Appartement 't Roefke (Oranjeweg)

NederlandWaddeneilandenAmeland
8.2FantastischScore uit 6 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 6 reviews
  • 7.4Inrichting
  • 8.4Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over 't Roefke (Oranjeweg)

• 6Fam van Bemmelen.29-05-2018

Niet zolang de situatie zo is.

Ideaal huisje .alles d'op en d'an. Ware het niet dat je elke morgen om 7 uur gewekt wordt door het kabaal van een grote vrachtwagen die de Coop komt bevoorraden. Op de tijden ( soms ook overdag) blokkeert die vrachtwagen de toegang tot het huisje zodat je er met de auto niet in of uit kunt...en met de fiets moet je halsbrekende toeren uithalen om er langs te kunnen. Ons stoorde het zelfs zo erg ( nadat we een keer 3 kwartier moesten wachten) dat we de politie ingeschakeld hebben. Als deze situatie er niet was is het een ideale plek en huisje.

• 7Appart31-12-2015

in het centrum van Hollum

midden in het centrum van Hollum ligt dit knusse appartementje, alles wat je nodig hebt voor een weekje Ameland is aanwezig. Badkamer is mooi opgeknapt, de rest van het appartement komt nog denken we, want je kunt zien dat het al een aantal jaren meegaat. Van de bedden werden we niet blij, hadden het gevoel midden op zee te liggen , op een luchtbed,niet echt comfortabel. heel goed wifi in het appartement.

• 10Gerrit van den Hazel08-06-2013

Heerlijk plekje om lekker bij te komen.

Wat een leuke binnenkomer van Geert en Elisa. Er lag een geschreven kaartje van Rondje Ameland op de tafel met daarbij een overheerlijk Amelands suikerbroodje. Geweldig!!! Alles wat we nodig hadden was er en alles was super schoon en dat vinden wij eigenlijk het belangrijkste, maar we zijn er nog niet. We hadden een week prima weer, heel veel zon en dan konden we heerlijk in korte broek en in het overhempje op het terrasje in het tuintje zitten, terwijl het op het eiland toch eigenlijk, mede door de harde wind, slechts 14/15 graden was. De mensen die op straat langs kwamen liepen in de winterjas en keken allemaal heel vreemd naar ons, maar het was echt lekker warm in dat tuintje voor 't Roefke. Wij hebben er een heerlijke week gehad en mochten we nog weer, zonder anderen, naar Ameland komen dan zal ik zeker eerst kijken of dit huisje beschikbaar is. Kortom, een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.

Koos en Gerrit

• 10Jenny05-08-2007

Familie de Jong heeft ons echt het vakantie-gevoel bezorgd. Er lag bij aankomst een suikerbrood en een handgeschreven kaartje op ons te wachten. Erg attent. De lokatie is super; lekker in het centrum van Hollum, waar het erg rustig en gemoedelijk is. Een heerlijke tuin tot onze beschikking, zodat onze kleine man van 4 jaar heerlijk kon ravotten en voetballen. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

• 8DJ Pheifer29-12-2006

Uitstekend appartement in centrum Hollum.

• 8H.J. Naber12-08-2006

Een leuk en knus appartement. Heel erg netjes en verzorgd. De bedden zijn prima en alles wat noodzakelijk is is aanwezig en goed van kwaliteit. Erg fijn is de wasmachine met droger voor de dagen dat het weer wat minder is. Alles is op loopafstand. De winkels, fietsenhuur, museum en het strand.De eigenaren Elisa en Geert zijn gastvrij en houden in de gaten of alles naar wens verloopt. Zeker de moeite waard en voor ons voor herhaling vatbaar!

Appartement 't Roefke (Oranjeweg) info

Facilities