Géén boekingskosten

Camping Roosdunen (in Ballum)

NederlandWaddeneilandenAmeland

We hebben de beste aanbieders voor Camping Roosdunen (in Ballum) voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 36 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

36 Reviews over Roosdunen (in Ballum)

• 5Jo18-10-2021

Vieze chalet

Leuk chalet, mooie plek met uitzicht op de duinen maar heel slecht schoongemaakt. Pak vla vd vorige huurders stond nog in de koelkast. Vloeren vol stof, deuren vies, dekbedden met gele vlekken erin, douchevloer duidelijk niet schoongemaakt. Ameland is geweldig maar volgende keer niet weer naar deze camping.

• 8Nina10-05-2021

Aanrader

Leuke week gehad. Fijne animatie voor de kinderen. Dicht bij het strand. En een heerlijke snackcorner op de camping waar ze niet alleen snacks verkopen, maar ook heerlijk Indiaas eten. Heerlijk en heel gastvrij. Echt verrassend en een aanrader.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7P. Serno19-06-2020

Na verbetering komen wij zeker weer terug

Prima vakantiehuisje gehuurd van De Haan vakantieverblijven maar de bedden waren zeer slecht. Spiraalbodems leken wel visnetten wat een grote domper was tijdens ons verblijf. Slecht geslapen. Dit wel meteen doorgegeven aan een monteur die de doucheafvoer ontstopte nadat ik gebeld had, hij zou dit doorgeven maar niks meer van weer gehoord.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Maaike12-02-2020

Gezellige bar.

De gastvrijheid was zoals altijd weer prima. Sanitaire voorzieningen waren en werden elke dag schoon gemaakt. Rapporteren

• 10Staat v/h sanitair
  • 10liesbeth08-01-2019

Fijne plek!

Fijne week, Ameland is heerlijk voor een week of weekend uitwaaien!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Emmy23-09-2018

Vakantiehuisje Vechteaue in Roosdunen

Wij verbleven in vakantiehuisje Vechteaue op het bungalowpark Roosdunen. Een mooi parkje tegen de Roosduinen aan, jammer is wel dat je zelfs bij het huisje dat een eind van de weg af ligt, de doorgaande (best wel drukke) weg erg goed hoort en het niet stil is. Het huisje zelf voorziet in alle behoeften, al is het behoorlijk gedateerd en kunnen de matrassen echt niet meer, die zijn hard en vies en je voelt de springveren er doorheen prikken, wat de nachtrust niet ten goede kwam. Het huisje was ook niet echt schoon en na veel moeite konden we de TV van de Duitse satelliet overschakelen naar NL tv-zenders. Fijn is dat er een leuke tuin omheen zit waar de konijnen doorheen huppen en je loopt zo de Roosduinen in naar het mooie strand. Ballum met een Spar is maar een paar minuten fietsen, erg handig. Al met al hebben we er een prima midweek gehad, maar het huisje verdient meer aandacht om het weer up to date te krijgen voor de verhuur.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Sanne Jongsma16-08-2018

Eerste week van de zomervakantie van Noord Nederland een week in een chalet gezeten. We hadden erg veel geluk met het weer, iedere dag zee en strand. Super breed strand, met horeca en life guards. Mooi zwembad op de camping. Nog heerlijk rustig op de camping. Dochter heeft een buitenrit gemaakt via manege de blinkert. Enige minpuntje vonden wij de animatie; de activiteiten duurden korter en waren anders dan aangegeven. Maar dit is zeker geen reden om hier niet nog een keer heen te gaan.

• 8Jen29-07-2018

Leuke camping

Camping is mooi gelegen en vlakbij werkelijk het mooiste strand wat ik ooit in Nederland gezien heb. Enorm breed, schoon, en lifeguards aanwezig. Zwembad ook netjes en overal ontzettend vriendelijk personeel zowel in het zwembad als cafetaria, receptie enz. Winkeltje in de ochtend ook prima, wel jammer dat alleen het water gekoeld staat en geen ander dranken, tip! Ook vonden wij het ontzettend leuk dat je 3 uur lang GRATIS gebruik mag maken van een elektrische auto. Dit was net een regenachtige dag en daardoor hebben we wel veel van het eiland kunnen zien. Helaas ook wat minpuntjes.. Betaalde douchemuntjes snap ik niet, je gasten betalen al voor hun verblijf. Ik snap dat er rekening gehouden moet worden met waterverbruik dat vind ik ook heel goed. Maar geef de mensen dan gratis een beperkt aantal muntjes bij het inchecken? Herrie helaas erg herkenbaar en werd niks van gezegd, uiteraard is het hoogseizoen maar optreden mag best!

• 6Staat v/h sanitair
  • 3Oosten22-07-2018

Nooit meer!!

Eerste week heerlijk rustig, zowel Savonds als sochtends. Daar kwamen we ook voor. Totdat het seizoen begon in de tweede week. Onze ingerichte karsten tent stond dichtbij de receptie en cafe/ cafetaria. Tot 01:30 schreeuwende groep mensen, die totaal geen rekening hielden met andere camping gasten werd blijkbaar ook niets van gezegd door camping eigenaar of horeca eigenaar. Daarna ging de groep weg en kwam rond 03:30 met veel muziek en geschreeuw weer terug. Geen oog dicht gedaan. Echt vreselijk vervelend en past niet bij de vakantie die ik voor ogen had. Onpersoonlijke camping.

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7Rimmie den Uyl20-05-2018

De mooiste camping van het eiland voor rustzoekers

Ik kom -als ik naar Ameland ga -alleen maar hier.!!En dan alleen maar in het duinenveld, want ik wil RUST.Soms heb je zelfs hier pech, bijvoorbeeld aan het eind van het basisschoolseizoen.Denk je lekker rustig geen kind te zien, want nog school, zitten ze er met honderden.Van lawaai tot 21 uur wordt niets gezegd.Zie je een grote partyparasol staan in het voorseizoen,dan kun je je rust -ook in het duinengebied- wel vergeten.Bij klacht, wordt er wel gereageerd naar de herrieschoppers, maar slechts eenmalig langslopen en geen sancties.Jammer.! Zelfs in het hoogseizoen is het er in het duinengebied nog wel rustig! Je zoekt nog zelf een plek. Al met al: de beste camping van het eiland( heb alles afgefietst en kom er al jaren).Het sanitair en de afvalverwerking zijn keurig.De ligging van de camping is goed.Verder je auto bij de camping, is ook fijn.Prima:strenger optreden svp als gasten klagen.winkel en restaurant en snackbar weet ik nie

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar