Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

336 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• 2018
    8Margot10-06-2018

Prima verblijf.

Mooie nieuwe chalets. Er wordt nog volop gebouwd, maar absoluut niet hinderlijk. Mooi park in de duinen. Het is jammer dat de overtocht met een auto {2 personen} zo duur is. (€ 130,00) !

• 6Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-06-2018

Bedankt voor de review fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad in de nieuwe accommodaties en geen overlast hebben ondervonden van de werkzaamheden op het park. Helaas hebben wij geen invloed op de kosten voor de overtocht.

Groetjes Marcia

• 7Marijke09-04-2018

Heerlijk!

We hebben een fijn verblijf gehad. Het huisje lag perfect gezien zon en rust. Het is wel aan een opknapbeurt toe en de schoonmaak kon beter. De vriendelijkheid receptie bij check-in kan veel beter. Wij zijn al vaker op Boomhiemke geweest en komen zeker nog eens terug.

• 6Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-04-2018

Bedankt voor je bericht, Marijke!

Fijn dat jullie zo genoten hebben van de rust en de zon!

Wist je dat we ook nieuwe accommodaties hebben op Boomhiemke?! Bijvoorbeeld de Vuurtorenlodge, de Amelandlodge, de Waddenlodge en het Strandchalet. Deze accommodaties zijn echte pareltjes :-)

Wij hopen jullie nogmaals te mogen begroeten op Boomhiemke!

Groetjes Mandy

• 9P.Pelgrim09-03-2018

Fantastische ervaring: wintervakantie op Ameland

Ondanks de striemende oosterwind hebben wij een heerlijk warm verblijf gehad op Ameland.

• 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-03-2018

Bedankt voor je review! Wat fijn dat jullie een fantastische tijd hebben gehad op Vakantiepark Boomhiemke. Komen jullie in de toekomst nogmaals?

Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 2017
    9Ans Aveskamp25-09-2017

Heerlijk huisje in een prachtige omgeving.

Mooi huisje met alle comfort. Het eiland is helemaal geweldig.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Bedankt voor jullie bezoek, mogen we jullie nog eens ontvangen?:)

• 8Hilly25-09-2017

prachtige accomodatie op een park in aanbouw

het park is nog in aanbouw maar daar merk je weinig van. De vuurtoren van Ameland en het strand is op loopafstand (ongeveer 10 en 20 minuten).

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Bedankt voor jullie review!

Er zijn inderdaad werkzaamheden, maar we proberen er uiteraard voor te zorgen dat onze gasten hier weinig van merken.

Fijn dat de ligging zo goed is bevallen, de zee is altijd mooi he;)

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

• 8Jan en Letty13-09-2017

Gelijk weer boeken voor volgend jaar!

De ligging van 'ons huisje' is geweldig en de hele accommodatie is heel prima. De prijs-kwaliteit verhouding vinden wij wat scheef; grote prijsverhoging mar niet meer waard voor je geld. Schoonmaak is heel matig. Maar het huisje zelf, de mensen bij Boomhiemke (nu Roompot) en de omgeving zijn geweldig.

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 19-09-2017

Fijn dat jullie zo tevreden zijn over jullie verblijf. We zullen jullie feedback over de de prijs-kwaliteit verhouding en de schoonmaak doorgeven. Graag tot de volgende keer op één van onze parken!

Groetjes,

Kathinka

• 7J. de Zwaan01-09-2017

Mooi huis met ruime tuin en leuk eiland

Huis prima. Wel bouw nieuwe bungalows. Op park weinig te beleven. Hollum is leuk met vuurtoren, Nautisch centrum, museum Sorgdrager, molen en winkeltjes. Ook Nes is leuk. Mooie stranden. Maak ook een Robbentocht. Jammer, dat de veerboot vertraging had. Heen een half uur en terug een uur extra wachten met de auto. Maar, dat komt volgens de eilandbewoners vaker voor.

• 8Onderkomen
    • 5Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-09-2017

Fijn dat het verblijf goed is bevallen!

Jammer dat er wat vertraging was, dit is normaal natuurlijk niet de bedoeling.

Graag tot een volgende keer op één van onze Roompot Vakantieparken. Groetjes van Richard

• 9Harry Muermans08-07-2017

Zeer rustgevend en ongeevenaard

Uitstekende accommodatie, prima ligging en zeer comfortabel

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-07-2017

Bedankt voor deze leuke review! We streven er naar om zowel de accommodaties als het park in het geheel een comfortabel gevoel te laten geven. Bedankt voor jullie bezoek en we verwelkomen jullie graag nogmaals in de toekomst!

• 7Joop B.07-07-2017

Goed verzorgd park in een mooie omgeving.

Ruim opgezet park, op 10 km van de veerpont. Het dorp is te voet bereikbaar, evenals het mooie strand. De meeste huisjes bieden voldoende privacy.

• 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-07-2017

Goed om te lezen dat de omgeving en de ligging van het park zo goed bevallen zijn, Joop! Leuk om te lezen dat jullie van het strand hebben genoten. Jullie zijn altijd van harte welkom om opnieuw te genieten van het park en de omgeving.

• 7Mevr. H18-06-2017

Redelijk goed; rommelig en onrustig op park

Op het ogenblik wordt er druk gebouwd op het park wat een onrustige en rommelige sfeer geeft.

• 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-06-2017

Goed om te lezen dat je verblijf goed is geweest op Vakantiepark Boomhiemke! Wij zullen je feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes Denise

11 tips over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• ingrid, 16-06-2014

Met de fiets kun je het gehele eiland befietsen: Nes is een heel gezellig dorp waar ook de meeste winkels op zondag open zijn!

• Bert, 22-06-2013

Prachitge wandelingen door de duinen. Fietsen naar het Oerd, Vogelreservaat aan het wad bij Hollum. Historisch museum Hollum. Eten bij de pizzeria il vulcano in Hollum. Vuurtoren beklimmen met schitterend uitzicht over wad , zee en eiland. Zeker bij harde wind!!

• D., 19-09-2013

Veel verschil in bungalows, vooraf goed je keuze bepalen. Het park is mooi gelegen, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving. Dichtbij vuurtoren en strand.

5 vragen over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• koopman, 03-12-2016

Huisjes

Welke huisjes liggen een beetje vrij, zodat je mooi weg kijkt aan de duinrand en niet gelijk bij je buren op het bord kijkt.

• R.P. van der Meulen, 14-01-2015

Internet

Hallo, is er ook internet / wifi beschikbaar in het stacaravan gedeelte? mvg, R.P. van der Meulen

Tineke Heijmans-van den Hoogen, 11-05-2015

Volgens mij is in het hele park WiFi aanwezig.

• Daniëlle, 04-07-2012

Koffiezetapparaat

Wij hebben een engelsmandunvilla geboekt, weet iemand of er een broodrooster en koffiezetapparaat in zit. Alvast bedankt voor een reactie. Groet Daniëlle

Luc, 22-07-2012

Koffiezet is aanwezig, broodrooster weet ik niet meer...

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer