Vakantiepark
7,9

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,2

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

Contact

304 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke in het Nederlands

Heerlijke week gehad, geen verbeterpunten gevonden

mia
13-7-2018
  • Onderkomen10

Wij hadden een schitterend huisje met zeer ruime tuin. Mooi ingericht en heel compleet, goede bedden. Zeer tevreden. Aardige mensen aan de balie, behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-7-2018

Dat is goed om te lezen, Mia! Wij zullen jouw complimenten doorgeven aan Boomhiemke! Dat vinden zij vast leuk om te horen.

Graag tot ziens!

• Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Strandchalet is helemaal nieuw en kwalitatief prima. Echter lijkt het wel een bouwput hier. Constant zwaar materiaal wat een enorme herrie maakt tijdens je verblijf (en dat in het hoogseizoen!). Letterlijk op 10 meter van vakantiegangers op het eigen terras van hun strandchalet, zijn er meerdere bouwvakkers bezig. Dit begint al om half 8 en gaat door tot minstens half 6. Prima dat er huisjes bij moeten komen maar doe dit dan buiten het seizoen of dat vakantiegangers hier geen hinder van ondervinden. Ronduit slecht.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Thu Jul 12 2018 12:18:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Henk,

Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat je verblijf niet naar wens is verlopen. Daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Op de site en ook op de reservering en bevestiging staat duidelijk vermeld dat het park in aanbouw is. Dit komt duidelijk naar voren. Goed om te horen dat de accommodatie is bevallen!

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes, Vera

Super locatie op 5 minuten van het strand!

Familie Bartman
29-6-2018
  • Activiteiten8

Mooi en nieuw strandhuisje, perfect voor de kinderen. Het eten uit de snackbar was echt slecht! En wij hebben al heel veel verschillende vakantieparken bezocht. Gelukkig genoeg alternatieven in de nabije omgeving 👍.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Wed Jul 04 2018 15:08:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor jullie review, familie Bartman! Wat fijn dat jullie tevreden zijn over de accommodatie. Hebben jullie verder genoten van de parkfaciliteiten en de omgeving? Jammer dat jullie ervaring met de horeca wat minder positief was. Wij zullen dit zeker doorgeven aan de betreffende parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens op Vakantiepark Boomhiemke of op één van onze andere parken!

Groetjes,

Christine

Direct boeken

Fantastisch eiland maar niet meer deze huisjes.

Ed WS Koppert
25-6-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Vind de inventaris alsmede de inrichting oudbollig en gedateerd van onze vakantiewoning Engelmansdunvilla. Tuin meubelement is niet meer van deze tijd, geen behoorlijke parasol aanwezig, kleinere maar die was stuk. Verder geen uitstraling/gezelligheid van het terras. (Buiten) lampen waren niet aanwezig. Begreep dat hier al meer klachten over waren, maar nog steeds niet in orde gemaakt (hoe kun je dat dan verhuren!?). Badkamer is oudbollig, bij het aanzetten van het wirlpoolbad kwamen er allemaal beesten en haren uit dit systeem. Zo smerig dat we er geen gebruik meer van hebben gemaakt. Jammer, ik kom al zo’n 20 jaar op eiland, blijf het fantastich vinden. Helaas is het park ( mn huisjes) enorm achteruit gegaan. Begrijp dat er een aantal huizen niet meer in de verhuur zijn, spijtig maar denk dat dit te maken heeft met de nalatigheid en toezicht van het park. Helaas zijn wij genoodzaakt de volgende keer niet meer via Boomhiemke te huren.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Wed Jul 04 2018 15:05:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor je review! Wat jammer dat jullie verblijf op Vakantiepark Boomhiemke niet geheel naar wens was. Onze excuses hiervoor. Wij zullen jouw opmerkingen over de accommodaties en jouw ervaring over het verblijf zeker doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes,

Christine

prima vakantie...midweek 11 juni / 15 juni

wilma vdr velde
18-6-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

wij zaten in huisje bornriff nr 33. ruim huisje ...inrichting over compleet....grote tuin met veel privacy. wij hadden de wasmachine/droger erbij geboekt . enigste minpuntje was de stinklucht vanuit de wc...maar daar wordt aan gewerkt

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Bedankt voor de goede review! Fijn dat de accommodatie helemaal naar wens was en dat de stankoverlast wordt opgelost. Graag tot ziens op dit op of één van onze andere parken!

Groetjes Marcia

Voor herhaling vatbaar! Een aanrader!

Maaike
14-6-2018
  • Activiteiten7

Heerlijk genoten van strandchalet 215, met fantastisch weer. Konden gelukkig gebruik maken van de zonneluifel op het terras, een genot! De 2 ligstoelen aan het water en de BBQ maakte ons verblijf helemaal TOP.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Dat klinkt zeker als een top verblijf! Goed te vernemen dat jullie zo genoten hebben van het strandchalet op Ameland.

Prima verblijf.

Margot
10-6-2018

Mooie nieuwe chalets. Er wordt nog volop gebouwd, maar absoluut niet hinderlijk. Mooi park in de duinen. Het is jammer dat de overtocht met een auto {2 personen} zo duur is. (€ 130,00) !

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Bedankt voor de review fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad in de nieuwe accommodaties en geen overlast hebben ondervonden van de werkzaamheden op het park. Helaas hebben wij geen invloed op de kosten voor de overtocht.

Super locatie!

Anoniem
8-6-2018
  • Activiteiten7

Eilanden lodge was een mooi huisje! We waren met 2 volwassene en 1 kindje. Het huisje lag net achter de duinen maar wel dichtbij de parkvoorzieningen! Er is op dit park nog veel nieuwbouw dit oogt wat kaal en nog geen begroeiing. Maar in de eilandenlodge waar wij zaten was wel genoeg privacy! Heerlijke vakantie gehad! Leuk eiland ook ameland!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Dat klinkt als een super goed verblijf. Wat fijn dat jullie zo hebben genoten op het park van de accommodatie en de omgeving.

Top weekend

Fam, Eis
4-6-2018
  • Activiteiten8

Geweldige nieuwe bungalows, Park ziet er top uit. Personeel erg vriendelijk

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-6-2018

Wat een mooi compliment :-)

Hebben jullie de nieuwe strandchalets ook gezien? Dat is een echte aanrader hoor!

Graag tot de volgende keer!

Groetjes Mandy

Echt super huisje gehad

Hans
4-6-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Super park we hebben het strandjutter huisje gehad echt een aanrader. Zeer ruim en veel sfeer. Lekker rustig en indoor zwembad ideaal voor gezin met kleine kinderen. Konijntjes lop en rond je huisje .

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, Fri Jun 08 2018 14:04:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad, Hans!

Kom je de volgende keer weer naar ons prachtige park Boomhiemke?

Groetjes Mandy

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Boomhiemke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Boomhiemke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.