Vakantiehuis Sier

8,9

11 reviews over Vakantiehuis Sier in het Nederlands

Echt heel kindvriendelijk

Fam. Krans, 17-6-2014

Wij zijn net een weekendje geweest met onze jonge tweelingdochters, zoon en hond. We hadden schitterend weer en onze kinderen hebben hun erg goed vermaakt op de trampoline en glijbaan etc. Wij zaten heerlijk op de loungebanken in de tuin. Restaurant de Piraat is ook een aanrader met kinderen en spelen in de speelboerderij in Ballum.

Huisje was schoon, badkamer was net nieuw en alles was zeer goed voorelkaar! Jammer dat het huisje al zo vol zit voor het hoogseizoen, wij willen graag weer komen. Misschien tot in september!

Heerlijk ruim opgezet!

Fam Scholte, 12-7-2013

Heerlijk rustig.

Dichtbij strand.

Supermarkt in de buurt.

Prima vermaakt.

Perfecte lokatie

Fam. Rutjes, 11-5-2013

Bungalow Sier is zeer luxe ingericht met kwaliteitsmeubelen zowel binnen als buiten. Het heeft ons aan niets ontbroken en de ligging is perfect. Je kunt in de grote (kindvriendelijke) tuin altijd wel een plekje vinden uit de wind en in de zon. Zelden zo een mooi, lux en stijlvol ingerichte bungalow gehuurd voor een redelijke prijs. Wij hebben er een midweek in mei 2013 genoten en zullen het aan vrienden aanbevelen. Ramona bedankt!

Heel erg leuk, een aanrader!

Ria Vleer, 20-3-2013

Wij zijn net terug van een weekendje Ameland en hebben genoten. Alles heel compleet, schoon, verzorgd en gezellig. Wij hebben nog niet eerder zo getroffen met een vakantiewoning. Het is net een 2e thuis! Ramona, bedankt voor de goede zorgen en wij zijn weer even helemaal bijgekomen! ps. dit is echt zo´n woning waar het niet uitmaakt of het nou mooi weer is of niet, je vermaakt je wel!!

Uitstekend vakantie verblijf

H. Brouwer, 24-1-2013

Van dit verblijf gebruik gemaakt in de maand december, heerlijk rustig, uitstekend uitgerust verblijf voorzien van alle gemakken incl beschikbaarheid fietsen.

prima keuze

Fam Verblakt, 7-6-2011

mooi huisje, van alle gemakken voorzien. Fijn dat er 2 fietsen staan. Mooie vrije tuin met allerlei tuinmeubilair. Leuke inrichting. Bij vragen goede service.Een slaapkamer wat klein maar niet bezwaarlijk.Wc op badkamer wat krapjes, maar echter prima te doen allemaal. Zeker voor herhaling vatbaar.We hebben genoten. Er waren ook veel dingen die we niet nodig hadden zoals de tv's etc. maar we hadden dan ook prachtig weer. Een mooie haard is er ook aanwezig.

Erg fijn vakantiehuis

S. Claassen, 2-6-2011

In mei 2011 hebben we een lang weekend van dit vakantiehuis gebruik mogen maken. Wat een superweekend hebben we gehad! Het huis is van alle gemakken voorzien. Er zit een heerlijk bubbelbad in de badkamer, buiten heerlijke loungebanken, maar ook een tuinset en ligstoelen en niet te vergeten een bbq.

Boven is het wat kleiner dan beneden, maar dat vonden wij niet hinderlijk. De bedden sliepen heerlijk.

Ons dochtertje kon heerlijk spelen in de grote tuin met speeltoestel. En we hebben ook nog de bij het huisje horende fietsen gebruikt. Echt een superhuis!

Vlakbij het huis is het strand en ook een buitenzwembad en trampolines.

Er ligt een vliegveld voor zweefvliegtuigen vlakbij, maar daar hoor je werkelijk niets van.

geweldig huis, van alle gemakken voorzien!

Fam. Wissink, 28-3-2011

Heerlijk huis, zeker 5 sterren! Van alle gemakken voorzien. Fietsen met kinderzitje, grote tuin. Dichtbij duinen en strand. Voor de kinderen een groot speeltoestel in de tuin. Wij hebben een heerlijk weekend gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Leuke vakantieplek

sacha, 7-11-2010

Leuke vakantieplek. Met hond helemaal leuk. Aan de duinrand. Alleen moet wel veel de hond vast vooral als je een hond hebt die veel achter schapen of koeien aangaat. Het huisje was super. Wij zaten wel in Oerd, het buurhuisje is Sier. Sier heeft alleen een speeltoestel en Oerd niet. Prima badkamer, huiskamer etc.

Fantastich leuk huis en mooie ligging

s.koning, 20-6-2010

We komen graag nog een keer terug met de familie. Het was een heel goede accomodatie en goed ingericht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sier in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sier scoort een 8.88 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: