Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis State Klaver Vier in het Nederlands

Heerlijk verblijf!

Nikki
3-9-2018

Heel fijn verblijf gehad in in dit gezellige appartement. Vriendelijke eigenaren die even een praatje komen maken en vragen of alles naar wens is. Appartement is wel een beetje gedateerd maar ze zijn druk bezig om dit te renoveren en ze maken er echt wat moois van! Super ligging in het gezellige dorp Hollum. Bus, fietsverhuur, paardenverhuur, winkels, restaurants en het strand op loopafstand. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad en komen zeker een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Super verblijf!

Wendy Sleiderink
3-9-2018

Erg leuk, schoon en ruim appartement. De eigenaren doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Leuke speelgelegenheid voor de kinderen. Restaurantjes, gezellig pleintje, supermarkt allemaal op loopafstand. Strand per fiets binnen 10 minuten te bereiken! Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Perfect appartement

bj_nieland
20-10-2014

Het huisje was heel schoon en goed ingericht. Mooie grote tuin met tuintafels en voldoende speelmogelijkheden voor de kinderen. Het ligt aan de rand van Hollum maar binnen 1 minuut ben je in het centrum. Strand/vuurtoren is op loopafstand ( 2km). De prijs is in vergelijking met andere appartementen heel gunstig. Op het eiland is veel te doen en te ontdekken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis State Klaver Vier in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis State Klaver Vier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.