Vakantiehuis Sjans

33 reviews over Vakantiehuis Sjans in het Nederlands

Heerlijk

Rob en Elly,
1-11-2018

We hebben een heerlijke week gehad in huisje de Sjans,

Het is een heel gezellig huisje, vol boeken, muziek en dvd s, de keuken is uitgerust met goede pannen en het huisje is heel rustig gelegen. Helaas hebben we niet in de tuin kunnen zitten, maar met mooi weer zit je hier super in de grote tuin rondom met veel privacy.

Een aanrader dus!

Gereisd met partner in oktober 2018

Hier komen we zeker terug!

Henriette Kelderman-Makaaij,
20-5-2018

Een heerlijk knus huis waar meer dan genoeg boeken, cd's en dvd's aanwezig zijn, ook spellen. Huis is compleet ingericht en we zijn niets tegengekomen dat we gemist hebben. De douche is heerlijk , de douchekop hebben we even gerepareerd, evenals de fluitketel ;). Huis ligt aan het eind van de weg in een rustige buurt van waaruit het heerlijk wandelen is met de hond. Hondenbakken en hondendeken aanwezig. Grote ruime tuin waar het prima vertoeven is en waar de konijntjes en vogels volop aanwezig zijn. Dichtbij het centrum van Ballum, op loopafstand van de Spar. Fietsen hebben we niet gebruikt maar die zijn wel aanwezig. Huis is echt van alle gemakken voorzien en een heerlijke plek om te zijn. We konden nog naar het zwembad maar hier geen gebruik van gemaakt.

De volgende keer dat we Ameland bezoeken hopen we weer in Sjans te kunnen verblijven, zeker omdat onze labrador hier ook welkom is evenals op vele andere plaatsen op Ameland!

Gereisd met partner in mei 2018

Verstilling in decembermaand

Dick en annelies,
26-12-2017

Fantastisch onderkomen...aan eind van weg.Met hond hebben we daar een week doorgebracht.Elke dag lange wandelingen...daarna met een boek op de bank en volop gelezen. Heerlijk geslapen door de stilte.Aardedonker

na 18.00 uur....veel hazen en konijnen rondom het huis..zelfs een ree door de tuin zien lopen.Voor ons, stadse mensen allemaal nieuwe ervaringen, we komen zeker terug! En dan weer in december.

Huis was goed ingericht en alles was aanwezig.Prima bedden.

Misschien als tip,wat sterkere lampjes in de keuken spotjes.Een lampje van afzuigkap was defect.

Gereisd met partner in december 2017

Zondermeer voor herhaling vatbaar

Annelies en Jan
27-10-2016

Het weer zat niet mee, maar het warme, knusse huisje maakte dat ruimschoots goed. De laatste dag (toch) nog even genoten v.d. ruime, vrij liggende tuin. Fijne, praktische keuken van alle gemakken voorzien. Ook leuk voor wie van kokerellen houdt (o.a. goede wokpan en wokpit). Maar nu het donkerder is misten we wel direct licht boven het aanrecht.

Goede, centrale ligging om het eiland te ontdekken. Niet ver van het strand en de bus stopt vlakbij. Dichtbij het vliegveldje; volgende keer gaan we parachutespringen.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Sjans: een super gezellig huisje!

Otto en Maartje
16-10-2016

Een gezellig knus huisje, met veel privacy. Alles wat je nodig hebt is er... en meer. Met zorg ingericht en goed onderhouden. Fietsen zijn in goede staat. We hebben genoten van onze midweek.

Gereisd met partner in oktober 2016

Bijzonder prettig vakantiehuis

Derk
14-8-2016

Het huis is van alle gemakken voorzien en daarbij ook een kleine keukenvoorraad. Dus kruiden e.d. Goed gelegen aan de rand van de camping en uitgangspunt voor leuke wandelingen.

Gereisd met partner in april 2016

Fantstisch

Monique v Wijck
12-4-2015

Van alle gemakken voorzien, prachtig gelegen

leuke inrichting, hebben ondanks eerdere bezoeken nog veel boeken te lezen en veel films te bekijken

erg compleet! aanrader!

Gereisd met partner in januari 2015

Aanrader! Super compleet (kasten vol

Boeken en leuke dvd's, complete keuken met goede oven, lekkere bedden, groooote fijne tuin). Wij hadden aantal flinke regen dagen, maar zelfs dan hoef je je niet te vervelen.

Ballum en strand zijn op Max 10 minuutjes fietsen. Beschut en veel privacy, maar als je met kinderen bent ook de faciliteiten van een grote camping.

Had ik al 'aanrader' gezegd?!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Zeer prettig en rustgevend verblijf

Jacqueline Crucq-Lokhorst
23-6-2014

Heel fijn en smaakvol huis, om heel vaak terug te keren.

Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijke vakantieplek

Kamphuis
17-9-2013

We hebben hier een heerlijke vakantieplek gehad. Alles was aanwezig en ook aan de hond was gedacht. Het huisje is knus en gezellig ingericht, alleen de twee-zits bank is wel aan vervanging toe. Voor de rest was het top. Echt aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sjans in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sjans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.