Géén boekingskosten

Hostel Sier aan Zee

NederlandWaddeneilandenAmeland

We hebben de beste aanbieders voor Hostel Sier aan Zee voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 42 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hostel info

43 Reviews over Sier aan Zee

• 9Moniek Seinen11-08-2021

Geweldig voor gezinnen met kinderen

Super goed voor elkaar, kamers netjes, schoon en goede bedden. Douche wastafel en toilet apart wat handig is met zijn vieren. Goed ontbijt buffet. Mooi in het midden gelegen speelplaats voor de kinderen, zodat ouders echt vakantie hebben. Er is (buiten)speelgoed en spelletjes wat je mag lenen. Spelletjes kan je doen in de gezellige serre! Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Super aardig en enthousiast naar de kinderen!

• 9Fam Nieland24-03-2019

Voor ons 1e keer hostel Boven verwachting Locatie is super Kamers schoon. Bedden goed Ontbijt en diner heerlijk Prijs:/kwaliteit is perfect

• 9Marjan03-10-2018

Helemaal perfect!

Een accommodatie met zeer vriendelijke personeel, lekker eten in erg mooie omgeving. Gezien de verhouding prijs / kwaliteit kun je niet beter zitten.

• 9Mark02-10-2018

We hebben met 21 mensen het fiets arrangement geboekt van 2018 voor 89,- per persoon. 2 overnachtingen op indeling, 2 x diner, 2 x ontbijt, welkoms drankje, 3 dagen een fiets en toegangskaartje vuurtoren. Heel lekker gegeten, prima hostel, mooie ligging en super vriendelijk personeel. Ongelooflijk dat dit voor die prijs kan. De hele groep was unaniem met dit oordeel.

• 8Monique03-07-2018

Geweldig!

Prijs - kwaliteit is uitstekend. Vriendelijke, goede bediening. Heerlijk gegeten, kortom ik ga zeker terug! Kamers zijn schoon en de bedden prima!

• 9Brenda Bouma-Reeder19-03-2018

Zeer gastvrij en we voelden ons echt welkom!

We hadden slechts één overnachting ivm de vuurtoren(cani)trail. Een prima communicatie vooraf over de hond en de mogelijkheden per mail. Een uiterst vriendelijke ontvangst en een heel keurige kamer met eigen sanitaire voorzieningen. En als kers op de taart een ontbijt vroeg op de ochtend, ruim voor de start van de wedstrijd gericht op "hardlopers" met warme pannenkoeken koffie en banaan. En dat alles verzorgd door een uiterst vriendelijke dame die iedere loper zijn eigen specifieke wensen vervulde met een glimlach en een praatje. Kortom we hebben ons welkom gevoeld en hebben genoten van de ligging en de gastvrijheid!

• 10Fam. van Essen25-08-2017

gewoon geweldig

Wij hebben een week verbleven in Huisje Duin, een vrijstaand 'huisje' in de duinen. Alles aan deze accommodatie was perfect; de inrichting, de luxe, de privacy, de rust. Een groot 2-persoonsbed, moderne badkamer, prima keuken en knusse woonkamer. De wifi doet het goed en snel, mooie TV. Er zijn geen dingen aan te voeren ter verbetering, een aanrader!

• 9Horia30-07-2017

Top locatie!

Super korte vakantie gehad. Locatie en arrangement waren voor de prijs perfect. Fietsen gekregen voor gebruik. Vuurtoren kaartjes en zeehonden tocht inbegrepen.

Persoon was super vriendelijk. Met ons heel fijn rekening gehouden en zelfs halal optie tijdens het eten.

Zeker een aanrader en ga hier zeker terugkomen.

• 10Giulia10-07-2017

Geweldig!

Het arrangement met wadlopen, eten, slapen, fietsen, pont en taxi in één raad ik iedereen aan. Zeer de moeite waard en dubbel en dwars waar voor je geld.

• 8jj.groningen11-06-2017

Eenvoudig en goed

De kamers zijn sober en eenvoudig ingericht met de juist prijs kwaliteit verhouding. De onvangst is prima en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De ligging is top, vlakbij het strand en hollum op 2 km. Je moet wel zelf je handoek en zeep schampoo meenemen. Huren kan ook, 3 euro. Ben je geen luxe paard, dan zeker een aanrader.

Hostel Sier aan Zee info

Het complex