Vakantiehuis Sjans

VakantiehuisWeer vandaag23°17°
Vakantiehuis Sjans
8,5

32 reviews over Vakantiehuis Sjans in het Nederlands

Hier komen we zeker terug!

Henriette Kelderman-Makaaij
20-5-2018

Een heerlijk knus huis waar meer dan genoeg boeken, cd's en dvd's aanwezig zijn, ook spellen. Huis is compleet ingericht en we zijn niets tegengekomen dat we gemist hebben. De douche is heerlijk , de douchekop hebben we even gerepareerd, evenals de fluitketel ;). Huis ligt aan het eind van de weg in een rustige buurt van waaruit het heerlijk wandelen is met de hond. Hondenbakken en hondendeken aanwezig. Grote ruime tuin waar het prima vertoeven is en waar de konijntjes en vogels volop aanwezig zijn. Dichtbij het centrum van Ballum, op loopafstand van de Spar. Fietsen hebben we niet gebruikt maar die zijn wel aanwezig. Huis is echt van alle gemakken voorzien en een heerlijke plek om te zijn. We konden nog naar het zwembad maar hier geen gebruik van gemaakt.

De volgende keer dat we Ameland bezoeken hopen we weer in Sjans te kunnen verblijven, zeker omdat onze labrador hier ook welkom is evenals op vele andere plaatsen op Ameland!

Verstilling in decembermaand

Dick en annelies
26-12-2017

Fantastisch onderkomen...aan eind van weg.Met hond hebben we daar een week doorgebracht.Elke dag lange wandelingen...daarna met een boek op de bank en volop gelezen. Heerlijk geslapen door de stilte.Aardedonker

na 18.00 uur....veel hazen en konijnen rondom het huis..zelfs een ree door de tuin zien lopen.Voor ons, stadse mensen allemaal nieuwe ervaringen, we komen zeker terug! En dan weer in december.

Huis was goed ingericht en alles was aanwezig.Prima bedden.

Misschien als tip,wat sterkere lampjes in de keuken spotjes.Een lampje van afzuigkap was defect.

Zondermeer voor herhaling vatbaar

Annelies en Jan
27-10-2016

Het weer zat niet mee, maar het warme, knusse huisje maakte dat ruimschoots goed. De laatste dag (toch) nog even genoten v.d. ruime, vrij liggende tuin. Fijne, praktische keuken van alle gemakken voorzien. Ook leuk voor wie van kokerellen houdt (o.a. goede wokpan en wokpit). Maar nu het donkerder is misten we wel direct licht boven het aanrecht.

Goede, centrale ligging om het eiland te ontdekken. Niet ver van het strand en de bus stopt vlakbij. Dichtbij het vliegveldje; volgende keer gaan we parachutespringen.

Sjans: een super gezellig huisje!

Otto en Maartje
16-10-2016

Een gezellig knus huisje, met veel privacy. Alles wat je nodig hebt is er... en meer. Met zorg ingericht en goed onderhouden. Fietsen zijn in goede staat. We hebben genoten van onze midweek.

Bijzonder prettig vakantiehuis

Derk
14-8-2016

Het huis is van alle gemakken voorzien en daarbij ook een kleine keukenvoorraad. Dus kruiden e.d. Goed gelegen aan de rand van de camping en uitgangspunt voor leuke wandelingen.

Fantstisch

Monique v Wijck
12-4-2015

Van alle gemakken voorzien, prachtig gelegen

leuke inrichting, hebben ondanks eerdere bezoeken nog veel boeken te lezen en veel films te bekijken

erg compleet! aanrader!

Aanrader! Super compleet (kasten vol

Boeken en leuke dvd's, complete keuken met goede oven, lekkere bedden, groooote fijne tuin). Wij hadden aantal flinke regen dagen, maar zelfs dan hoef je je niet te vervelen.

Ballum en strand zijn op Max 10 minuutjes fietsen. Beschut en veel privacy, maar als je met kinderen bent ook de faciliteiten van een grote camping.

Had ik al 'aanrader' gezegd?!

Zeer prettig en rustgevend verblijf

Jacqueline Crucq-Lokhorst
23-6-2014

Heel fijn en smaakvol huis, om heel vaak terug te keren.

Heerlijke vakantieplek

Kamphuis
17-9-2013

We hebben hier een heerlijke vakantieplek gehad. Alles was aanwezig en ook aan de hond was gedacht. Het huisje is knus en gezellig ingericht, alleen de twee-zits bank is wel aan vervanging toe. Voor de rest was het top. Echt aan te bevelen.

Wat een rust en comfort!

wouter
13-12-2011

Het huisje 'Sjans' is echt een topper! Mooi aan de rand (hoek) van het vakantiepark, dus alle rust en privacy. Binnen enkele minuten in de duinen en vlakbij zee. Kleine supermarkt in Ballum is ook dicht in de buurt.

Het huisje is van alle gemakken voorzien. Gezellig ingericht met mooie meubels, goede keuken e.d. Bovendien vele (nieuwe!) dvd's, boeken en spellen om van te genieten.

Enorm genoten van de rust en het comfort, mede mogelijk gemaakt door 'Sjans'!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sjans in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sjans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sjans scoort een 8.53 uit 10 op basis van 33 reviews.