Géén boekingskosten

• 8.6Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Sier

• 9Annelize14-09-2019

Geweldig

Geweldig huisje. Wij waren hier met hond. Heerlijk zo’n afgesloten tuin. Lekker dicht bij de zee. Je loopt zo de duinen in.

• 9Fam. Krans17-06-2014

Echt heel kindvriendelijk

Wij zijn net een weekendje geweest met onze jonge tweelingdochters, zoon en hond. We hadden schitterend weer en onze kinderen hebben hun erg goed vermaakt op de trampoline en glijbaan etc. Wij zaten heerlijk op de loungebanken in de tuin. Restaurant de Piraat is ook een aanrader met kinderen en spelen in de speelboerderij in Ballum.

Huisje was schoon, badkamer was net nieuw en alles was zeer goed voorelkaar! Jammer dat het huisje al zo vol zit voor het hoogseizoen, wij willen graag weer komen. Misschien tot in september!

• 8Fam Scholte12-07-2013

Heerlijk ruim opgezet!

Heerlijk rustig. Dichtbij strand. Supermarkt in de buurt. Prima vermaakt.

• 10Fam. Rutjes11-05-2013

Perfecte lokatie

Bungalow Sier is zeer luxe ingericht met kwaliteitsmeubelen zowel binnen als buiten. Het heeft ons aan niets ontbroken en de ligging is perfect. Je kunt in de grote (kindvriendelijke) tuin altijd wel een plekje vinden uit de wind en in de zon. Zelden zo een mooi, lux en stijlvol ingerichte bungalow gehuurd voor een redelijke prijs. Wij hebben er een midweek in mei 2013 genoten en zullen het aan vrienden aanbevelen. Ramona bedankt!

• 9Ria Vleer20-03-2013

Heel erg leuk, een aanrader!

Wij zijn net terug van een weekendje Ameland en hebben genoten. Alles heel compleet, schoon, verzorgd en gezellig. Wij hebben nog niet eerder zo getroffen met een vakantiewoning. Het is net een 2e thuis! Ramona, bedankt voor de goede zorgen en wij zijn weer even helemaal bijgekomen! ps. dit is echt zo´n woning waar het niet uitmaakt of het nou mooi weer is of niet, je vermaakt je wel!!

• 8H. Brouwer24-01-2013

Uitstekend vakantie verblijf

Van dit verblijf gebruik gemaakt in de maand december, heerlijk rustig, uitstekend uitgerust verblijf voorzien van alle gemakken incl beschikbaarheid fietsen.

• 8Fam Verblakt07-06-2011

prima keuze

mooi huisje, van alle gemakken voorzien. Fijn dat er 2 fietsen staan. Mooie vrije tuin met allerlei tuinmeubilair. Leuke inrichting. Bij vragen goede service.Een slaapkamer wat klein maar niet bezwaarlijk.Wc op badkamer wat krapjes, maar echter prima te doen allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar.We hebben genoten. Er waren ook veel dingen die we niet nodig hadden zoals de tv's etc. maar we hadden dan ook prachtig weer. Een mooie haard is er ook aanwezig.

• 9S. Claassen02-06-2011

Erg fijn vakantiehuis

In mei 2011 hebben we een lang weekend van dit vakantiehuis gebruik mogen maken. Wat een superweekend hebben we gehad! Het huis is van alle gemakken voorzien. Er zit een heerlijk bubbelbad in de badkamer, buiten heerlijke loungebanken, maar ook een tuinset en ligstoelen en niet te vergeten een bbq. Boven is het wat kleiner dan beneden, maar dat vonden wij niet hinderlijk. De bedden sliepen heerlijk. Ons dochtertje kon heerlijk spelen in de grote tuin met speeltoestel. En we hebben ook nog de bij het huisje horende fietsen gebruikt. Echt een superhuis! Vlakbij het huis is het strand en ook een buitenzwembad en trampolines. Er ligt een vliegveld voor zweefvliegtuigen vlakbij, maar daar hoor je werkelijk niets van.

• 9Fam. Wissink28-03-2011

geweldig huis, van alle gemakken voorzien!

Heerlijk huis, zeker 5 sterren! Van alle gemakken voorzien. Fietsen met kinderzitje, grote tuin. Dichtbij duinen en strand. Voor de kinderen een groot speeltoestel in de tuin. Wij hebben een heerlijk weekend gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

• 8sacha07-11-2010

Leuke vakantieplek

Leuke vakantieplek. Met hond helemaal leuk. Aan de duinrand. Alleen moet wel veel de hond vast vooral als je een hond hebt die veel achter schapen of koeien aangaat. Het huisje was super. Wij zaten wel in Oerd, het buurhuisje is Sier. Sier heeft alleen een speeltoestel en Oerd niet. Prima badkamer, huiskamer etc.

Vakantiehuis Sier info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Kiekendiefsplek 227, 9162 SK