Midden in het dorp Ballum! Mooie douche, goede slaapruimte,klein maar fijn. Interieur is wat ouderwets maar geeft ook weer een stijl/sfeer mee!

Keukentje is erg mooi en van alles voorzien, woonkamer is ook mooi en van alle gemakken voorzien! Lekker terrasje erbij.

Vond het heerlijk en geweldig daar, me vriend ook! En ook een heel eerlijke prijs! Perfect gewoon!

Als we naar Ameland gaan, wordt het zeker weten weer " het schuurke" ! Een woord geweldig! En nogmaals zeer vriendelijke en aardige mensen!

Ramon en Karin (familie Granneman)!

2006

vakantie Ameland kerst ,oud en nieuw in het t,schuurke

cas , paula en prins.
4-8-2006

vakantie Ameland kerst ,oud en nieuw in het t,schuurke.

nog even wat vakantie foto.s

we zijn de kerst en oud en nieuw,9 dagen geweest

Cas en Paula van der Zouw
4-8-2006

we zijn de kerst en oud en nieuw,9 dagen geweest.

,t schuurke is ons goed bevallen,,,,vriendelijke mensen.

we komen dan ook zeker weer terug.

oja,,dicht bij nobel,,wat wil je nog meer.

janny,,we brengen sneeuw mee ,,hihih

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Schuurke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Schuurke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.