Hostel Sier aan Zee

41 reviews over Hostel Sier aan Zee in het Nederlands

Helemaal perfect!

Marjan,
3-10-2018

Een accommodatie met zeer vriendelijke personeel, lekker eten in erg mooie omgeving. Gezien de verhouding prijs / kwaliteit kun je niet beter zitten.

Mark,
2-10-2018

We hebben met 21 mensen het fiets arrangement geboekt van 2018 voor 89,- per persoon. 2 overnachtingen op indeling, 2 x diner, 2 x ontbijt, welkoms drankje, 3 dagen een fiets en toegangskaartje vuurtoren. Heel lekker gegeten, prima hostel, mooie ligging en super vriendelijk personeel. Ongelooflijk dat dit voor die prijs kan. De hele groep was unaniem met dit oordeel.

Geweldig!

Monique,
3-7-2018

Prijs - kwaliteit is uitstekend. Vriendelijke, goede bediening. Heerlijk gegeten, kortom ik ga zeker terug! Kamers zijn schoon en de bedden prima!

HotelSpecials.nl

Zeer gastvrij en we voelden ons echt welkom!

Brenda Bouma-Reeder,
19-3-2018

We hadden slechts één overnachting ivm de vuurtoren(cani)trail. Een prima communicatie vooraf over de hond en de mogelijkheden per mail. Een uiterst vriendelijke ontvangst en een heel keurige kamer met eigen sanitaire voorzieningen. En als kers op de taart een ontbijt vroeg op de ochtend, ruim voor de start van de wedstrijd gericht op "hardlopers" met warme pannenkoeken koffie en banaan. En dat alles verzorgd door een uiterst vriendelijke dame die iedere loper zijn eigen specifieke wensen vervulde met een glimlach en een praatje. Kortom we hebben ons welkom gevoeld en hebben genoten van de ligging en de gastvrijheid!

gewoon geweldig

Fam. van Essen,
25-8-2017

Wij hebben een week verbleven in Huisje Duin, een vrijstaand 'huisje' in de duinen. Alles aan deze accommodatie was perfect; de inrichting, de luxe, de privacy, de rust. Een groot 2-persoonsbed, moderne badkamer, prima keuken en knusse woonkamer. De wifi doet het goed en snel, mooie TV. Er zijn geen dingen aan te voeren ter verbetering, een aanrader!

Top locatie!

Horia,
30-7-2017

Super korte vakantie gehad. Locatie en arrangement waren voor de prijs perfect. Fietsen gekregen voor gebruik. Vuurtoren kaartjes en zeehonden tocht inbegrepen.

Persoon was super vriendelijk. Met ons heel fijn rekening gehouden en zelfs halal optie tijdens het eten.

Zeker een aanrader en ga hier zeker terugkomen.

Geweldig!

Giulia,
10-7-2017

Het arrangement met wadlopen, eten, slapen, fietsen, pont en taxi in één raad ik iedereen aan. Zeer de moeite waard en dubbel en dwars waar voor je geld.

Eenvoudig en goed

jj.groningen,
11-6-2017

De kamers zijn sober en eenvoudig ingericht met de juist prijs kwaliteit verhouding. De onvangst is prima en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De ligging is top, vlakbij het strand en hollum op 2 km. Je moet wel zelf je handoek en zeep schampoo meenemen. Huren kan ook, 3 euro. Ben je geen luxe paard, dan zeker een aanrader.

Supergezellig; volgende keer weer

Esther en Syl,
6-6-2017

Wat een aardige mensen hier. Niets is teveel. Onlangs is de eetzaal aan deze tijd aangepast en wat een verbetering! Het ontbijtbuffet was divers en ruim voldoende. Dit geldt ook voor het avondeten; op hoeveelheid wordt niet beknibbeld. De kamers zijn eenvoudig en zeer gehorig; da's wel een puntje ter verbetering. Maar verder schoon en netjes. De warmwater ketel is echt berekend op veel vraag; heel fijn. Voor een volgende aanpasronde zouden thermostaatkranen in de badkamers voor meer veiligheid zorgen.

De service van de medewerkers is super. Ze regelen van alles als je dat wilt en ter plekke kun je bijvoorbeeld ook fietsen huren en bij de boot weer inleveren. Ook konden we bij de receptie terecht voor de op het eiland georganiseerde excursies.

Voor onze groep (leeftijden tussen 7-59) was het een uitstekende lokatie; veel te doen in de omgeving en genoeg ruimte in Sier aan Zee zelf. Kortom, een echte aanrader. Wij komen zeker terug!

Prachtige lokatie, 250 meter van een mooi strand.

Informele sfeer met attent en leuk personeel.

Geen autoverkeer en dicht bij duingebied, vuurtoren en diverse wandel- en fietsroutes.

Heerlijk eten voor betaalbare prijs.

Met openbaar vervoer kun je overal komen op Ameland.

Kortom een perfecte lokatie voor gezinnen met kinderen, rustzoekers, strandliefhebbers en wandelaars.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Sier aan Zee in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Sier aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.