Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

333 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• 8Jacqueline van de Griend01-07-2019

onvergetelijk!

Ons verblijf was Geweldig!! We hadden een grote privétuin, waarin minstens 4 konijntjes 'woonde', supergezellig! We hadden een luxe bungalow en alles was perfect!! Een échte droomvakantie! Op het laatst, ben ik mijn handtas vergeten en zojuist heb ik die weer teruggekregen, per post. Helemaal top!! De omgeving, de reis via de boot naar Ameland, is ook Super!!

• 6Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-07-2019

Bedankt voor je review, Jacqueline. Wat fijn dat je je tas hebt terug gekregen, Dat is mooi om te horen!

We zien je graag nog eens terug op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Cyntiha

• 8Carla Bleesing-van der Hulst28-06-2019

Super!

We komen al jaren op het Roompotpark Boomhiemke. Dit keer huurden we een midweek een haast nieuw strandchalet op een deel van het park wat nog ontwikkeld wordt. Veel zand, weinig begroeiing, maar dat moet nog een kans krijgen. Wel lekker dicht bij zee en vuurtoren. Ameland is een geweldig eiland, het is heerlijk om er te komen - op de boot begint je vakantie al echt - en erg om weer weg te gaan.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-07-2019

Bedankt voor je review, Carla. Hier kunnen we niets aan toevoegen! Ameland is inderdaad een geweldig eiland. Heb je nog tips voor gasten die afreizen naar Ameland?

Graag tot een volgende keer!

Groetjes van Cynthia

• 9L.Ikelaar27-06-2019

fantastisch

Een gezellig park met veel te doen voor jong en oud,Keurig schoon opgeleverde acomodatie. De ligging is zeer centraal en mooie fietsroutes.Kortom een prachtig eiland

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-07-2019

Bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo positief bent. Daar doen we het voor.

Kom je nog eens terug naar dit leuke park?

Groetjes van Cynthia

• 9Bianca24-06-2019

Fijn park, mooie omgeving

Bij betreden park gelijk vakantie-/strandgevoel. Heerlijk relaxte sfeer. Strandchalet huisje is een aanrader!

• 10Onderkomen

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 27-06-2019

Bedankt voor je leuke bericht Bianca!

Het idee achter vakantiepark Boomhiemke is om het vasteland met overvolle agenda’s en afspraken achter u te laten en het ultieme eilandgevoel op Ameland te ervaren. Zo te lezen is dat bij jullie prima gelukt!

Graag zien we jullie nog eens terug!

• 10Roelof Elsinga24-06-2019

Voor rust en comfort zoekers een aanrader

De accommodatie Sttandjutter 4 nr 12 is geweldig. qua opzet ligging en uitrusting. Heerlijke ruime moderne bungalow. Een aanrader....0

• 10Activiteiten

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 27-06-2019

Bedankt voor deze review Roelof!

Wij zijn blij om te vernemen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf! De meeuwen die zweven in de grenzeloze lucht boven de zee en de wind in uw haar geeft u natuurlijk het ultieme vakantiegevoel!

Graag zien we je nog een keer terug bij een van onze Roompot parken!

• 8Michel Kamphuis21-06-2019

Geweldig was weer super😁

Vakantiepark boomhiemke vind ik bij uitstek een goed en leuk park voor ouderen en ook jongeren met of zonder kinderen Er is vrijwel overal aan gedacht...met toch in het bijzonder de vriendelijkheid van personeel dat is echt niet overal zo Mooie nieuwe accommodaties en afstand strand wandel en fietspaden ook lekker dichtbij...Een ieder kan zich daar goed uit de voeten...Wij hebben genoten

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 27-06-2019

Dankjewel voor je review Michel!

Wij zijn blij om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf op vakantiepark Boomhiemke!

Graag zien we jullie nog een keer terug op het mooie Ameland!

• 6Debora17-06-2019

Vies en vriendelijk

Slecht schoongemaakt, zelf bedden opmaken maar bovenal erg vies huisje! Personeel erg vriendelijk.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 27-06-2019

Bedankt voor jouw feedback Debora.

Jammer om te lezen dat jullie verblijf niet geheel geheel schoon was bij jullie aankomst. Wij raden je wel aan om het de volgende keer bij de park receptie te melden. Zij zullen dan samen met jou tot een passende oplossing komen. Het is tenslotte ons doel om iedereen een prettige tijd te bezorgen.

Graag hopen we je nog een keer terug te zien!

• 9H. Wolting12-04-2019

Heerlijk een weekje op Ameland op een mooi plekje.

In April een rustige camping, huisjes op grote kavel, veel privacy geen 3-sterren restaurant maar wel heerlijk gegeten, vriendelijk personeel zowel in restaurant, receptie en bij de technische dienst. We hebben genoten.

• 7Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-04-2019

Bedankt voor je mooie review.

Super dat je zo genoten hebt van je verblijf en dat is precies wat we onze gasten willen aanbieden. Zien we je nog een keer terug op Boomhiemke of op één van onze andere parken!

Groetjes Kathinka

• 9Mulder26-03-2019

Heerlijk!

Heerlijk uitgewaaid en gezandstraald! Top!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-03-2019

Klink....heerlijk! In de zomer is het zandstralen vaak wat minder hoor:-)

Graag tot ziens!

Groetjes Annemarie

• 8Thea25-03-2019

Geweldig

Ameland is geweldig. Als je op de boot zit heb je al vakantie. Boomhiemke is een prachtig park met mooie chalets en huisjes. Veel faciliteiten, zoals een zwembad, sauna, mooi restaurant, bowlingbaan, fietsverhuur en overal vriendelijk personeel. Hier moet je echt een keer geweest zijn om dit zelf te ervaren. Je komt hier echt tot ontspanning.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-03-2019

Dank voor je mooie beoordeling Thea!

Je beschrijft goed wat het park en de omgeving je te bieden heeft. Kom je nog een keertje terug?

Graag tot dan!

Groetjes Annemarie

11 tips over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• ingrid, 16-06-2014

Met de fiets kun je het gehele eiland befietsen: Nes is een heel gezellig dorp waar ook de meeste winkels op zondag open zijn!

• Bert, 22-06-2013

Prachitge wandelingen door de duinen. Fietsen naar het Oerd, Vogelreservaat aan het wad bij Hollum. Historisch museum Hollum. Eten bij de pizzeria il vulcano in Hollum. Vuurtoren beklimmen met schitterend uitzicht over wad , zee en eiland. Zeker bij harde wind!!

• D., 19-09-2013

Veel verschil in bungalows, vooraf goed je keuze bepalen. Het park is mooi gelegen, je kunt er heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving. Dichtbij vuurtoren en strand.

5 vragen over Vakantiepark Roompot Boomhiemke

• koopman, 03-12-2016

Huisjes

Welke huisjes liggen een beetje vrij, zodat je mooi weg kijkt aan de duinrand en niet gelijk bij je buren op het bord kijkt.

• R.P. van der Meulen, 14-01-2015

Internet

Hallo, is er ook internet / wifi beschikbaar in het stacaravan gedeelte? mvg, R.P. van der Meulen

Tineke Heijmans-van den Hoogen, 11-05-2015

Volgens mij is in het hele park WiFi aanwezig.

• Daniëlle, 04-07-2012

Koffiezetapparaat

Wij hebben een engelsmandunvilla geboekt, weet iemand of er een broodrooster en koffiezetapparaat in zit. Alvast bedankt voor een reactie. Groet Daniëlle

Luc, 22-07-2012

Koffiezet is aanwezig, broodrooster weet ik niet meer...

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer