Hostel Sier aan Zee

Tonen op kaart

42 reviews over Hostel Sier aan Zee

• 2019
    9Fam Nieland24-03-2019

Voor ons 1e keer hostel Boven verwachting Locatie is super Kamers schoon. Bedden goed Ontbijt en diner heerlijk Prijs:/kwaliteit is perfect

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Marjan03-10-2018

Helemaal perfect!

Een accommodatie met zeer vriendelijke personeel, lekker eten in erg mooie omgeving. Gezien de verhouding prijs / kwaliteit kun je niet beter zitten.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Mark02-10-2018

We hebben met 21 mensen het fiets arrangement geboekt van 2018 voor 89,- per persoon. 2 overnachtingen op indeling, 2 x diner, 2 x ontbijt, welkoms drankje, 3 dagen een fiets en toegangskaartje vuurtoren. Heel lekker gegeten, prima hostel, mooie ligging en super vriendelijk personeel. Ongelooflijk dat dit voor die prijs kan. De hele groep was unaniem met dit oordeel.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Monique03-07-2018

Geweldig!

Prijs - kwaliteit is uitstekend. Vriendelijke, goede bediening. Heerlijk gegeten, kortom ik ga zeker terug! Kamers zijn schoon en de bedden prima!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Brenda Bouma-Reeder19-03-2018

Zeer gastvrij en we voelden ons echt welkom!

We hadden slechts één overnachting ivm de vuurtoren(cani)trail. Een prima communicatie vooraf over de hond en de mogelijkheden per mail. Een uiterst vriendelijke ontvangst en een heel keurige kamer met eigen sanitaire voorzieningen. En als kers op de taart een ontbijt vroeg op de ochtend, ruim voor de start van de wedstrijd gericht op "hardlopers" met warme pannenkoeken koffie en banaan. En dat alles verzorgd door een uiterst vriendelijke dame die iedere loper zijn eigen specifieke wensen vervulde met een glimlach en een praatje. Kortom we hebben ons welkom gevoeld en hebben genoten van de ligging en de gastvrijheid!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• Oude reviews

10Fam. van Essen25-08-2017

gewoon geweldig

Wij hebben een week verbleven in Huisje Duin, een vrijstaand 'huisje' in de duinen. Alles aan deze accommodatie was perfect; de inrichting, de luxe, de privacy, de rust. Een groot 2-persoonsbed, moderne badkamer, prima keuken en knusse woonkamer. De wifi doet het goed en snel, mooie TV. Er zijn geen dingen aan te voeren ter verbetering, een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Horia30-07-2017

Top locatie!

Super korte vakantie gehad. Locatie en arrangement waren voor de prijs perfect. Fietsen gekregen voor gebruik. Vuurtoren kaartjes en zeehonden tocht inbegrepen.

Persoon was super vriendelijk. Met ons heel fijn rekening gehouden en zelfs halal optie tijdens het eten.

Zeker een aanrader en ga hier zeker terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Giulia10-07-2017

Geweldig!

Het arrangement met wadlopen, eten, slapen, fietsen, pont en taxi in één raad ik iedereen aan. Zeer de moeite waard en dubbel en dwars waar voor je geld.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8jj.groningen11-06-2017

Eenvoudig en goed

De kamers zijn sober en eenvoudig ingericht met de juist prijs kwaliteit verhouding. De onvangst is prima en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De ligging is top, vlakbij het strand en hollum op 2 km. Je moet wel zelf je handoek en zeep schampoo meenemen. Huren kan ook, 3 euro. Ben je geen luxe paard, dan zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Esther en Syl06-06-2017

Supergezellig; volgende keer weer

Wat een aardige mensen hier. Niets is teveel. Onlangs is de eetzaal aan deze tijd aangepast en wat een verbetering! Het ontbijtbuffet was divers en ruim voldoende. Dit geldt ook voor het avondeten; op hoeveelheid wordt niet beknibbeld. De kamers zijn eenvoudig en zeer gehorig; da's wel een puntje ter verbetering. Maar verder schoon en netjes. De warmwater ketel is echt berekend op veel vraag; heel fijn. Voor een volgende aanpasronde zouden thermostaatkranen in de badkamers voor meer veiligheid zorgen. De service van de medewerkers is super. Ze regelen van alles als je dat wilt en ter plekke kun je bijvoorbeeld ook fietsen huren en bij de boot weer inleveren. Ook konden we bij de receptie terecht voor de op het eiland georganiseerde excursies. Voor onze groep (leeftijden tussen 7-59) was het een uitstekende lokatie; veel te doen in de omgeving en genoeg ruimte in Sier aan Zee zelf. Kortom, een echte aanrader. Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in juni 2017

6 tips over Hostel Sier aan Zee

• Dennis, 09-06-2013

Sliptong eten in pannenkoekenhuis onder de vuurtoren

• Nicolet Hoff, 17-03-2013

Als je op Ameland bent moet je zeker even de vuurtoren beklimmen.

• Alexander Mulder, 21-08-2012

Geniet met een drankje van de prachtige zonsondergang bij The Sunset beachclub (niet eten want de keuken stelt zeer teleur). Een bezoek aan de vuurtoren is zeer de moeite waard als ook een wandeling door het mooie natuurgebied Oerd! Heb je de kans om de reddingsboot uit te zien gaan, ga dan zeker kijken!

0 vragen over Hostel Sier aan Zee

Hostel Sier aan Zee info